Pikkuveljen kaveri tuijottaa

Dais_Sari

Oon 15v tyttö ja mun veljen kaveri tuijottaa kokoajan mun tissejä. Pitäiskö mun näyttää ne sille va meneekö sen hormonit ihan sekasin? Eihän ne katsomisesta kulu ja voisin antaa koskeakin.

13

1706

Vastaukset

• Joo sanon suoraa, ja läväytä ne esille nii ei varmana enäö tee nii.

• riippuu minkä ikäinen se kaveri on

• Sano et hankkii omat ;D

• Jos näytät niin kerro miten tilanne eteni ja mihin johti

• Tietenkin näytät myös pikkuveljelle.
    Anna koskettaa vain jos itse sitä haluat.

• Kyllä minähi 12 tai 13-vuotias ollessani muuannen kesäpäivän muistan menneen siihen, että tuijotin 5 v mua vanhemman serkkuni tissejä. Siis en tuijottanut tissejä 5 v vaan se serkku oli sen verran vanhempi. En tiiä huomasko se.

• Kyllä se huomasi. Tytöt huomaa kun niitä tuijotetaan.

• Näytävaan kaikkille ;)

• Kokeile sellaista leikkiä, että kesällä menet uikkareissa oman sänkysi päälle nukkumaan ja jätät huoneesi oven auki etkä herää, jos se tulee katsomaan sinua. Ehkä se rauhoittuu siitä.

• No näyttä tietysti ja annat kosketellakkin. Sinulla on siis sen verran isot rinnat että ne keräävät huomiota ja poikia jo selvästi kiinnostaa se mitä paidan alta löytyisi. Kun ne kerran saavat katsella, koskettaa ja ehkä lipaista/imeä niin sen jälkeen teillä on yhteinen salaisuus. Ja pojat voi ruveta keskenään vertailemaan rintojasi muihin näkemiinsä rintoihin. Joka tarkoittaa että sinun voittaa aina, koska niihin on päässyt koskemaan.

• Kun olin 13-vuotiaana käymässä serkkujeni luona, nukuimme kesällä ullakolla siskonpedissä. 17-vuotias tyttöserkkuni riisui paitansa ja rintaliivinsä sekä farkkunsa ujostelematta ennenkuin pani yöpuvun päälleen. Katselin siinä puolihämärässä (vinnillä ei ollut sähköjä) hänen rintojaan. Alkoi seistä.

• veditkö hirren rakoseen sit kuivat kun ne nukahti?

• Voi tätä moraalittomuutta. Tissit ovat paholaisen houkuttimet. Olet matkalla kadotukseen.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    157
    6357
  2. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    166
    2881
  3. Toni Nieminen rakastui 7 lapsen yksinhuoltajaan

ja muutti tämän taloon. https://www.seiska.fi/Uutiset/Jatti-tylysti-ex-vaimonsa-Toni-Nieminen-iski-seitseman-lapsen-yh-aidin-paparazzikuvat
    50
    1220
  4. Koronavirus saapunut Suomeen

Se on Lapissa tuli kiinalaisten turistien mukana. Miten käy joulupukki turismin? Onko lappi eristettävä?
    Maailman menoa
    78
    611
  5. Zoo aloittaa yt't

Huonolta näyttää.N.20 työntekijää liikaa.Kylmää on kyyti.
    Ähtäri
    30
    517