Kuuloluurin nimen voisi vaihtaa mersuluuriksi. Sen verran paljon ja pitkään on näitä mersumiesten kommentteja ollut Koti-Kajaanissa.
Vinkki Koti-Kajaanille
19
766
Vastaukset
- merssumies
Köyhät kateellisena katselee kun mersua ajaa !
- Mersunomistan
Eihän näitä mersuja ole köyhille tehtykään. Oma tyylikäs mersu on ollu ajellessani ympäri Suomea varsin hyvä ja huoleton peli.
- Asiallista
Voisihan toimitus jo sen ketjun katkaista, jos olisi viisautta. Mutta ei ole. Asiallisemmatkaan viestit eivät pääse julkaisuun.
- Kateellinen_Kainuusta
Mersu on ihmeellinen ja mersumies vieläkin ihmeellisempi.
- PASKAkasat
Nää 1.8 2.0 ja 2.2 bensa mersujen omistajat on niin paska sakkia kuin voi olla.!
Ruoste koristaa ja peräpää lotisee sekä renkaat vinossa sojottaen rallia koittavat vetää näillä yli 400.000km ajetuilla ikäloppu ruotikkailla. - Mersuboi
Taas alkoi kateellisten vinkuminen!!! Jokainen ottais mersun jos vaan sais
- Leexus
Parempiakin autoja on kuin Mersu !
- ladalattarautaa
Mikä auto on parempi kuin mersu?
- Oldschool
Nämä pilalle lellityt Lexus-jonnet täällä huutelee joutavia. Ei se metrin korkuinen spoileri tee siitä kotterosta Corollaa kummempaa.
- sadsi
ladalattarautaa kirjoitti:
Mikä auto on parempi kuin mersu?
Hinta/laatu näkökulmasta melkein mikä tahansa.
- ettäniiin
köyhät ajjaa tiisselullä!!
- Eikiitos
Koti-Kajaani menee nykyään suoraan roskiin ja aika moni laittanut Ei Ilmaisjakelua postilaatikkoonsa, suurimpana syynä tuo Mersumiespolemiikki. Jotain rajaa pitäisi noissa kommenteissakin olla! Levikki ei todellakaan ole sitä, mitä KK väittää, ja lukijat häviää tällä menolla.
- Jurunen
Sama kannattaa tehdä Kainuun Sanomille !
- roskapostiakajaanista
Koti-Kajaani ja niitä jakavat tyypit on kyllä niin vitsi kuin voi olla.!
Jollain vähän päälle 200e/kk tyypit jakaa onnessaan tätä mainos roskaa ihmisten laatikoihin...- ärsyttäänoiälämlöt
tarkoitatko näitä nokikeppejä?:D
- luulotuuri
Juurit tätä länkytystä se trolli haluaa ja te urpothan menette retkuun
- Lopettaisjo
No retkuun on pahiten mennyt lehti
- vmp
Siis mersumies eli mr Mercedes? Joku vajakki katsonut kyseistä Stephen Kingin uutta kehnohkoa sarjaa ja saanut siitä mielestään hyvän idean. Lukisitte edes kirjana näitä, paaaaljon parempia.Mutta toisaalta eihän kirjoja paljon lukevat näin tyhmiä kirjoittelekaan. Terveisiä vaan mr. vajakki Mercedes.
- HomoHarri
Haistakaa kyrvät minun peräkaasua. Se on sitte ihan hyvä idea sinulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607004- 1193611
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262940- 212638
- 272253
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3631889- 251840
- 131791
- 321738
- 511616