Harmittaa etten

jotainjäi

Sitten lopulta kelvannut sulle edes ystäväksi tai kaveriksi. Ei mitään keskustelua tai selitystä. Ei sanaakaan.

59

1875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaverrina

      Siihen oli ilmeisesti omat syynsä?

      • Varmasti. Jos henkilö ei olisi itse käyttäytynyt todella heikosti ja ala-arvoisesti,
        hän kehtaisi pyytää uudemman kerran ystävyyttä yksityisesti -
        tai täällä edes tunnistein.

        Anonyymeinä vailla tunnisteita ruikutetaan,
        kun ei kelvata kavereiksi,
        vaikka itse on käyttäydytty kuin
        pahimmat mahdolliset viholliset.

        Ei huonoa kohtelua palkita kaveruudella!


    • Satu81

      Kenelle naiselle miehelle?

    • harmitusmaximus

      mitä sitä turhaan asioita vatvomaan, jos ei halua enää olla tekemisissä sen on silloin siinä, mitä sitä turhia...

      • Täällä sitä nimenomaan voi turvallisesti vatvoa, ja purkaa mieltään. Parempi näin.kuin että alkaisi häiriköidä jotakuta saadekseen vastauksia... :


      • Karkk

        Sehän on sulle horo tuttua alistaja narsisti.


    • M-nainen_ei-ap.-ei-Mia

      Oletko kohdellut kyseistä henkilö (naista taikka miestä)
      huonosti? Esimerkiksi esittänyt suutuspäissäsi useita
      kertoja toiveen, että nainen kuolisi, jopa erittäin raa´lla
      ja kivuliaalla tavalla? Jos tällaisia puhelee,
      on ihan turha kuvitella, ettei kuolemantoiveiden kohde
      huoli "edes" kaverikseen?


      Oletko itse ottanut "kaipaamaasi " henkilöön yhteyttä,
      ja pyytänyt anteeksi

      a) hänestä liikkeelle laskemiasi perättömiä juttuja?

      b) esittämiäsi kuolemantoiveita, joiden kohde hän on ollut?

      Vai olteko joku psykopaattinen putkiyrittäjä, joka odottelee kotona,
      käsi kännykän yllä syyhyten,
      että nainen jonka aivot halusit nähdä "vellinä alfaltilla"

      ottaa lemmekkäänä yhteyttä(?)

      Jälkimmäisessä tapauksessa voi joutua istumaan puhelimesi vierellä
      elämäsi loppuun asti.

      • Piti kirjoittamani:

        Jos tällaisia puhelee,
        on ihan turha kuvitella, että kuolemantoiveiden kohde
        huolisi "edes" kaverikseen!


      • Kipeetä settiä, ei voi muuta sanoa. Olen pahoillani kaikkien osallisten puolesta. :(((


    • Elluhalloyb

      YSTÄVYYSKIN TÄYTYY ANSAITA...
      Ei voi olla ystävä...jos sunhun ei voi luottaa..
      Yrittäisit ensin puhua oikean kohteen kanssa...😇😈👍

      • varkaus2017

        Pakit saaneen on turvattava selustansa ettei tuu sydämmee reikkii


      • Ihmettelenvaan

        Niitähän on jo sydän täynnä jos pakit on rakastamaltaan ihmiseltä saanut.
        Miksi repiä sydän vielä rinnasta?


    • ehkämuusta

      Ehkä ei ole ollenkaan kyse kelpaamisesta vaan jostain ihan muusta.

      • hylättyystävä

        Mitä se jokin muu sitten voi olla jos jätetään ilman selityksiä ja sanoja..?


      • ehkämuusta
        hylättyystävä kirjoitti:

        Mitä se jokin muu sitten voi olla jos jätetään ilman selityksiä ja sanoja..?

        Miten kaksi ihmistä voisi muka olla ystäviä kun molemmat tietää, että toinen haluaa enemmän?


      • hylättyystävä
        ehkämuusta kirjoitti:

        Miten kaksi ihmistä voisi muka olla ystäviä kun molemmat tietää, että toinen haluaa enemmän?

        Ei kai sitä yhteyttä silti tarvitsisi päättää täysin? Entäs jos kumpikin haluaisi enemmän ja lopputulos olisi tuollainen? Väärinymmärrystä vai uskalluksen puutetta?


      • loukkuaava
        hylättyystävä kirjoitti:

        Ei kai sitä yhteyttä silti tarvitsisi päättää täysin? Entäs jos kumpikin haluaisi enemmän ja lopputulos olisi tuollainen? Väärinymmärrystä vai uskalluksen puutetta?

        Ihminen saa päättää yhteyden jos niin haluaa. Mun entinen oli samanlainen jankkaaja, puhui muttei kuunnellut mitä sanoin. Me ei sovittu yhteen vaikka hyvin toimeen tultiinkin, mutta tämä henkilö ei luovuttanut vuosiin.


      • ehkämuusta
        hylättyystävä kirjoitti:

        Ei kai sitä yhteyttä silti tarvitsisi päättää täysin? Entäs jos kumpikin haluaisi enemmän ja lopputulos olisi tuollainen? Väärinymmärrystä vai uskalluksen puutetta?

        Aika tuskaista on olla vierellä kun katsoa saa muttei koskea. Itseään siinä vaan kiusaisi. Kyllä hän sitä paitsi tietää minne tulla jos huomaakin haluavansa enemmän.


    • voivainihmetellä

      Aloittaja vie sanat tämänkin miehen puolesta. Ihan samanlainen tilanne. Ei sanaakaan naiselta. Outoa käyttäytymistä. Yhtäkkiä jäi vain sanaton hiljaisuus.

      • ole-mies

        Voisithan itsekin kysyä esim kuulumisia jos yhteystiedot löytyy...?


      • byebyebye

        Olin tällainen nainen. Mies ei ymmärtänyt vihjeitä eikä suoria ilmaisuja, joissa tein selviksi etten halua hänestä mitään ja kun yrittäminen ja vonkaus jatkui tajusin ettei ystävyydestäkään tule mitään. Lopulta oli pakko vaan ghostata hänet.


      • Nothanks
        byebyebye kirjoitti:

        Olin tällainen nainen. Mies ei ymmärtänyt vihjeitä eikä suoria ilmaisuja, joissa tein selviksi etten halua hänestä mitään ja kun yrittäminen ja vonkaus jatkui tajusin ettei ystävyydestäkään tule mitään. Lopulta oli pakko vaan ghostata hänet.

        Sama. Ei tajua mies miksi en varatun kanssa salaa muijan selän takana sättäile. En vaan halua tuhlata aikaani ihan turhaan. Säälin sitä naista kun tiedän miehen seikkailuista irl ja netissä.
        Mä en ole vedätettävä. Enkä tylsien hetkien seuraneiti.


      • sulleppatämätiedoksi
        Nothanks kirjoitti:

        Sama. Ei tajua mies miksi en varatun kanssa salaa muijan selän takana sättäile. En vaan halua tuhlata aikaani ihan turhaan. Säälin sitä naista kun tiedän miehen seikkailuista irl ja netissä.
        Mä en ole vedätettävä. Enkä tylsien hetkien seuraneiti.

        Eikö ukkoni tahtonut älytä ettet halua olla kakkonen? No aika kauan kyllä vedoten narusta puolin ja toisin. Luin ne viestit. Aika typerää jopa sinulta. Vielä tuossa iässä. Vielä nuorison ymmärrän mutta pitäisi osata olla se kaveri varatulle oikein. Etkö osannut stoppia tehdä kun alkoi ostella sulle? Ei kukaan varattu naisystävälleen ostele mitään ellei sillä ole muuta mielessä. Muistutan että minä pyykit pesen ja mitä löysin taskusta. Ei se itse kertonut että on "ystäväänsä muistanut kun sulla ongelmia ex kanssa jne. Myöhemmin kyllä väitti että halusi vain ilostuttaa sinua kun kusipään alla olit etkä irti päässyt. Ja se laina anna olla pääsitpä eroon kusipäästä vihdoin. Ilman apua et olisi vieläkään tuohon pystynyt.


