Etsin asiallista naispuolista matkaseuraa koti- ja ulkomaan matkoille. Olen 60 mies; savuton, nuorekas, asiallinen ja fiksu, talous hyvässä kunnossa. Lomaa saa sen mukaan miten haluan; olen projektiluontoisissa töissä joten onnistuu pidemmätkin reissut vaikkapa etelään. Ikä on vaan numeroita, mutta yleensä tulen toimeen paremmin itseäni nuorempien kanssa. "Sopivuutta" voidaan tunnustella tapaamalla ja tutustumalla ennen reissulle lähtöä. Matkakohteet ja ajankohdat voidaan sopia yhdessä. Ota yhteyttä, niin jatketaan sitten juttua!
Matkalle mieli milloin vaan
Matkallemieli
5
349
Vastaukset
- LiianVanhaMies
Oletpa asiallinen. Tulet paremmin toimeen itseäsi nuorempien kanssa. Minä en ikinä lähtisi vanhan miehen kanssa matkalle. Miksi kirjoitat viestin kaksi kertaa, älykkyys?
- 60vImpo
En näe enää bingolappuu, pakko ruveta heteroks.
- Nainen11
Moi vielläkö on hakusessa matkaseuralaista jos niin olen 58v eläkellä oleva nainen
- Matkallemieli
Kyllä on; miten tavoitan Sinut??
- REISSUMUMMU
HURGHADAAN MAALISKUUSSA VIIKOKSI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24333- 1011312
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779