Mikähän on huippuammattimaisten kuntapäättäjien suunnitelma ensi vuodella talousarvion osalta? Ennakollinen valtionosuus näyttää olevan 500 000e pienempi kuin tänä vuonna. HumpPila?
HumpPila päivää
11
291
Vastaukset
- Voivoivoivoi
Taitaa olla niin nerokas suunnitelma, että nostetaan veroja.
- tarkalautakunta
Miksi veroja nostettais? Kun ei yli 200 000 euron vahingostakaan korvauksia vaadita. No kuntalaiset maksaa
- PiimääHumppilasta
Myydään lisää omaisuutta. Kyllä siitä hyvä tulee.
- Seuraanvaan
No nythän vorssanlehdessä luki, että käytetään testamentti rahoja. No mitäs seuraavana vuonna?
- höpöää
Mitä testamentti rahoja? Koska kunnanhallitus on tehnyt päätöksen rahojen olemassaolosta sekä käytöstä? Pöytäkirjoista ei löydy mainintaa
- juuri
höpöää kirjoitti:
Mitä testamentti rahoja? Koska kunnanhallitus on tehnyt päätöksen rahojen olemassaolosta sekä käytöstä? Pöytäkirjoista ei löydy mainintaa
Näin!
- Seuraanvaan
en tiedä päätöksistä, mutta vorssanlehti https://www.forssanlehti.fi/lounais-hame/testamenttivaroista-paikkausta-budjettiin-69806
- Humppilalainentapa
Seuraanvaan kirjoitti:
en tiedä päätöksistä, mutta vorssanlehti https://www.forssanlehti.fi/lounais-hame/testamenttivaroista-paikkausta-budjettiin-69806
Onko tuo kirjanpidollinen toimenpide?
Hallituksen pöytäkirjoista ei löydy edelleenkään mitään mainintaa varojen toteamisesta? - jopojopo
Humppilalainentapa kirjoitti:
Onko tuo kirjanpidollinen toimenpide?
Hallituksen pöytäkirjoista ei löydy edelleenkään mitään mainintaa varojen toteamisesta?Kuntalaisille kaikkea tarvitse kertoa.Hys hys
- Devakukkude
Kunnan talousarvioesityksessä lukee "vuoden 2018 vuosikate saadaan positiiviseksi 600 000e testamenttilahjoituksen ansiosta" ja tietysti omaisuuden myynnistä tulee myös, mutta siitä johtuen myös menot kasvanevat tulevaisuudessa?
- Eikannettuvesikaivossa
597700e käteistä asunto raha- Ja postimerkki kokoelmat irtaimisto. Kyllä nyt kannattaa röyhistellä rintaa kunnantalolla! Onneksi testamenttasi 900000e muualle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117