Terve! Hankala löytää... Ei ole nyt itsellä aikaa lähteä kun olisi 5 tunnin ajomatkan päässä. Jostain jos saisi kuljetuksen kohtuu hintaan ja joku tietäisi mistä, niin kiitos paljon jo etukäteen😁😉
Mistä mikroautolle kuljetuspalvelu?
10
410
Vastaukset
- RahtiPentti
Ilman muuta Kosken Autokeskus – Kuljetukset fillarista pillariin
- Kartingkaara
Millä hinnalla tulisi Valkeakoski-Joensuu?
- PerustavatTiedotPlease
Auttaisi ihan reilusti jos alkuun kertoisit missä päin maata kuljetusta tarvitset ja päivämäärän.
- Kartingkaara
Kotoa 5 tunnin ajomatkan päähän ja huomenna olisi tarvis.
- Kuljettaja11
Meidän kuljetus firma ajaa edukkaasti.
- Kartingkaara
Millä hinnalla tulisi Valkeakoski-Joensuu
- Kartingkaara
Ei vielä tarkkaa aikaa tiedossa milloin, mutta siis tässä lähiaikoina ja olisi tarvis saada Valkeakoskelta Joensuuhun!
- TulihanSeSieltä
Tulihan se paikkakuntakin viimein esiin. Nyt on jo teoriassa joku alkaa kuljetustarjouksia lähettelemään.
- Kartingkaara
No, nyt vaan tarjouksia tulemaan😉 Tai tietoa mistä saisi edullisesti kyseisen palvelun!
- Bensa
Minä vien mikroautosiJoensuuhunj ajamalla,jos -ostat pensat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873503Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 532990
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542677Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle552401Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802261- 452122
- 692118