Ryhmäkanneoikeus laajeni.Kiitos VW

ryhmäkannetuleeVWskoda

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/komissaari-vaatii-korvauksia-eurooppalaisille-vwn-omistajille/3yb8ZC63

https://www.lapinkansa.fi/ulkomaat/eu-haluaa-suojella-kuluttajaa-ryhmakanteella-se-on-valtava-vallankumous-200871732

VW anteeksipyyntöä kun ei tee mitää vapaaehtoisesti?

55

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä.puu

      Voi Ossssi sun lasten ristiretkeäsi.
      Linkaat vanhoja juttuja jotka eivät ole johtaneet yhtään mihinkään. VW on seläyttänyt päästöhuijauksen jo aikaa sitten Myynti on suurempi kuin koskaan. VW on ylivoimaisesti suurin autonvalmistaja Suomessa ja Euroopassa. Myös maailmanlaajusesti VW on suurin.
      VW takoo siinä sivussa myös miljarditulosta.

      Se että jobbari painoi sinua isolla parrulla kakkoseen ei ollut VW:n syy. Kiero jobbari ja tyhmä asiakas kohtasivat Suomessa ja teidän pitäisi selvittää asiat keskenänne. Sinusta ei vaan taida olla miestä siihen.

      • kehujanroolitVWaudi

        Tosiasioisen kieltäminen ja sinisilmäisyys on varmaan vapauttava yhdistelmä?
        Vai taitava koulutus lobbaamiseen?


      • nimeä.se
        kehujanroolitVWaudi kirjoitti:

        Tosiasioisen kieltäminen ja sinisilmäisyys on varmaan vapauttava yhdistelmä?
        Vai taitava koulutus lobbaamiseen?

        "Tosiasioisen kieltäminen ja sinisilmäisyys on varmaan vapauttava yhdistelmä?"

        Minkä tosiasian minä olen kieltänyt?


      • vainautojaVW
        nimeä.se kirjoitti:

        "Tosiasioisen kieltäminen ja sinisilmäisyys on varmaan vapauttava yhdistelmä?"

        Minkä tosiasian minä olen kieltänyt?

        Koville ottaa kun asia henkilöityy
        mee levolle!


      • yritä.edes
        vainautojaVW kirjoitti:

        Koville ottaa kun asia henkilöityy
        mee levolle!

        Oikeastaan mun motiivi kommentoida liittyy sun täysin surkeaan argumentointiin. Ei autoihin. Sun suusta tulee sammakoita joissa ei ole mitään logiikkaa.
        Tässä taas hyvä esimerkki siitä.
        Ensin väität että kiellän totuuden. Kun kysyy esimerkkiä niin joudut väistelemään.
        Tasosi on todella surkea.


      • suunnitteluvirhettäVW
        yritä.edes kirjoitti:

        Oikeastaan mun motiivi kommentoida liittyy sun täysin surkeaan argumentointiin. Ei autoihin. Sun suusta tulee sammakoita joissa ei ole mitään logiikkaa.
        Tässä taas hyvä esimerkki siitä.
        Ensin väität että kiellän totuuden. Kun kysyy esimerkkiä niin joudut väistelemään.
        Tasosi on todella surkea.

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001822312.html

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/autonvalmistajien-into-kaksoiskytkinvaihteistoihin-on-hiipumassa--fordin-uutuudesta-se-jatettiin-kokonaan-pois/cxgKZvsQ

        lisää aiheita periä oikeuksia

        https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284#gs.dcWxYk4


      • yritä.edes

        Sama surkea argumentoinnin taso säilyy. Ei mitään asiaa vaan samoja vanhoja höpöhöpö-linkkejä. Etkö oikeasti pysty parempaan?
        Täysin nollapostauksia ilman mitään arvoa.


      • Anonyymi

        vanhoja?


    • realiteetit.kohdalleen

      "Vai taitava koulutus lobbaamiseen?"

      Voi Ossssi miten yksinkertainen sinä olet. Tämä palsta on pienen maailmankolkan risaperseiden kokoontumisajo. Tämän palstan lukijoiden ostovoima on niin pieni että sillä ei maksa yhdenkään ammattilobbarin palkkaa.
      Mietipä omalta kohdaltasi kuinka paljon olet käyttänyt rahaa uuden auton ostamiseen koko elämässäsi. Senkaltaisille kannattaa lobata vain kanahäkistä myytäviä vanhoja katiskoita. Mitä luulet, kuinka plajon VW satsaa lobbaukseen tuolle porukalle?

      • outoasakkiatäällä

        Miksi toistat osss? onko se jokin synonyymi VW asioihin?


      • Anteeksi.erehdys

        "Miksi toistat osss? onko se jokin synonyymi VW asioihin?"

        Sori jos et ole Osssssi ja käytin sinusta yleisnimitystä. olen pahoillani jos yhdistin sinut väärin tähän Ossssssiin aiheettomasti. Asia ei siitä kuitenkaan miksikään muutu.
        Täällä on aivan turha lobata mitään mikä maksaa enemmän kuin 3.000 euroa.


