HumpPila päivää

Pankrotti

Mikähän on huippuammattimaisten kuntapäättäjien suunnitelma ensi vuodella talousarvion osalta? Ennakollinen valtionosuus näyttää olevan 500 000e pienempi kuin tänä vuonna. HumpPila?

11

291

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voivoivoivoi

Taitaa olla niin nerokas suunnitelma, että nostetaan veroja.

• tarkalautakunta

Miksi veroja nostettais? Kun ei yli 200 000 euron vahingostakaan korvauksia vaadita. No kuntalaiset maksaa

• PiimääHumppilasta

Myydään lisää omaisuutta. Kyllä siitä hyvä tulee.

• Seuraanvaan

No nythän vorssanlehdessä luki, että käytetään testamentti rahoja. No mitäs seuraavana vuonna?

• höpöää

Mitä testamentti rahoja? Koska kunnanhallitus on tehnyt päätöksen rahojen olemassaolosta sekä käytöstä? Pöytäkirjoista ei löydy mainintaa

• juuri
        höpöää kirjoitti:

Mitä testamentti rahoja? Koska kunnanhallitus on tehnyt päätöksen rahojen olemassaolosta sekä käytöstä? Pöytäkirjoista ei löydy mainintaa

Näin!

• Seuraanvaan

en tiedä päätöksistä, mutta vorssanlehti https://www.forssanlehti.fi/lounais-hame/testamenttivaroista-paikkausta-budjettiin-69806

• Humppilalainentapa

• jopojopo
        Humppilalainentapa kirjoitti:

Onko tuo kirjanpidollinen toimenpide?
        Hallituksen pöytäkirjoista ei löydy edelleenkään mitään mainintaa varojen toteamisesta?

Kuntalaisille kaikkea tarvitse kertoa.Hys hys

• Devakukkude

Kunnan talousarvioesityksessä lukee "vuoden 2018 vuosikate saadaan positiiviseksi 600 000e testamenttilahjoituksen ansiosta" ja tietysti omaisuuden myynnistä tulee myös, mutta siitä johtuen myös menot kasvanevat tulevaisuudessa?

• Eikannettuvesikaivossa

597700e käteistä asunto raha- Ja postimerkki kokoelmat irtaimisto. Kyllä nyt kannattaa röyhistellä rintaa kunnantalolla! Onneksi testamenttasi 900000e muualle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8573
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4698
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4208
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3752
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3206
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2960
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2666
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2471
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2183
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2117
    Aihe