mitä vois tehdä

yksinäisyys-rassaa

Sätti tosiaan muuttaa ihmisiä, ajan kanssa tulee se silottamaton oma persoona esille ja ne piirteet joiden takia on ehkä sättiin alkuaan tullut, ettei ole kavereita livessä. Jokainen varmaan vähän toivoo että löytyis se ihminen jonka kanssa olis kiva olla kaveri ihan oikeesti ja kestävästi, vaikka ei rakkaussuhde välttämättä oliskaan. Eikä kuitenkaan luota alkaa tutustumaan, kun tulee se sitoutumisen kammo, ihan ystävyyteenkin. Mutta hei, ihmiset vois olla kavereita yli ennakko luulojen. Olisko sinusta olemaan rehti ja luotettava osakas kaveripiiriin, mietippä.

9

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lenkkipolulla

      Chatin ihmisiin luottamus murenee jos kun samalla ihmisellä on monta nimimerkkiä. Samat kasvot on livessä aina. Joku vuosi sitten itse kävin enempi chatissa ,nyt harvoin . Silloin tutustuin muutamaan ihmiseen , mutta ajan myötä petyin ,koska huomasin että heissä oli monta persoonaa ,eli monella nimimerkillä kulkivat. Jos chatista tulee "koti" jossa asutaan aina ,totta se muuttaa ihmistä ja osin seura tekee kaltaiseksi, solvaaminen toisten ivaaminen kaikenlainen ilkeys , miksi
      en minäkin tekisi niin kuin moni muukin. Totta kai siellä on fiksuja ja rehellisiä ihmisiä , mutta kuka sellainen jaksaa kauan katsella sellaista touhua. Chatin pitäisi olla mukava viihtyisä paikka jonne on mukava mennä ja mukava poistua. Kuka uskaltaa luottaa siellä ihmisiin että löytäisi sieltä ystävän tai enempikin , chat on keskustelupaikka ja jos hyvä keskustelut puuttuu miten siellä viihtyy . Chatin ihmisten luottamus on juuri sitä miksi me itse sen kävijöinä luomme. Hyviä hetkiä chatissa!

      • tuntemattomana

        en ole ikinä tajunnut, että käyttämällä useaa nimimerkkiä omaisi jotenkin useita persoonia. vaihdetaan me vaatetustakin, sääolosuhteiden mukaan, vuodenajan mukaan, ihan vain omaksi piristykseksemme emme kulje sama pomppa päällä kesät talvet.
        nimimerkkien tekeminen on tehty helpoksi, eikä nimimerkkien luominen ole mitenkään paheksuttavaa tai kiellettyä.
        jos ihminen esiintyy samoin eri nimimerkeillään, kiusaamatta ketään, en näe siinä mitään paheksuttavaa tai tuomittavaa
        eri asia on ne puskista huutamaan tulevat sekopäät, jotka "kunniallisella" vipatulla nikillään eivät pukahda sanaakaan, vaan purkavat turhautumistaan puskahuutoina. sitten on stalkkerit, jotka koittavat urkkia salanikeillä ihmisten henk koht asioita jne
        Anonyymius on sätin idea. Kenenkään ei ole pakko paljastaa henkilökohtaista persoonaansa kellekään siellä. Kaikki eivät hae kavereita ja ystäviä tai elämänkumppaneita sätistä, johon se ei ole edes tarkoitettu
        joitkut ihmiset/nikit ovat vuosia vetäneet roolia, jonka hahmon takaa käyvät keskustelemassa yleisistä asioista. heidän siviilipersoonansa on jotain aivan muuta


