Joo siis täällä taas tällänen tietämätön joka on nukkunut terveystiedon tunnit.
Elikkäs siis minä ja mun poikaystävä ollaan mietitty jo jonkin aikaa että voitaisiin kokeilla yhdyntää ja mitä mä oon kuullu tuttavilta/ lukenut niin yhdyntä on kivempaa/parempaa ilman kortsua ja tässä mä vaan mietin että onko e-pillereissä jonkinlaista ikärajaa? Olen siis itse 16 vuotias. Ja että mites niitä sais hankittua sekä kun niitä hankkis niin onko siinä jonkinlaine ”velvote” vanhempien tietää? Sillä mulla ei oo niinkään mahtavimmat välit mun vanhempiin nii tulis aika epämukavaks jos ne tietäis että pillereita olen hankkinut...
Toivotta vasti saisin vastauksia! :)
Onko e-pillereissä ikärajaa??
Tällänentietämätön
2
253
Vastaukset
- dfbdfdfghdfhg
No kamoo , jaksaa oottaa nyt pikku hetken. Ite olen sua 2x vanhempi ja oma käsi kera epäsiveellisen mielikuvituksen on kelvannut tähän asti
Sun on käytävä lääkärillä jotta saat reseptin. Tohtorisetä tai -täti kyselee asioita ja päättää saatko. 16-vuotias luultavasti saa jos kuukautiset on vähänkin säännölliset. Vanhempien ei tarvitse tietää koska lääkärillä on vaitiolovelvollisuus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991