En löydä asentamiani modeja!

SimsPelaaja

Latailin tossa äsken modeja. Kun avasin pelin, siihen tuli KAIKKI mun asentamat modit, ei vain ne jotka sillä kertaa asensin. Kuuluuko niin käydä? No suoraan aiheeseen: Latailin lavuaareja, sänkyjä, vaatteita yms. mun lataamat hiukset ja peitto kyl ilmesty peliin, mut muut ei. Yritin uudestaan samoja. ja kun siirsin ne kansioon siellä luki että oon jo laittanu ne sinne. Eli teinkö jotain väärin, vai mitä?

12

1192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokulaiskaHilb

      TS4? Juu, listaan tulee kaikki ladatut, oli ne pistetty Mods-kansioon koska tahansa. Onko sulla hyväksyttynä Ota luomukset ja modit käyttöön sekä Muokkausskriptit sallittu? Yksi vois toki olla puuttuvat meshit.

      • SimsPelaaja

        Luomukset ja modit ovat päällä, sekä muokkauskripit. Oon tyhmä, joten en ymmärrä mitä tarkoittaa meshit :D


    • jokulaiskaHilb

      Mesh on kolmiulotteinen muoto, joka yhdistettynä tekstuuriin saa esim. hiukset näyttämään hiuksilta. Pelissä on omia meshejä, mutta monet ladattavat kalusteet, asut, hiukset jne. vaativat toimiakseen aina omat meshinsä. Jos jokin näyttää uudenmalliselta, se lähes varmasti tarvitsee ladattavan meshin. Tämä saattaa tulla värjäysten mukana tai sitten ei. Kannattaa olla tarkkana ja lukea sivun tekstit!

      Myös puuttuvat lisäosat/pelipaketit/kamasetit voivat aiheuttaa tiettyjen ladattavien toimimattomuutta. Yks syy voisi olla liian pitkä kansiopolku. Resource.cfg (pitäisi löytyä Mods-kansiosta) sallii tiedostojen lukemisen muistaakseni kuudenteen alakansioon asti (hackit vain ensimmäiseen). Eli C:\Users\käyttäjä\Documents\Electronic Arts\The Sims 4\Mods\yksi\kaksi\kolme\neljä luetaan vielä, mutta pari kansiota lisää, niin ei enää toimisi.

      Jos ei näidenkään tarkistuksilla lähde toimimaan, voisit linkittää ladattavan tänne, niin voisin kattella, tuleeko se kunnolla omaan peliini tai onko latausohjeistuksessa jotain poikkeavaa. Joskus toki itse ladattavakin on täysin toimimaton, mutta se on nykyään varsin harvinaista.

      • SimsPelaaja

    • jokulaiskaHilb
      • SimsPelaaja

        Ei löytynyt. Eikä moni muukaan löytynyt... poistin ne sieltä kansiosta, ja aijon kokeilla ladata uudestaan. Laitan sit viestii että toimiiko se


      • SimsPelaaja

        Joo, yritin ladata samaa uudestaan muttei toiminut. Kun avasin rakennustilan, tuli joku teksti että jotain rakennustilasta on poistettu tai jotain?


    • jokulaiskaHilb

      tämäpä menee mystiseksi. Pelin avatessa pitäisi tulla varoitusteksti, jos on poistanut jotain _siinä pelissä käytössäollutta_ ladattavaa sisältöä.

      Onko sun peli täysin päivitetty? Ootko vähään aikaan korjannut pelin asennusta Originissa? En kyllä keksi enää noiden lisäksi mitään, mikä voisi auttaa:/

      Oisko vaikka Simahtaneella lisää ideoita?

      • SimsPelaaja

        Kukas se simahtanut on?


      • jokulaiskaHilb
        SimsPelaaja kirjoitti:

        Kukas se simahtanut on?

        Simahtanut on (ollut?) aktiivinen Simsin pelaaja, pyörii ainakin tällä palstalla. Toivottavasti joku osaisi neuvoa eteen päin:/ Omat ideani meinaan loppuivat jo.


      • SimsPelaaja

        Hei! Mulle tuli uus päivitys päivä tän jälkeen, ja nyt modit toimii. Kiitos kuitenkin avusta!


      • jokulaiskaHilb
        SimsPelaaja kirjoitti:

        Hei! Mulle tuli uus päivitys päivä tän jälkeen, ja nyt modit toimii. Kiitos kuitenkin avusta!

        Hyvä juttu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe