Ahlaisten markkinat täys floppi

Markkinat

Näin ne markkinat hiljaa loppuu. Kauppiaat ovat jo melkein kaikki kaikonneet, kun kukaan ei osta mitään. Edes markkinat eivät ylitä sk:n uutiskynnystä.
Ketä ennää kiinnostaa.
Kannattaa lopettaa.

25

3360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BlacklakeBrita

      Millähän perusteella aloittaja sai tästä" flopin". Minä myin kaikki käsityöt ja muutakin kamaa ihan riittävästi. Tarkoittaakos se "floppi" sitä? Täällä maaseudulla kun ei nuo hienot sivistyssanat oikein toimi. Kun ei me ymmärretä niitä. Onneksi.

      • tämmöttii

        Joissain pokeripeleissä kolmas kortti on floppi.

        Korkeushypyssä yleisin tyyli nykyään on floppaus.
        Floppaustyylillä hyppy tarkoittaa sitä, että rima ylitetään selkä edellä.


      • Anonyymi
        tämmöttii kirjoitti:

        Joissain pokeripeleissä kolmas kortti on floppi.

        Korkeushypyssä yleisin tyyli nykyään on floppaus.
        Floppaustyylillä hyppy tarkoittaa sitä, että rima ylitetään selkä edellä.

        Kyllä.


    • Floppit

      Kovin ovat myyjät ja asiakkaat kaikonneet markkinoilta sitten hyvien vuosien.
      Myyjiä oli nyt varmaan puolet vähemmän, kuin joskus kymmenisen vuotta sitten.
      No eihän ne tuu, kun ei ole ostajia.
      Koko kylä tekee hiljaista kuolemaa. Ei edes teihin panosteta. Kauheita kuoppia siellä täällä.
      Loppu häämöttää.

      • minunporini

        Myyn ainakin hyvin kamaa Ahlaisissa. Kauppa käy hyvin kun kaikki Ahlaislaiset ovat vätyksiä ja heikkoja prutkuhousuja.


      • PoliisiKonstaapeli
        minunporini kirjoitti:

        Myyn ainakin hyvin kamaa Ahlaisissa. Kauppa käy hyvin kun kaikki Ahlaislaiset ovat vätyksiä ja heikkoja prutkuhousuja.

        Tarkoitatko kamalla huumeita ????


    • Ulasoori

      Jep. Edes Satakunnan Kansa ei uutisoinut asiasta ja sehän kertoo paljon.

    • Seinätaulu

      Nuo markkinat kanttaisi siirtää siellä Ahlaisissa Lamppiin. Olisi roinaa ja tavaraa jo valmiina pihat ja pellot täynnä, joita vois myydä.
      Toi Lamppi alkaa olla jo nähtävyys romujen suhteen.

    • Kiviaituri

      Onko siihen Lampin vanhalle urheilukentälle tulossa jokin uusi romukauppa vai mikä lie ??
      Alue täynnä ties mitä roinaa vaihtolavoista vanhoihin sairaalasänkyihin.
      Niin ja se yksi piha-alue lähempänä pikatietä on luku sinänsä.
      Koska ympärivirasto puuttuu asiaan. Ei olisi ensinmäinen kertä, kun Lampissa viranomaiset määräisivät siivoamaan pihansa.

      T. Mökkiläinen

    • Sandö

      Lampissa on aina rompepäivät.. hahhaaaaaaaa

    • TallinOksi

      Kuulin juuri että eräs pakettiautonomistaja kertoi lähtevänsä Tallinnaan ja takaisin tuleekin sitten myymäläauto. Viinaa täynnä. Ostajia löytyy joka kylältä ja puskaradio hoitaa mainonnan. Kuulemma tuottoisaa puuhaa mm rompetoreilla ja vastaavilla. Ja rahaa on.

    • RRS

      Kiertääkö kylällä pakettiauto, joka on viinaksia täynnä ja kauppa käy ???

      Jos näin..niin ei ihme, ettei paikallinen kaljakuppila kannata.

    • Luuranko

      kylällä on muutamheppu, joka myy viinaa. Niin tietty hyvään hintaan. Kylän deekut tietävät miehen.
      Kuulemma myös huumeet ovat jo levinneet nuorison keskuuteen. Bössyttelijöitä Ahlaisissa riittää.
      Niin ja tollainen harvaan asutettu kyläpahanen on oiva paikka kannabiksen kasvattamiselle.
      Saapi nähdä, koska pian paljastuu yksi viljelmä.

