Tein tehdasasetuksiin resetoinnin. Ruudulle tulee "chromecast.com/setup". Kyseinen sivu taas ei sisällä mitään muuta kuin linkin google appsin lataukseen. Kyseinen appsi ei löydä laitetta. Olen täysin jumissa tässä kohtaa. Appsi ei tietenkään löydä laitetta, eihän se ole yhdistetty mihinkään wifiin, ja tämä wifiin yhdistäminen olisi juuri se asia jonka haluaisin tehdä.
Ei voi olla näin vaikeaa pieni asia!? Siis mitä nyt pitäisi tehdä?
Chromecast ja uusi netti
4
407
Vastaukset
- Romukasti
Mulla just sama ongelma, voi perse hermot menee!
- Peilailua
Olette onnellisessa asemassa kun teillä on erillinen chromecast eikä laitteeseen integroitu, ne ei toimi telia tv:n kans. Paketissa on ohje, virtalähde kiinni mollukkaan ja mollukka hdmi reikään ja powerin johto seinään. Telkkari tarvittaessa kyseiselle hdmi tulolle. Ilmoittaa ensikerralla että päivitys vaaditaan, se kestää nopeallakin netillä melko pitkään ja ilmoittaa että päivitys kestää odotettua pidempään mutta älä välitä vaan anna ladata loppuun. Niin laita wlan näkyviin jos ei muuten löydy ja anna salasana.
- Peilailua
Lisäys vielä että lataa kännykkään tai tablettiin google home.
- fsdgsfgfsdgf
https://support.google.com/chromecast/answer/6254654?hl=fi
uusi laite:
Kun Chromecast on liitetty televisioon, pidä Chromecastin sivussa olevaa painiketta painettuna. LED-valo alkaa vilkkua oranssina. Kun LED-valo muuttuu valkoiseksi, vapauta painike, niin Chromecast käynnistyy uudelleen.
vanha laite:
Kun Chromecast on liitetty televisioon, paina Chromecastin painiketta vähintään 25 sekuntia tai kunnes Chromecast-laitteen LED-valo alkaa vilkkua, TV-näyttö tyhjenee ja uudelleenkäynnistys alkaa.
resetoinnin jälkeen kännykässä googlen home -sovellus auki ja wifi päälle niin sen pitäisi laite löytää.
chromecastin käyttöönotto on toisinaan vähän takkuavaa. ei siinä, kun sen on käyttöön saanut, se toimii kyllä hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579