Oon 15v tyttö ja mun veljen kaveri tuijottaa kokoajan mun tissejä. Pitäiskö mun näyttää ne sille va meneekö sen hormonit ihan sekasin? Eihän ne katsomisesta kulu ja voisin antaa koskeakin.
Pikkuveljen kaveri tuijottaa
17
4795
Vastaukset
- Siouxiemiuxie
Joo sanon suoraa, ja läväytä ne esille nii ei varmana enäö tee nii.
- hinaus-apu
riippuu minkä ikäinen se kaveri on
- ggggf
Sano et hankkii omat ;D
- Joooxd
Jos näytät niin kerro miten tilanne eteni ja mihin johti
- kokoajan
Tietenkin näytät myös pikkuveljelle.
Anna koskettaa vain jos itse sitä haluat. - fdhffh
Kyllä minähi 12 tai 13-vuotias ollessani muuannen kesäpäivän muistan menneen siihen, että tuijotin 5 v mua vanhemman serkkuni tissejä. Siis en tuijottanut tissejä 5 v vaan se serkku oli sen verran vanhempi. En tiiä huomasko se.
- Anonyymi
Kyllä se huomasi. Tytöt huomaa kun niitä tuijotetaan.
- Näytä
Näytävaan kaikkille ;)
- Anonyymi
Kokeile sellaista leikkiä, että kesällä menet uikkareissa oman sänkysi päälle nukkumaan ja jätät huoneesi oven auki etkä herää, jos se tulee katsomaan sinua. Ehkä se rauhoittuu siitä.
- Anonyymi
No näyttä tietysti ja annat kosketellakkin. Sinulla on siis sen verran isot rinnat että ne keräävät huomiota ja poikia jo selvästi kiinnostaa se mitä paidan alta löytyisi. Kun ne kerran saavat katsella, koskettaa ja ehkä lipaista/imeä niin sen jälkeen teillä on yhteinen salaisuus. Ja pojat voi ruveta keskenään vertailemaan rintojasi muihin näkemiinsä rintoihin. Joka tarkoittaa että sinun voittaa aina, koska niihin on päässyt koskemaan.
- Anonyymi
Kun olin 13-vuotiaana käymässä serkkujeni luona, nukuimme kesällä ullakolla siskonpedissä. 17-vuotias tyttöserkkuni riisui paitansa ja rintaliivinsä sekä farkkunsa ujostelematta ennenkuin pani yöpuvun päälleen. Katselin siinä puolihämärässä (vinnillä ei ollut sähköjä) hänen rintojaan. Alkoi seistä.
- Anonyymi
veditkö hirren rakoseen sit kuivat kun ne nukahti?
- Anonyymi
Voi tätä moraalittomuutta. Tissit ovat paholaisen houkuttimet. Olet matkalla kadotukseen.
- Anonyymi
Kun huomaat että hän tuijottaa sinun rintojasi, kysy kaikkien kuullen onko rinnoissani jotain vikaa kun niitä tuijotat koko ajan. Yleensä loppuu siihen. Hän on murkkuiässä jolloin hormoonit meinaa ottaa vallan järjeltä. Mutta huumori on paras lääke noin alkuun.
- Anonyymi
Hyvä neuvo, kun vaan tytöt uskaltaisivat sitä tuossa tilanteessa noudattaa. Mutta aloittaja on nyt jo 18-vuotias ja lienee selvinnyt kuvaamastaan tuijotusongelmasta tavalla tai toisella. Ehkä hän on tosiaan näyttänyt tissinsä tuolle kaverille. Ehkä siitä on alkanut romanssi, ja he ovat nyt kihloissa. Häät on jo sovittu pidettäviksi ensi vuonna. Ja sitten perhe alkaa kasvaa. Näin he elävät onnellisina elämänsä loppuun asti.
- Anonyymi
Jops menisit täältä nuoret palstalta pois perv*ilemasta ja jakelemassa seksinovellejasi.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1093602Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2392381Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02140Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k411898Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91679- 1001152
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle54999No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5950- 51892
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu75891