      • Rmk_nainen

        Eipä se aina noin yksinkertaista ole. Itse olin juurikin tuo tuppusuunainen. Joku ihmeen juttu veti hiljaiseksi, enkä saanut edes "moi" sanottua, karkasin paikalta, kun en osannut käsitellä sitä fiilistä. Päässä vaan miljoona kysymystä ja samalla aivan tyhjää. Hämmennystä enemmän kuin mitään muuta. Harmi vaan ettei koskaan enää kohdattu, olisin asian voinut korjata kertomalla omasta elämästä ja siitä hämmennyksestäkin. Elämä on kummallista toisinaan eikä kaikki ole sitä miltä näyttää. Älä oleta, vaan kysy suoraan, jos jäi jotain mietityttämään. Kerranhan täällä eletään!


    • OtaMoukumpiAsenne

      Miksi pitää ottaa niin raskaasti. Ajattele enemmänkin niin, että ihmisiä tulee ja menee. Lisäät vain pökköä pesään. Et jää märehtimään yhden ihmisen takia. Ei muutakuin seuraavia tuttavuuksia vain tapailemaan. Ja otat sellaisen asenteen, että et lähtökohtaisestikaan jaksa jäädä yhteen ihmiseen liiaksi parkkiin. Laitat sen menovaihteen päälle, ja annat palaa. Teet vain aina vain lisää tuttavuuksia, ja huomaat että niitä tulee kuin itsestään. Hetken kun tätä teet, niin huomaat että joudut sanomaan osalle että "eikerkeetänään" ja osalle unohdat jopa vastata. Siitä sitten joudut valkkaamaan, kenen kanssa ehdit olla milloinkin.

      Se on yksinkertaista, laitat vain eri vaihteen päälle, ja kas hommat alkaa luonnistumaan. Jätä murheet muiden huoleksi, nauti itse elämästä ja anna muiden murehtia.

      • OtaMoukumpiAsenne

        Ja lisään vielä sen verran. Että älä odota muilta mitään selityksiä. Jätä ennemmin muut odottamaan sulta selityksiä. Laitat ittes sellaiseen moodin, ettet edes ole kiinnostunut muiden selityksistä. Huomaat ennemmin tai myöhemmin, että muut odottaa sulta selityksiä, joita et tuu koskaan antamaan. Siinä on sitä oikeaa asennetta. Muut selittelee, sinä et.


      • OtaMoukumpiAsenne kirjoitti:

        Ja lisään vielä sen verran. Että älä odota muilta mitään selityksiä. Jätä ennemmin muut odottamaan sulta selityksiä. Laitat ittes sellaiseen moodin, ettet edes ole kiinnostunut muiden selityksistä. Huomaat ennemmin tai myöhemmin, että muut odottaa sulta selityksiä, joita et tuu koskaan antamaan. Siinä on sitä oikeaa asennetta. Muut selittelee, sinä et.

        Noin voi ja kannattaa toimia, mikäli haluaa elää sinkkuna, kenties jopa ikisinkkuna. Mikäli haluaa parisuhteen, tuollainen kukasta kukkaan liitely ei toimi. Harva nainen haluaa rattopojan yhdeksi seuralaiseksi.
        Ystävä voi tietysti olla kevytkenkäisenkin miehen kanssa,
        mutta ilman romanttista suhdetta.


      • ei.varaa.mennä
        OtaMoukumpiAsenne kirjoitti:

        Ja lisään vielä sen verran. Että älä odota muilta mitään selityksiä. Jätä ennemmin muut odottamaan sulta selityksiä. Laitat ittes sellaiseen moodin, ettet edes ole kiinnostunut muiden selityksistä. Huomaat ennemmin tai myöhemmin, että muut odottaa sulta selityksiä, joita et tuu koskaan antamaan. Siinä on sitä oikeaa asennetta. Muut selittelee, sinä et.

        Mikä psykopaatti se nostaa pääätään?


      • laumasieluton

        Ihmiset on keskenään erilaisia, eikä kaikille sovi pinnallinen häslääminen ja päänahkojen keräily. Itse ainakin kaipaan ihmissuhteista enemmän. Se on kyllä totta, että keneenkään ei pitäisi jumittua liikaa, jos ei homma tunnu toimivan. Vaikea vaan tietää sitä rajaa, milloin ei toimikaan, onko itse tehnyt tarpeeksi jne. On kipeä ajatus, että se, jolle kerran olit tärkeä ja kiinnostava, huokaisee helpotuksesta, kun viestiäsi ei enää kuulukaan.


