Etsin aktiivista pelaajaa mahdollisuuksien mukaan hyvinkin pitkään 1v1 peliin, jossa ajan mittaan maisevat vaihtuvat ja hahmoja jää luonnostaan taustalle kun maailmaa rakennetaan.
Vastustajalta toivon kokemuksen lisäksi vähän pelisilmää, ettei ainakaan minun juonet aina onnistu niinkuin ne suunnittelen. Ja mitä enemmän vastustajalla on juonia, sitä parempi! Mutta ennenkaikkea toivon aktiivisuutta ja säännöllisyyttä, tällainen harrastus kun on kahden kimppa.
Itse olen intohimoinen pbp- pelaaja, ja mieluiten pelaan suomeksi. Sieluni myin tälle harrastukselle jo 10 vuotta sitten, ja edelleen pelaan päivittäin niin paljon kuin pystyn. Rakastan hyviä tarinoita, tutkimattomia horisontteja ja uusia oivalluksia. Maailma tulee olemaan avoin, onhan kaikki luonnollisesti hauskempaa hiekkalaatikossa!
Genreiksi valikoidaan low-, high- tai perus fantasia, ja minun puoleltani sekaan heitetään uskontoja, politiikkaa, historiaa ja kaikenlaista draamaa ja rakkautta. Scifiin tai minkäänlaiseen nykyaikaan en lähde, ja pelaan vain humanoideilla.
Pelaamisen käytän ainoastaan Telegrammia, ihan jo senkin vuoksi että siihen saa rollbotin kun tarvitaan noppaa. Sitä tarvitaan joskus. En ole mitenkään tarkka kirjoitusvirheistä peleissä, teen niitä itsekin, varsinkin kun mennessä peliin vastaan.
Juonittelen yön unettomina tunteina mutta annan pelin myös maata laakereillaan ja hengittää. Parasta tässä harrastuksessa onkin kun saa yön pimeinä tunteina vastata itku kurkussa hyvään peliin, kun tragedia pääsee nahan alle!
Loppuun huomautan että pelini ovat luonnostaan K-18, jos se ei aiemmasta tullut selväksi...
Jos tunsit piston sydämessäsi, laita yksityisviestiä!
Etsin ropeseuraa
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215755Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744761884Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk211262Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111223Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64961
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59875Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24874