      • Anonyymi

        Missä se kusinen paku ja huumeet?!?!?!?!?
        T: 24 vuotta Ahlaisissa asunut enkä ole törmännyt kyseisiin😱


    • MissäRuotsinkieliset

      Koskaan käynyt Ahlaisten markkinoilla, ja tätä ennen niistä varmaan kuullutkaan...

      Mutta kiinnostaisi tietää, kuinka paljon Ahlaisten kesäasukkaista on ruotsinkielisiä/Ruotsista. Joskus ennen sotia kun kunnan väestöstä vielä yli 10 % oli ruotsinkielisiä, mutta sitten vuoteen 1960 mennessä olivat melkein kaikki muuttaneet pois. Mitä heille tapahtui; muuttivatko kaikki Ruotsiin vai Suomen enemmän ruotsinkielisille seuduille? Voisiko ruotsinkielisen kulttuurin elvyttämisellä saada jotain uutta Ahlaisiin? Kun Ahlaisten keskusta vaikuttaa ilmeeltään aika samanlaiselta kuin Pohjanmaan ruotsinkieliset kylät.

      • takaisin30-luvulleko

        Ruotsinkielisen kulttuurin elvyttämisellä saataisiin ainoastaan jotain vanhaa Ahlaisiin.


      • MissäRuotsinkieliset
        takaisin30-luvulleko kirjoitti:

        Ruotsinkielisen kulttuurin elvyttämisellä saataisiin ainoastaan jotain vanhaa Ahlaisiin.

        Se elvyttäminen ei veisi Ahlaisilta mitään pois, toisi vain jotain lisää! Turistejakin. Ainakin minusta Satakunnan ruotsinkielinen historia ja kulttuuri kuulostaa aika eksoottiselta asialta.

        Mites olisi jos markkinoihin yhdistettäisiin jatkossa myös Ahlaisten ruotsinkieliseen historiaan liittyvää ohjelmaa? Sillä voitaisiin saada markkinoille Pohjanmaan ruotsinkielisiä ja Ruotsiin muuttaneiden jälkeläisiä?


    • Kyllä on nyt pakko kommentoida .Miten ilkeitä ihmisiä täällä on kommentoimassa ! Asutteko edes Ahlaisissa ?? Ahlainen on yksi Suomen kauneimpia kylämiljöitä ,aivan upea saaristo todella toimiva kyläyhteisö .On kesäteatteri esitys joka kesä ,Putajan rannan ihana sauna ja kahviakin ym löytyy .Todella hyvän asiakaspalvelun omaama K-Market ,hyvä uimaranta ,matonpesupaikka kin löytyy .. Erittäin kiva Saanteen Seilori ,josta saa virvokkeita ja hyvää syötävää ..Joten jos haluat todellisen kuvan Ahlaisista ,niin suosittelen ,että menet ja käyt kiertelemässä kylän ja käyt myös meren rannalla Saanteessa . Kaiken kokemasi jälkeen kirjoitat ehkä toisenlaisen arvion . Ps eikä siellä mitään viinatrokareita ole ,saatikka huumeviljelyä !! Ei kannattaisi tuollaisia juttuja levitellä ,mitkä ei pidä paikkaansa .

    • Postiauto

      Lampissa on todella kaunis kylämiljöö...hih..hih...
      Ja kyllä noita viinatrokareita joka kylässä on. Minäkin tunnen Ahlaisista heti kaksi, siis ota se pää jo pois pensaasta.
      Niin ja mitä huumeviljelmään tulee, niin pian kuullaan, jos eivät ehdi livahkoon.

      T. Kylädeeku

      • Cannajämät

        Onkos Tissi-Pasi ku sielä esittelee rypälemunaa ja vasikoi?


    • Anonyymi

      Nyt pian Ahlaisissa joulumarkkinat ahtaassa Putajan kaupassa ja rannassa.
      Hei haloo. Olis myytävänä hyvä koronalinko. Maksaa vain tehohoitopaikan.

    • Anonyymi

      Joulumarkkinoilla on myynnissä halpoja koronalinkoja. Esittely klo 12:00 sisätiloissa.

      • Anonyymi

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Aloittajaa markkinat ainakin kiinnostavat, vaikkei SK olekaan kiinnostunut.

    • Anonyymi

      No eilen oli markkinat ja edes sk ei niistä kirjoittanut. Hiljaista oli. Myyjiä kaikonnut.
      Viimeisiä vetelee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1330
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1167
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      681
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe