Etsin asiallista naispuolista matkaseuraa koti- ja ulkomaan matkoille. Olen 60 mies; savuton, nuorekas, asiallinen ja fiksu, talous hyvässä kunnossa. Lomaa saa sen mukaan miten haluan; olen projektiluontoisissa töissä joten onnistuu pidemmätkin reissut vaikkapa etelään. Ikä on vaan numeroita, mutta yleensä tulen toimeen paremmin itseäni nuorempien kanssa. "Sopivuutta" voidaan tunnustella tapaamalla ja tutustumalla ennen reissulle lähtöä. Matkakohteet ja ajankohdat voidaan sopia yhdessä. Ota yhteyttä, niin jatketaan sitten juttua!
Matkalle mieli milloin vaan
Matkallemieli
5
383
Vastaukset
- LiianVanhaMies
Oletpa asiallinen. Tulet paremmin toimeen itseäsi nuorempien kanssa. Minä en ikinä lähtisi vanhan miehen kanssa matkalle. Miksi kirjoitat viestin kaksi kertaa, älykkyys?
- 60vImpo
En näe enää bingolappuu, pakko ruveta heteroks.
- Nainen11
Moi vielläkö on hakusessa matkaseuralaista jos niin olen 58v eläkellä oleva nainen
- Matkallemieli
Kyllä on; miten tavoitan Sinut??
- REISSUMUMMU
HURGHADAAN MAALISKUUSSA VIIKOKSI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813137
- 751281
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1631181Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78825Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124815- 92794