    • hkijh

      Minutkin eräs nainen sanoi haluavansa pitää jollain tavoin elämässään,mutta ei naisen taholta puheluita ei txt-viestejä. Vastaili kyllä soittoihin ja textareihin.Tunsin itseni tunkeilijasi joten lopetin soitot ja textailut,odotin kyllä vuorostaan yhteyden ottoa,mutta kun ei niin ei. Se siitä sitten.

      • EIVIITSI

        Sama mut miehen kanssa. Hän kun vastaa niin mielenkiintoisesti viesteihin. Viitsiikö sitä keskustelua väkisin ylläpitää.

        Samoin
        Ei kiinnosta
        Ei jaksa
        Ehkä
        Soitan myöhemmin


    • Samanlaisettuntemukset

      Jotakin jäi mikä säilyy aina
      mutta harmitusta ei ole
      sen suhteen enää ettei
      hänellä ollut sanan sanaa koskaan sanottavana.

      Jokainen valitsee itse ja vapaaehtoisesti sanojensa kohteen / kohteet.
      Hänkin.

    • Poisharmittelut

      Ellei yhdelle kelpaa, kelpaa muille, yksi ihminen sinne tai tänne, väkisin ei kenenkään kaveriksi voi ängetä.

      • Samaamieltä

        Ei kenenkään elämä ole kiinni yhdestä tuppisuu - murjaanista joka on niin olevinaan ettei pysty kelpuuttamaan edes kaveriksi, joutaa mennä menojaan semmonen tyyppi.


      • Olettörppö

        Ehkäpä hän tajuaa miten ajattelet hänestä. Ei ihme!


      • Äläpäsnokkiinnusiellä
        Olettörppö kirjoitti:

        Ehkäpä hän tajuaa miten ajattelet hänestä. Ei ihme!

        Eiköhän se ollut ihan yleisellä tasolla heitetty mielipide ja minä ainakin olen justiinsa samaa mieltä,
        ellei ole sanottavaa niin sitten ei, ei sitä pidä laittaa toisen syyksi, ainakaan tietämättä mistään mitään, lue hiukan laajemmalla perspektiivillä äläkä käy kiinni joka tavuun ja hyökkää. Koita ainakin ennnen ymmärtää mitä kukin sanoo.


    • vnvnvnvnv

      Ystävyys päätyy usein rakkauteen, rakkaus ei ystävyyteen.
      On ollut ihmisiä, joitten kanssa aluksi tuntuu loppuelämän hyvältä. Sitten paljastuu ikävää puolta liikaa eli vaikkapa alkon käyttöä tai huonoa kohtelua jollain tapaa. En jää sellaiseen kiinni, vaan poistan itseni hänen elämästään, en myöskään usko tapojen parannukseen puheilla.
      Oma sisarenikin käyttäytyy toisinaan inhottavasti , kun ei mene asiat hänen mielensä mukaan. Jätän yhteydet tauolle .
      Kenenkään ei tarvitse sietää huonoa kohtelua ja jos välit katkeaa syystä tai toisesta ja alkaa hiljaisuus, niin antaa mennä vaan. Selityksiä ei tarvitse antaa. Jatketaan elämää eteen päin.

    • Ontottajakokemu

      Rakkaus voi päättyä ystävyyteen

    • Eienää

      Lemmikki on paras.

    • HenrikssonSuomenmuhkein

      Mikä lemmikki on mielestäsi paras?

    • Kesyttäjä

      Jos siitä karvareuhkan saa myöhemmin....

    • kiusaajalletämä

      No kai nyt viimein tajusit mitä susta haki? Täällä kotona vannoo sen olleen pelkkää vaihtelua seksi elämään. Tiedän ettet hyväksy sitä syyksi. En minäkään ja se kertomus sinusta ja sun elämästä oli ruma. Ja kun yhteyttä yritin ottaa sait uskomaan viimein sen tarinaan. Lopulta siis sinä tämän päätit. Oli sitten se syy mikä tahansa leikkiin ne on minun jotain uskottava. Ja varsinkin kun tiedät perheemme en lasten takia eroa ottanut. Muista jos kuvittelet olevasi sen ystävä niin silloin sinun tulee minuun ottaa yhteyttä ja hyväksyä myös minun ystävyyteni. Et siis salaisena ystävänä voi sille jatkaa koska takana muitakin leikkimistä. Koira edes kunnioittaa perhettämme sen verran että jätät rauhaan. Ja Viestittelyt ja tapaamiset ovat jo mielestäni noloja. Kysyin toki aina onko yhteyttä pitänyt. Kertoi kuinka kiristät sitä "ystävyyteen. Uhkailet minuun ottavasi yhteyttä jne. Älä viitsi enään leikkiä koska ei sinua usko vaikka väittäisit mun käyvän lukemassa ne viestit ilman lupaa. Harmittaa se ettei ystävyys jatku. Muista jos minulta et lupaa pyydä et voi jatkaa siis ystävyyttäkään. Montako kertaa olet illan pilannut meiltä? Monta kertaa Kunpa voisin tehdä samoin sinulle. Olet todella sairas.

