Etsin ropeseuraa

Etsin aktiivista pelaajaa mahdollisuuksien mukaan hyvinkin pitkään 1v1 peliin, jossa ajan mittaan maisevat vaihtuvat ja hahmoja jää luonnostaan taustalle kun maailmaa rakennetaan.
Vastustajalta toivon kokemuksen lisäksi vähän pelisilmää, ettei ainakaan minun juonet aina onnistu niinkuin ne suunnittelen. Ja mitä enemmän vastustajalla on juonia, sitä parempi! Mutta ennenkaikkea toivon aktiivisuutta ja säännöllisyyttä, tällainen harrastus kun on kahden kimppa.

Itse olen intohimoinen pbp- pelaaja, ja mieluiten pelaan suomeksi. Sieluni myin tälle harrastukselle jo 10 vuotta sitten, ja edelleen pelaan päivittäin niin paljon kuin pystyn. Rakastan hyviä tarinoita, tutkimattomia horisontteja ja uusia oivalluksia. Maailma tulee olemaan avoin, onhan kaikki luonnollisesti hauskempaa hiekkalaatikossa!
Genreiksi valikoidaan low-, high- tai perus fantasia, ja minun puoleltani sekaan heitetään uskontoja, politiikkaa, historiaa ja kaikenlaista draamaa ja rakkautta. Scifiin tai minkäänlaiseen nykyaikaan en lähde, ja pelaan vain humanoideilla.

Pelaamisen käytän ainoastaan Telegrammia, ihan jo senkin vuoksi että siihen saa rollbotin kun tarvitaan noppaa. Sitä tarvitaan joskus. En ole mitenkään tarkka kirjoitusvirheistä peleissä, teen niitä itsekin, varsinkin kun mennessä peliin vastaan.
Juonittelen yön unettomina tunteina mutta annan pelin myös maata laakereillaan ja hengittää. Parasta tässä harrastuksessa onkin kun saa yön pimeinä tunteina vastata itku kurkussa hyvään peliin, kun tragedia pääsee nahan alle!

Loppuun huomautan että pelini ovat luonnostaan K-18, jos se ei aiemmasta tullut selväksi...

Jos tunsit piston sydämessäsi, laita yksityisviestiä!

0

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
        Maailman menoa
        6
        2459
      2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
        Maailman menoa
        72
        2291
      3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
        Ikävä
        202
        1304
      4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
        Ikävä
        112
        1122
      5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
        Ikävä
        71
        1098
      6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
        Maailman menoa
        228
        962
      7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
        Kotimaiset julkkisjuorut
        211
        919
      8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
        Suomussalmi
        10
        837
      9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
        Ikävä
        47
        789
      10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
        Suhteen aloittaminen
        54
        786
      Aihe