      • avoinnikki
        tuntemattomana kirjoitti:

        en ole ikinä tajunnut, että käyttämällä useaa nimimerkkiä omaisi jotenkin useita persoonia. vaihdetaan me vaatetustakin, sääolosuhteiden mukaan, vuodenajan mukaan, ihan vain omaksi piristykseksemme emme kulje sama pomppa päällä kesät talvet.
        nimimerkkien tekeminen on tehty helpoksi, eikä nimimerkkien luominen ole mitenkään paheksuttavaa tai kiellettyä.
        jos ihminen esiintyy samoin eri nimimerkeillään, kiusaamatta ketään, en näe siinä mitään paheksuttavaa tai tuomittavaa
        eri asia on ne puskista huutamaan tulevat sekopäät, jotka "kunniallisella" vipatulla nikillään eivät pukahda sanaakaan, vaan purkavat turhautumistaan puskahuutoina. sitten on stalkkerit, jotka koittavat urkkia salanikeillä ihmisten henk koht asioita jne
        Anonyymius on sätin idea. Kenenkään ei ole pakko paljastaa henkilökohtaista persoonaansa kellekään siellä. Kaikki eivät hae kavereita ja ystäviä tai elämänkumppaneita sätistä, johon se ei ole edes tarkoitettu
        joitkut ihmiset/nikit ovat vuosia vetäneet roolia, jonka hahmon takaa käyvät keskustelemassa yleisistä asioista. heidän siviilipersoonansa on jotain aivan muuta

        Hyvä kommentti,erittäin hyvä ajatus laitettu kirjalliseen muotoon,kunpa kaikki tajuaisivat tuon mitä kirjoitit eli chat on anonyymia keskustelua ja ajanviettoa,seuranhaku huoneet ovat mielestäni muualla eivät esim. vanhimmat huoneessa.


      • elämäää

        Hyvä on kommentti , mutta kaikki pysyy ennallaan, " etsivät on ja pysyy chatissa ,vaikka treffipalsat on sitä varten.


      • manne-ari-marianne
        tuntemattomana kirjoitti:

        en ole ikinä tajunnut, että käyttämällä useaa nimimerkkiä omaisi jotenkin useita persoonia. vaihdetaan me vaatetustakin, sääolosuhteiden mukaan, vuodenajan mukaan, ihan vain omaksi piristykseksemme emme kulje sama pomppa päällä kesät talvet.
        nimimerkkien tekeminen on tehty helpoksi, eikä nimimerkkien luominen ole mitenkään paheksuttavaa tai kiellettyä.
        jos ihminen esiintyy samoin eri nimimerkeillään, kiusaamatta ketään, en näe siinä mitään paheksuttavaa tai tuomittavaa
        eri asia on ne puskista huutamaan tulevat sekopäät, jotka "kunniallisella" vipatulla nikillään eivät pukahda sanaakaan, vaan purkavat turhautumistaan puskahuutoina. sitten on stalkkerit, jotka koittavat urkkia salanikeillä ihmisten henk koht asioita jne
        Anonyymius on sätin idea. Kenenkään ei ole pakko paljastaa henkilökohtaista persoonaansa kellekään siellä. Kaikki eivät hae kavereita ja ystäviä tai elämänkumppaneita sätistä, johon se ei ole edes tarkoitettu
        joitkut ihmiset/nikit ovat vuosia vetäneet roolia, jonka hahmon takaa käyvät keskustelemassa yleisistä asioista. heidän siviilipersoonansa on jotain aivan muuta

        "Minulle riittää tämä yksi nikki, minulla ei ole tarvetta vaihtaa nikkiä, epäillyttävää jos vaihtaa nikkiään, minulla ei ole mitään salattavaa siksi minulla on vain yksi nikki" jne.