      • Arvostaedesitseäsi

        Sä se jaksat. Sun elämä ei muutu. Olet jäänyt omien ahdistavien ajatustesi vangiksi.
        Tee jotsi muuta kun poraat täällä kaiket päivät. Vedä sitä äijääs kuonoon että oppii elään ihmisiks. Olet sille vaan rappuralli. Pyyhkäsee mononsa mennen tullen.


      • lapsetensin
        Arvostaedesitseäsi kirjoitti:

        Sä se jaksat. Sun elämä ei muutu. Olet jäänyt omien ahdistavien ajatustesi vangiksi.
        Tee jotsi muuta kun poraat täällä kaiket päivät. Vedä sitä äijääs kuonoon että oppii elään ihmisiks. Olet sille vaan rappuralli. Pyyhkäsee mononsa mennen tullen.

        No mieli tekisi turpaan vetää mutta mitähän lapset ajattelisi asiasta. Äiti seonnut? Ei kiitos jos yhdistät juttuni johonkin toiseen en nyt vuosia ole asiaa setvimässä. Elämä muuttui kerralla ja myönnän esittäväni anteeksi antanut ja lasten edessä kohtelen sitä hyvin. Toki olisin voinut erota ja kertoa lapsille totuuden. Nyt sitten olisi useampi katkera ihminen joka kärsisi pettäjästä? Ei kiitos toki kommentoin ja kerron mitä koin. Ja anteeksi en voi antaa enkä muutoinkaan rakasta sitä enään. Kun aika on jolloin vapauden saan tuosta voin alkaa nauttia elämästä. Mutta lapset ovat nyt ne joita on ajateltava. Enkä tule silloinkaan kertomaan totuutta erostamme. Kerromme yhdessä ja ystävinä erotaan.


      • Arvostaedesitseäsi kirjoitti:

        Sä se jaksat. Sun elämä ei muutu. Olet jäänyt omien ahdistavien ajatustesi vangiksi.
        Tee jotsi muuta kun poraat täällä kaiket päivät. Vedä sitä äijääs kuonoon että oppii elään ihmisiks. Olet sille vaan rappuralli. Pyyhkäsee mononsa mennen tullen.

        "Ja Viestittelyt ja tapaamiset ovat jo mielestäni noloja."

        No, älä ainakaan minulle noita viestejä osoita.
        En ole ketään varattua tapaillut, tai ylipäänsä tapaillut ketään.
        En myöskään nykyisin lähettele juuri tekstivistejä:
        sukulaisille joskus, vieraille miehille en koskaan.


    • harmittaavarmasti

      Ehkä pelkää tunteitaan. Varattu pelkää tulevaisuutta ei halua satuttaa muita. Puhumalla selvitettäviä asioita. Ei kannata olettaa mitään jos ei tiedä miten asiat tosiaan toisella ovat. Ylpeys ja kylmyys voi pitää sisällään todella suuria tunteita.

      • Näion

        Mitä sitten haikailee toisen perään jos ei mitään tee sen eteen. Jos tuntee itsensä niin kannattaisi pitää huoli ettei joudu tilanteisiin missä ei osaa toimia typerän ylpeyden takia. Kylmä ei tunne.
        Ylpeitä ihmisiä on hautausmaat täynnä.


      • EnLöytänyt

        Mainintaa varatusta, mistä sinä löysit ?


      • Samaakyselen
        EnLöytänyt kirjoitti:

        Mainintaa varatusta, mistä sinä löysit ?

        Luin ketjun läpi enkä myöskään löytänyt.


      • Samaakyselen kirjoitti:

        Luin ketjun läpi enkä myöskään löytänyt.

        Niin, olette täysin oikeassa. Aloittaja vain näytti toteavan,
        ettei kelvannut jollekulle edes ystäväksi. Ei aloittaja missään
        kirjoittanut olevansa "varattu" tai että myöskään hänen kaipuunsa
        kohde olisi "varattu".

        Myöhemmin ketjuun ovat sitten ihmiset kommentoineet
        omista lähtökohdistaan.


    • realism_is_missing

      Nimimerkkien takaa huutelijoiden kansa ei keskustella vakavasti. Pelkkä läpän heitto riittää.

      Virtuaalinen nussiminen ei tuota toivottua ja kovasti odotettua tyydytystä. ;)

      • Huomattuon

        Kyllä se vaan jolkekin tuottaa😂😂🤣


    • sghksghkhdsh

      Omalla kohdallani (olen siis mies) itselläni on huomattava määrä ystäviä eri puolilla Suomea, ja aloittajan kysymykseen vastakysymys, "Mitä aloittaja odottaa ystävyydeltä, ja mitä ystävyys aloittajalle tarkoittaa?"

      Omalla kohdallani ovat suhteet erittäin hyviä, ja aina kun yhteyksissä ollaan, on yhteys ilahduttava molemmille osapuolille.

      Yhteyksien määrä on luokkaa puhelu tai pari kerran vuodessa, ja tapaaminen kerran pari kymmenen-viidentoista vuoden aikana.

      Ne ihmiset jotka ovat päivittäisessä tekemisissä, ovat tekemisissä enemmän sen takia että on jotakin yhteistä miksi olla niin paljon tekemisissä.

      Ystävät ovat siellä taustalla, ja ystävien kanssa voi pitää yhteyksiä kun aika sattuu olemaan sopivaa puolin ja toisin.

      Lieneekö aloittajalle ystävyys olla jotain sellaista kuin peruskoulun ala-asteelaisille tyttö-bestiksille.
      =Päivittäistä yhteydenpitoa ja huomattavaa ajankäyttöä keskenään.

      Aikuismaailmassa oma suhtautumiseni ystävyyteen tuli yllä kuvatuksi, eikä kyse ole mistään vihasta tai kelpuuttamisesta.

      Ainoastaan siitä, mitä ystävyys kenellekin tarkoittaa, ja mitä se on.

      • sghksghkhdsh

        Aloitus ei sinänsä koskenut minua, koska asiathan tuli keskusteluin naisen kanssa selviksi, että meillä ei ole odotettavissa yhteistä tulevaisuutta.
        Koska nainen itse halusi ystävyyskategoriaan, on nyt siellä ja yhteydenpitoa sitten kun kerkiää ja aika on sopiva. Viimeisen vuoden aikana on ollut muita kiireitä. Yhteyksiä sitten kun on aikaa.


      • sghksghkhdsh kirjoitti:

        Aloitus ei sinänsä koskenut minua, koska asiathan tuli keskusteluin naisen kanssa selviksi, että meillä ei ole odotettavissa yhteistä tulevaisuutta.
        Koska nainen itse halusi ystävyyskategoriaan, on nyt siellä ja yhteydenpitoa sitten kun kerkiää ja aika on sopiva. Viimeisen vuoden aikana on ollut muita kiireitä. Yhteyksiä sitten kun on aikaa.

        Ihmeellinen kommentti nimimerkki "sghksghkhdsh ".
        Minä en ainakaan halua olla sellaisen ihmisen ystävänä,
        johon olen ollut hyvin ihastunut, kenties jopa rakastunut.
        Lähden mieluummin kuvioista kokonaan pois!

        Ja ainoa jonka kanssa olen keskustellut tällaisista asioista
        on "Puolijohde_mies", jota rakastan. Emmekä ole toistemme ystäviä.

        En kuulu ihmisiin, joka ottaisi entiset ihastuksensa ystävikseen.
        En myöskään huoli itseeni ihastuneita ystävikseni.

        No jokainen tekee kuten tekee, myös nimimerkki
        "sghksghkhdsh ", jota en tunnista - enkä varmaan tunnekaan.


      • sghksghkhdsh
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Ihmeellinen kommentti nimimerkki "sghksghkhdsh ".
        Minä en ainakaan halua olla sellaisen ihmisen ystävänä,
        johon olen ollut hyvin ihastunut, kenties jopa rakastunut.
        Lähden mieluummin kuvioista kokonaan pois!

        Ja ainoa jonka kanssa olen keskustellut tällaisista asioista
        on "Puolijohde_mies", jota rakastan. Emmekä ole toistemme ystäviä.

        En kuulu ihmisiin, joka ottaisi entiset ihastuksensa ystävikseen.
        En myöskään huoli itseeni ihastuneita ystävikseni.

        No jokainen tekee kuten tekee, myös nimimerkki
        "sghksghkhdsh ", jota en tunnista - enkä varmaan tunnekaan.

        Olet sinänsä oikeassa. Kyseinen nainen tulisi pudottaa "tuttava" asemaan. Tuttavien kanssa se puheluyhteyskin voi jäädä sinne kerran kymmenessä vuodessa -tasolle. (Jos nainen siis välttämättä haluaa soitella, voihan sitä joskus vastata kymmenen vuoden aikavälillä kuulumisia.)

        Ps. Emme tunne keskenämme M-nainen_ei-ap.-ei-Mia.

        Pps. Lieneekö "Puolijohde" tarkoittaa japanilaiskeksintöä eli LED -valotekniikkaa, jota eteläisen poronhoitopiirin alueella valmistellaan...


      • sghksghkhdsh kirjoitti:

        Olet sinänsä oikeassa. Kyseinen nainen tulisi pudottaa "tuttava" asemaan. Tuttavien kanssa se puheluyhteyskin voi jäädä sinne kerran kymmenessä vuodessa -tasolle. (Jos nainen siis välttämättä haluaa soitella, voihan sitä joskus vastata kymmenen vuoden aikavälillä kuulumisia.)

        Ps. Emme tunne keskenämme M-nainen_ei-ap.-ei-Mia.

        Pps. Lieneekö "Puolijohde" tarkoittaa japanilaiskeksintöä eli LED -valotekniikkaa, jota eteläisen poronhoitopiirin alueella valmistellaan...

        KIRJOITAT: "Olet sinänsä oikeassa. Kyseinen nainen tulisi pudottaa "tuttava" asemaan. "


        VASTAAN:
        Emme ajattele näköjään lainkaan samalla tavalla, nimimerkki "sghksghkhdsh ".
        En halua "pudottaa" ketään mihinkään asemaan eli osoittaa kenellekään alentuvasti paikkaansa. Katson kuitenkin, ettemme elä amerikkalaissessa saippuasarjassa, joten jos rakkaussuhde on tullut tiensä päähän, en näe mitään syytä, miksi ihmiset roikkuisivat toistensa elämissä "muka ystävinä".

        Samoin näen asian ihastusten kohdalla. En ole kenenkään ihastukseni ystäväksi koskaan pyrkinytkään. (Ihastus ja ystävyys kun ovat niin eri asioita.)


        Puolijohde_mies on elektroniikka-alan DI.
        Enempää en kerro. Eikä hän ollut mikään kevyt ihastus. Hän oli rakkaus.
        Elimme 6 vuotta yhdessä.

        P.S. Ja mitä "soitteluun" tuleen, en ole kenellekkään miehelle soitellut.
        Juttusi kuulumisten vaihdosta kerran 10 vuodessa kuulostavat utopistisilta!
        Oletko joku trolli?


    • dffxgfghghjhjhM

      Sä et tehny hänestä Kuningasta, yksinvaltiasta. Hän hämmentyi ja koki olonsa loukatuksi, johdatelluksi. Hänen miehisyytensä sai pöpöjä. Sä olet liikaa kaikkea, ulkonaisesti myös. Liikaa voimaa ja läskiä. Hän ei ole itsestään eikä mistään todella arvokkaasta estyneisyydessään ja materialismissaan perillä. Sä löydät vielä Hänet. Älä haaskaa aikaas henkisesti penikoihin, joille tärkeintä elämänkumppanissa pyllyn muoto.

    • Eienäänuusia

      Haavaa ei voi parantaa koskaan. Anteeksipyynnöt on vaan sanoja. Arpi jää muistoksi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3575
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      222
      3068
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2583
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2092
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2085
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1877
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1722
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1705
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      277
      1396
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1332
    Aihe