Etsin, 2002 syntynyt

Siskoni antoi v 2002 heinä-elokuu lapsen adoptoitavaksi kenenkään tietämättä. Olen kaikki nämä vuodet kaivannut siskon lasta, en tiedä onko tyttö vai poika. Halunnut olla täti, tietää miten hänellä menee, edes pieni tiedon murunen? Onko minulla ikinä mitään mahdollisuuksia tietää? Auttakaa.
6390
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Onpa julma sisko sulla!!! Kevytkenkäinen!!!

Äänestä
  • Millä tavalla? Luultavasti siskollasi oli oikein hyvä syy. Kukaan ei anna ''kevytkenkäisesti'' lastaan pois.

Äänestä

Ai toi aborttinatsi. Jotain tämmöstähän sillä on takana.

Äänestä

Sehän on melkein kuin olisi osa bändiä tai tapahtumia,kun katsoo niitä youtubesta. Itse en koskaan roskildessä ole ollut,mutta hyvällä mielikuvituksella olen,kun katson videoita ja säästän samalla rahaa,kun mietin paljonko olisi mennyt matkoihin ja pääsylippuihin!! Aatelkaapa sitä. Jouluna kuvittelen ympärille ystäviä ja ruokaa. Muistan kinkun maun,vaikkei sitä minulla ole vuosiin ollut. Säästöä tulee tässäkin,vaikkei se näy tilillä... Mutta ymmärtänette mitä tarkoitan!

Äänestä

Tietääkö siskosi, mihin perheeseen lapsi on päätynyt? Tai mikä organisaatio on hoitanut kyseisen adoption? Tietenkään ideana ei ole nuuskia, joten kaikki taitaa riippua siskosi valinnasta. Jos siskosi ei ole kertonut hänestä mitään (hyvin mahdollista että hän ei tiedä mitään, ehkä sukupuolen ja tarkan syntymäajan) tuskin asia on hänellekkään helppo. Mietin tässä myös, että etkö nähnyt siskoasi yli 9 kk vai kuinka tämä adoptio tuli niin yllätyksenä?

Äänestä

Jos ja kun ilmeisesti adoptio ei ollut avoin niin eipä taida auttaa muu kuin odottaa, että lapsi täyttää 18 ja mahdollisesti itse haluaa ottaa yhteyttä äitiinsä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

täti1970 kirjoitti:

Siskoni antoi v 2002 heinä-elokuu lapsen adoptoitavaksi kenenkään tietämättä. Olen kaikki nämä vuodet kaivannut siskon lasta, en tiedä onko tyttö vai poika. Halunnut olla täti, tietää miten hänellä menee, edes pieni tiedon murunen? Onko minulla ikinä mitään mahdollisuuksia tietää? Auttakaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu