Pikkuveljen kaveri tuijottaa

Dais_Sari

Oon 15v tyttö ja mun veljen kaveri tuijottaa kokoajan mun tissejä. Pitäiskö mun näyttää ne sille va meneekö sen hormonit ihan sekasin? Eihän ne katsomisesta kulu ja voisin antaa koskeakin.

17

4368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siouxiemiuxie

      Joo sanon suoraa, ja läväytä ne esille nii ei varmana enäö tee nii.

      • hinaus-apu

        riippuu minkä ikäinen se kaveri on


    • ggggf

      Sano et hankkii omat ;D

    • Joooxd

      Jos näytät niin kerro miten tilanne eteni ja mihin johti

    • kokoajan

      Tietenkin näytät myös pikkuveljelle.
      Anna koskettaa vain jos itse sitä haluat.

    • fdhffh

      Kyllä minähi 12 tai 13-vuotias ollessani muuannen kesäpäivän muistan menneen siihen, että tuijotin 5 v mua vanhemman serkkuni tissejä. Siis en tuijottanut tissejä 5 v vaan se serkku oli sen verran vanhempi. En tiiä huomasko se.

      • Anonyymi

        Kyllä se huomasi. Tytöt huomaa kun niitä tuijotetaan.


    • Näytä

      Näytävaan kaikkille ;)

    • Anonyymi

      Kokeile sellaista leikkiä, että kesällä menet uikkareissa oman sänkysi päälle nukkumaan ja jätät huoneesi oven auki etkä herää, jos se tulee katsomaan sinua. Ehkä se rauhoittuu siitä.

    • Anonyymi

      No näyttä tietysti ja annat kosketellakkin. Sinulla on siis sen verran isot rinnat että ne keräävät huomiota ja poikia jo selvästi kiinnostaa se mitä paidan alta löytyisi. Kun ne kerran saavat katsella, koskettaa ja ehkä lipaista/imeä niin sen jälkeen teillä on yhteinen salaisuus. Ja pojat voi ruveta keskenään vertailemaan rintojasi muihin näkemiinsä rintoihin. Joka tarkoittaa että sinun voittaa aina, koska niihin on päässyt koskemaan.

      • Anonyymi

        Kun olin 13-vuotiaana käymässä serkkujeni luona, nukuimme kesällä ullakolla siskonpedissä. 17-vuotias tyttöserkkuni riisui paitansa ja rintaliivinsä sekä farkkunsa ujostelematta ennenkuin pani yöpuvun päälleen. Katselin siinä puolihämärässä (vinnillä ei ollut sähköjä) hänen rintojaan. Alkoi seistä.


    • Anonyymi

      veditkö hirren rakoseen sit kuivat kun ne nukahti?

    • Anonyymi

      Voi tätä moraalittomuutta. Tissit ovat paholaisen houkuttimet. Olet matkalla kadotukseen.

    • Anonyymi

      Kun huomaat että hän tuijottaa sinun rintojasi, kysy kaikkien kuullen onko rinnoissani jotain vikaa kun niitä tuijotat koko ajan. Yleensä loppuu siihen. Hän on murkkuiässä jolloin hormoonit meinaa ottaa vallan järjeltä. Mutta huumori on paras lääke noin alkuun.

      • Anonyymi

        Hyvä neuvo, kun vaan tytöt uskaltaisivat sitä tuossa tilanteessa noudattaa. Mutta aloittaja on nyt jo 18-vuotias ja lienee selvinnyt kuvaamastaan tuijotusongelmasta tavalla tai toisella. Ehkä hän on tosiaan näyttänyt tissinsä tuolle kaverille. Ehkä siitä on alkanut romanssi, ja he ovat nyt kihloissa. Häät on jo sovittu pidettäviksi ensi vuonna. Ja sitten perhe alkaa kasvaa. Näin he elävät onnellisina elämänsä loppuun asti.


      • Anonyymi

        Jops menisit täältä nuoret palstalta pois perv*ilemasta ja jakelemassa seksinovellejasi.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe