Löysin vähän vinkkejä mitä tehdä jos Sony Android TV alkaa hidastelemaan. Muitakin vinkkejä kenties löytyy mutta tässä muutama.
Home button > Settings > Apps (Home painike > Asetukset > Sovellukset)
Sony Select
- Clear data (Tyhjennä tiedot)
- Clear cache (Tyhjennä välimuisti)
- Force stop (Pakota lopetus)
SonyShelf
- Clear data
- Clear cache
- Force stop
Samba Service Manager
- Force stop
- Disable
Usually - Disable all unnecessary apps (Yleisesti - Poista käytöstä ne sovellukset joita ei käytetä)
Settings - About > > Ads (Asetukset > Tietoja > Oikeudelliset tiedot > Mainokset)
- Opt Out of Ads Personalization (Poista yksilölliset mainokset käytöstä)
Network & Accessories > Google Cast (Verkko ja lisävarusteet > Google Cast)
- Share usage data > No (Käyttö- ja virheraporttien lähetys pois päältä)
Personal > Usage & Diagnostics (Käyttö ja diagnsotiikkatiedot)
- No (Tietojen lähetys pois päältä)
Jos ei mikään muu auta, niin tehdaspalautus (Factory reset).
Sony Androit TV hidastelee - tässä vinkkejä
9
4754
Vastaukset 9
- näitä_voi_kokeilla
Piti tietenkin olla: Sony Android TV hidastelee... Pieni typo.
- lkisailkm
Peukku ja kiitos.
- hyvintoimi
TV:stä tuli nopeampi kun noiden toimenpiteiden jälkeen käynnisti koko TV:n käyttöjärjestelmän uusiksi, eli pitää kaukosäätimen vihreää virtapainiketta painettua pitkän aikaa (varmaan lähemmäs 10 sekunttia).
Olin ajatellut tehdasasetuksten palauttamista mutta onneksi ei tarvinnut tehdä sitä. Kiitoksia näistä vinkeistä. - Anonyymi
Onko kenties muitakin vinkkejä? Itsellä muuttui TV hitaaksi, kun tein lapsia varten "rajoitetun" käyttäjän/profiilin (Restricted Profile) jolla on vain osa sovelluksista tarjolla .
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Rinki pyörii ruudussa
- Anonyymi00010
Hienoa!!!
- Anonyymi00011
Aikanaan poistin DNA:n hubista Netflix -kilkkeen kokonaan käytöstä (myös se service) niin nopeutui huomattavasti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480