Joo siis täällä taas tällänen tietämätön joka on nukkunut terveystiedon tunnit.
Elikkäs siis minä ja mun poikaystävä ollaan mietitty jo jonkin aikaa että voitaisiin kokeilla yhdyntää ja mitä mä oon kuullu tuttavilta/ lukenut niin yhdyntä on kivempaa/parempaa ilman kortsua ja tässä mä vaan mietin että onko e-pillereissä jonkinlaista ikärajaa? Olen siis itse 16 vuotias. Ja että mites niitä sais hankittua sekä kun niitä hankkis niin onko siinä jonkinlaine ”velvote” vanhempien tietää? Sillä mulla ei oo niinkään mahtavimmat välit mun vanhempiin nii tulis aika epämukavaks jos ne tietäis että pillereita olen hankkinut...
Toivotta vasti saisin vastauksia! :)
Onko e-pillereissä ikärajaa??
Tällänentietämätön
2
239
Vastaukset
- dfbdfdfghdfhg
No kamoo , jaksaa oottaa nyt pikku hetken. Ite olen sua 2x vanhempi ja oma käsi kera epäsiveellisen mielikuvituksen on kelvannut tähän asti
Sun on käytävä lääkärillä jotta saat reseptin. Tohtorisetä tai -täti kyselee asioita ja päättää saatko. 16-vuotias luultavasti saa jos kuukautiset on vähänkin säännölliset. Vanhempien ei tarvitse tietää koska lääkärillä on vaitiolovelvollisuus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342358Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881550- 291548
- 751314