        Yllä tyypillistä chatin pikkusieluista nitinää. Vitisijät ovat juuri heitä, jotka haluavat kontrolloida kaikkea, mutta koska eivät kykene nikkien vaihtamista kieltämään, siitä tehdään epäilyttävää ja varoitetaan sättääjiä nikinvaihtajista: heissä on katsopa jotain perin valheellista, varoitetaan rehellisyyden nimissä hyväksikäyttäjistä ja huijareista! (Buahh-hah-hah)

        Tiedän monia. jotka toistavat yhden nikin mantraa ja kuitenkin heillä on vaihtonikkejä kuin sateenkaaressa värejä ;)


      • marieripuranen
        manne-ari-marianne kirjoitti:

        "Minulle riittää tämä yksi nikki, minulla ei ole tarvetta vaihtaa nikkiä, epäillyttävää jos vaihtaa nikkiään, minulla ei ole mitään salattavaa siksi minulla on vain yksi nikki" jne.

        Yllä tyypillistä chatin pikkusieluista nitinää. Vitisijät ovat juuri heitä, jotka haluavat kontrolloida kaikkea, mutta koska eivät kykene nikkien vaihtamista kieltämään, siitä tehdään epäilyttävää ja varoitetaan sättääjiä nikinvaihtajista: heissä on katsopa jotain perin valheellista, varoitetaan rehellisyyden nimissä hyväksikäyttäjistä ja huijareista! (Buahh-hah-hah)

        Tiedän monia. jotka toistavat yhden nikin mantraa ja kuitenkin heillä on vaihtonikkejä kuin sateenkaaressa värejä ;)

        Vaihdetaan nikkiä ja ollaan iloisia vakinikkejä ottaa päähän koska ne pelkää vippinsä menettämistä jos vaihtaa..ei ole lainvastaista vaihtaa nikkiä eikä keneltäkään pois jos haluaa pysyä anonyymina,nämä jotka vippinä ovat ,pyrkivät hallitsemaan sättiä.


      • rauhakaikille
        manne-ari-marianne kirjoitti:

        "Minulle riittää tämä yksi nikki, minulla ei ole tarvetta vaihtaa nikkiä, epäillyttävää jos vaihtaa nikkiään, minulla ei ole mitään salattavaa siksi minulla on vain yksi nikki" jne.

        Yllä tyypillistä chatin pikkusieluista nitinää. Vitisijät ovat juuri heitä, jotka haluavat kontrolloida kaikkea, mutta koska eivät kykene nikkien vaihtamista kieltämään, siitä tehdään epäilyttävää ja varoitetaan sättääjiä nikinvaihtajista: heissä on katsopa jotain perin valheellista, varoitetaan rehellisyyden nimissä hyväksikäyttäjistä ja huijareista! (Buahh-hah-hah)

        Tiedän monia. jotka toistavat yhden nikin mantraa ja kuitenkin heillä on vaihtonikkejä kuin sateenkaaressa värejä ;)

        Joku syy on kun pitää tehdä useita nikkejä . Yks on minulle riittänyt aina ja riittää edelleen. Ei tarvitse kytätä eikä huolehtia kenenkään elämästä. Riittää tämä on elämä.


      • pannumaria
        rauhakaikille kirjoitti:

        Joku syy on kun pitää tehdä useita nikkejä . Yks on minulle riittänyt aina ja riittää edelleen. Ei tarvitse kytätä eikä huolehtia kenenkään elämästä. Riittää tämä on elämä.

        Syy on yksiselitteinen anonyyminä pysyminen ,riittääkö,chatin perimmäinen tarkoitus on jutustella niitä näitä anonyymina,on se kumma ettei sitä YMMÄRRETÄ...Deittailu huone on toisaalla.


      • manne-ari-marianne
        rauhakaikille kirjoitti:

        Joku syy on kun pitää tehdä useita nikkejä . Yks on minulle riittänyt aina ja riittää edelleen. Ei tarvitse kytätä eikä huolehtia kenenkään elämästä. Riittää tämä on elämä.

        Joku vakava syy on kun pelkää anonyymejä nimimerkkejä. Nimimerkki ei ole vakuutus, jolla henkilö allekirjoittaa virallisia papereita. Sitä varten meillä on rekisteröity nimi ja hetu.

        Otat nimimerkit ja chatit liian vakavasti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe