Pariin otteeseen on hätävilkku mennyt omia aikojaan päälle. Malli on renault megane classic 2000. Toka kerralla vilkkui kolme päivää, ennen ku akku loppu. Missä vika?
Vastaukset 2
Oletko kiinnittänyt huomiota siihen, alkaako hätävilkutus heti jarrun käytön jälkeen, ehkä vähän kovemmalla jarrutuksella? Jo tuon ikäisissäkin autoissa on usein hätäjarrutusavustin, joka aktivoituessaan kytkee samalla hätävilkut päälle. Samoin hätävilkut menevät päälle turvatyynyjen lauettua.
Itse epäilisin anturivikaa tässä varosysteemissä, ellei itse hätävilkkukatkaisijassa tai sen johdotuksessa ole jotain vikaa.- HMK
Parkissa, ei ajettu muutamaan päivään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751932Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1561364Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 58858
- 47783
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus66776- 93757
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646