En löydä asentamiani modeja!

SimsPelaaja

Latailin tossa äsken modeja. Kun avasin pelin, siihen tuli KAIKKI mun asentamat modit, ei vain ne jotka sillä kertaa asensin. Kuuluuko niin käydä? No suoraan aiheeseen: Latailin lavuaareja, sänkyjä, vaatteita yms. mun lataamat hiukset ja peitto kyl ilmesty peliin, mut muut ei. Yritin uudestaan samoja. ja kun siirsin ne kansioon siellä luki että oon jo laittanu ne sinne. Eli teinkö jotain väärin, vai mitä?

12

1548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokulaiskaHilb

TS4? Juu, listaan tulee kaikki ladatut, oli ne pistetty Mods-kansioon koska tahansa. Onko sulla hyväksyttynä Ota luomukset ja modit käyttöön sekä Muokkausskriptit sallittu? Yksi vois toki olla puuttuvat meshit.

• SimsPelaaja

Luomukset ja modit ovat päällä, sekä muokkauskripit. Oon tyhmä, joten en ymmärrä mitä tarkoittaa meshit :D

• jokulaiskaHilb

Mesh on kolmiulotteinen muoto, joka yhdistettynä tekstuuriin saa esim. hiukset näyttämään hiuksilta. Pelissä on omia meshejä, mutta monet ladattavat kalusteet, asut, hiukset jne. vaativat toimiakseen aina omat meshinsä. Jos jokin näyttää uudenmalliselta, se lähes varmasti tarvitsee ladattavan meshin. Tämä saattaa tulla värjäysten mukana tai sitten ei. Kannattaa olla tarkkana ja lukea sivun tekstit!

Myös puuttuvat lisäosat/pelipaketit/kamasetit voivat aiheuttaa tiettyjen ladattavien toimimattomuutta. Yks syy voisi olla liian pitkä kansiopolku. Resource.cfg (pitäisi löytyä Mods-kansiosta) sallii tiedostojen lukemisen muistaakseni kuudenteen alakansioon asti (hackit vain ensimmäiseen). Eli C:\Users\käyttäjä\Documents\Electronic Arts\The Sims 4\Mods\yksi\kaksi\kolme\neljä luetaan vielä, mutta pari kansiota lisää, niin ei enää toimisi.

Jos ei näidenkään tarkistuksilla lähde toimimaan, voisit linkittää ladattavan tänne, niin voisin kattella, tuleeko se kunnolla omaan peliini tai onko latausohjeistuksessa jotain poikkeavaa. Joskus toki itse ladattavakin on täysin toimimaton, mutta se on nykyään varsin harvinaista.

• SimsPelaaja

• jokulaiskaHilb
      • SimsPelaaja

Ei löytynyt. Eikä moni muukaan löytynyt... poistin ne sieltä kansiosta, ja aijon kokeilla ladata uudestaan. Laitan sit viestii että toimiiko se

• SimsPelaaja

Joo, yritin ladata samaa uudestaan muttei toiminut. Kun avasin rakennustilan, tuli joku teksti että jotain rakennustilasta on poistettu tai jotain?

• jokulaiskaHilb

tämäpä menee mystiseksi. Pelin avatessa pitäisi tulla varoitusteksti, jos on poistanut jotain _siinä pelissä käytössäollutta_ ladattavaa sisältöä.

Onko sun peli täysin päivitetty? Ootko vähään aikaan korjannut pelin asennusta Originissa? En kyllä keksi enää noiden lisäksi mitään, mikä voisi auttaa:/

Oisko vaikka Simahtaneella lisää ideoita?

• SimsPelaaja

Kukas se simahtanut on?

• jokulaiskaHilb
        SimsPelaaja kirjoitti:

Kukas se simahtanut on?

Simahtanut on (ollut?) aktiivinen Simsin pelaaja, pyörii ainakin tällä palstalla. Toivottavasti joku osaisi neuvoa eteen päin:/ Omat ideani meinaan loppuivat jo.

• SimsPelaaja

Hei! Mulle tuli uus päivitys päivä tän jälkeen, ja nyt modit toimii. Kiitos kuitenkin avusta!

• jokulaiskaHilb
        SimsPelaaja kirjoitti:

Hei! Mulle tuli uus päivitys päivä tän jälkeen, ja nyt modit toimii. Kiitos kuitenkin avusta!

Hyvä juttu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      476
      1723
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1487
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1338
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1299
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      895
    6. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      856
    7. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      46
      777
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      736
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      722
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      701
    Aihe