      • vikaaenitenVWtuotteet
        Anteeksi.erehdys kirjoitti:

        "Miksi toistat osss? onko se jokin synonyymi VW asioihin?"

        Sori jos et ole Osssssi ja käytin sinusta yleisnimitystä. olen pahoillani jos yhdistin sinut väärin tähän Ossssssiin aiheettomasti. Asia ei siitä kuitenkaan miksikään muutu.
        Täällä on aivan turha lobata mitään mikä maksaa enemmän kuin 3.000 euroa.

        https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284

        Juu-aiheettomia on kaikki jutut


      • vikaalöytyy
        Anteeksi.erehdys kirjoitti:

        "Miksi toistat osss? onko se jokin synonyymi VW asioihin?"

        Sori jos et ole Osssssi ja käytin sinusta yleisnimitystä. olen pahoillani jos yhdistin sinut väärin tähän Ossssssiin aiheettomasti. Asia ei siitä kuitenkaan miksikään muutu.
        Täällä on aivan turha lobata mitään mikä maksaa enemmän kuin 3.000 euroa.

        https://keskustelu.suomi24.fi/haku?keyword=osssss

        osssss on lienee klobaali VW ongelma


    • pikku.aivopähkinä

      "https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284

      Juu-aiheettomia on kaikki jutut"

      Ei ollenkaan aiheettomia. Uskon että tämä kaveri kirjoittaa oikeasta asiasta ja omasta kokemuksestaan rehellisesti.
      Toisaalta on meikäläisen kaltaisia volsukuskeja. Olen ajanut Volsuilla yli 20 vuotta. Korjauksiin on mennyt koko tänä aikana noin 200 euroa. Kaupanpäälle olen saanut loistavaa ajettavuutta ja pienet ylläpitokustannukset.
      Molemmat skenariot ovat todellisuutta kun puhutaan miljoonista autoista.
      Nyt, mietipä tätä. VW:tä ostetaan vuodesta toiseen enemmän kuin Tojoja, fordeja ja volvoja yhteensä. Miikä on sinun arviosi mikä on suhdeluku meidän tyytyväisten asiakkaiden ja teidän pettyjien kesken.
      Ja jos muilla autoilla ei olisi pettyneitä asiakkaita niin miksi niitä kuitenkiin ostetaan niin vähän volsuun verrattuna?

      • tarviikolisääVW

      • kun.ajatus.lipsuu
        tarviikolisääVW kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/201710192200472258_oa.shtml

        VW on rikkaiden auto.Monellako matalapalkkaisella on varaa tehdä 8000e autoon 10000e remontti?

        Ja TDI kohu on vienyt dieseleiden vaihtoarvon alas

        Ja kuinkahan moni volsukuski on joutunut tuollaisen tilanteen eteen? Tehnyt 8.000 euron autoon 10.000 remontin. tiedät itsekin että täyttä huuhaata.
        Itse olen ajanut yli 20 vuotta volsulilla ja korjauksiin on mennyt noin 200 euroa. Jokainen volsuni on otettu vaihdossa vastaan ilomielin ja hyvitys on ollut oikein hyvä.
        Mut hei, jatka sinä lasten ristiretkeäsi kaikessa rauhassa. Se on varmaan välttämöntä terapiaa sinulle. tulen kuitenkin jatkossakin kommentoimaan jos kirjoitustesi logiikka on täysin metsässä. Logiikan näkökulmasta.


      • osssoiikeassa
        kun.ajatus.lipsuu kirjoitti:

        Ja kuinkahan moni volsukuski on joutunut tuollaisen tilanteen eteen? Tehnyt 8.000 euron autoon 10.000 remontin. tiedät itsekin että täyttä huuhaata.
        Itse olen ajanut yli 20 vuotta volsulilla ja korjauksiin on mennyt noin 200 euroa. Jokainen volsuni on otettu vaihdossa vastaan ilomielin ja hyvitys on ollut oikein hyvä.
        Mut hei, jatka sinä lasten ristiretkeäsi kaikessa rauhassa. Se on varmaan välttämöntä terapiaa sinulle. tulen kuitenkin jatkossakin kommentoimaan jos kirjoitustesi logiikka on täysin metsässä. Logiikan näkökulmasta.

        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/201710192200472258_oa.shtml

        tuulesta temmattua tarinaa

        koskas vedät oikeuteen satujen kirjoittajia?


      • ohjausvaihdeskodaudiVW
        kun.ajatus.lipsuu kirjoitti:

        Ja kuinkahan moni volsukuski on joutunut tuollaisen tilanteen eteen? Tehnyt 8.000 euron autoon 10.000 remontin. tiedät itsekin että täyttä huuhaata.
        Itse olen ajanut yli 20 vuotta volsulilla ja korjauksiin on mennyt noin 200 euroa. Jokainen volsuni on otettu vaihdossa vastaan ilomielin ja hyvitys on ollut oikein hyvä.
        Mut hei, jatka sinä lasten ristiretkeäsi kaikessa rauhassa. Se on varmaan välttämöntä terapiaa sinulle. tulen kuitenkin jatkossakin kommentoimaan jos kirjoitustesi logiikka on täysin metsässä. Logiikan näkökulmasta.

        Ajatko autolla vai onko se pihalla näytillä? Ei kai VW vikaa tule jos 1000km vuodessa-jaksaa ne öljytkin ostella,jakopää kestää km ja dsg peruutetaan kerran kesässä
        näillä mennään ja kaasupoljin odottaa kontissa talvea


      • Ei.onneksi.enää

        Nyt tulee vähemmän kilometrejä, mutta pahimmillaan kilometrejä tuli noin 40.000 per vuosi.


      • eikestäkäyttöäVWaudi
        Ei.onneksi.enää kirjoitti:

        Nyt tulee vähemmän kilometrejä, mutta pahimmillaan kilometrejä tuli noin 40.000 per vuosi.

        Pakko joka vuosi sitten vaihtaa jotta vikoja ei ole?


      • öljypoltinVWskodaudi
        kun.ajatus.lipsuu kirjoitti:

        Ja kuinkahan moni volsukuski on joutunut tuollaisen tilanteen eteen? Tehnyt 8.000 euron autoon 10.000 remontin. tiedät itsekin että täyttä huuhaata.
        Itse olen ajanut yli 20 vuotta volsulilla ja korjauksiin on mennyt noin 200 euroa. Jokainen volsuni on otettu vaihdossa vastaan ilomielin ja hyvitys on ollut oikein hyvä.
        Mut hei, jatka sinä lasten ristiretkeäsi kaikessa rauhassa. Se on varmaan välttämöntä terapiaa sinulle. tulen kuitenkin jatkossakin kommentoimaan jos kirjoitustesi logiikka on täysin metsässä. Logiikan näkökulmasta.

        https://m.iltalehti.fi/autouutiset/201710182200469303_oa.shtml

        eihän niitä ole tehty vaan urakoitu


    • VW-pazkaa

      Markkinoiden lyhintä takuuta tarjoava huijauskonserni joutuu ehkä vastuuseen?!

      • epämääräistä.höpötystä

        Vastuuseen mistä?


      • saastekohujatkuuVW

    • ryhmäkanneskodaVWaudi

      kaikki VWskodaudiseatporsse omistajat saivat ilouutisen

    • saastekohujatkuuVW

      teemana VW ale

    • yötuurissakehujaVW

      missäs kehuja viipyy?

    • täämenijo

      Eikös se ryhmäkannehomma menny nurin jo vähän aikaa sitten suomen osalta. Tätä on turhaa jauhaa. Menkää johonkin muun maan palstoille, jos siellä olis ryhmäkanteet vielä mahdollisia.

      • tehdasvikaariittääVW

        VW asiakaspalvelu on autoalan hitain reagointi


    • saasteVWskodaudiseat

      Nyt britanniassa VW sai aikaan maan suurimman joukkokanteen!

    • saastekohujatkuuskodaTDI
    • sääntekijäVWskoda
    • Eikestäkäyttöävwskodaudi

      Oikeutta riskiostajille
      Ota hyundai seitsämän vuotta ilman km rajaa takuu

    • Rahaapalaavwkäyttö

      Vwskoda aamut

    • Vwseataudiskodaöljyt

      Jokos öljynkulutusmoottorit kutsuttu takas?
      EA888

    • eikestäkäyttöäVWskodaudi
    • seatVWskodaudisama
    • dsgusatakuuVWeiole

      https://www.apu.fi/kysymykset/vielako-dsg-porsii

      ei ole kuluttajansuojaa VW omistajalla ei.

      osta kiahyny pitkällä takuulla ja paremmalla asenteella

    • kanteetjyllääVWskoda

      öljynsyönti?

    • mestari.itse
    • öljypoltinVWskodaudi

      vw joulu tulee

    • toyotaonykkönen

      Joulu on ahdistava kokemus hitlerin tontuille ja uusivuosi täydellinen katastrofi vikavagenkauppiailla kun Trafi paljastaa madonluvut vuoden kusettajalle.

    • seataudiskodaVWsama

      Rankkaa on vw toiminta joka alueella

      • Anonyymi

        turvavyö kiinni ja oikeutta hakemaan


    • Anonyymi

      saksan hallitus tiesi

      merkelin tärinä

      • Anonyymi

        niin uutiset kertoi

        valtion takaama huijaus vai mitä se tarkoitti


    • Anonyymi

      raskasta VW asiaa

    • Anonyymi

      toimikaa

      nyt on aikaa kasata kanne kun maa nukkuu

    • Anonyymi

      lomautetuilla aikaa nyt perehtyä asiaan?

    • Anonyymi

      jesssssssssssssssssss

    • Anonyymi

      halt merkel tiesi

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe