Ex-mieheni sai erossa lapseni luokseen aina vuorotellen kanssani ja kävin tarkistamassa, millaisissa oloissa he joutuvat siellä olemaan. Järkytyin ja päätin järjestää heidän huoneensa paremmaksi.
Nt lapseni saavat huoneessaan positiivista energiaa, onnea ja menestystä Feng Tsui -tyyliin sisustetusta huoneestaan. Siirsin kalusteet oikeaan järjestykseen ilmansuuntien suhteen ja laitoin tuulikelloja. Ylimääräiset tavarat heitin roskiin, koska kellarissa ym ne vaikuttaisivat negatiivisesti huoneen energiavirtoihin. Sinne meni kaikki "äidin" antama krääsä!
Nyt huoneen positiivinen energia vahvistuu, koska he varmasti rakastavat huonettaan, nauttivat siitä ja tuntevat siitä kiitollisuutta. Huoneen chi-energia on maksimaalinen.
Sisustin ex-miehen lastenhuoneen
11
390
Vastaukset
- hhjkllkjhgf
Minä en pelkästään sisustanut,minä menin sinne asumaan. Nyt asumme siellä minä ja mun uusimies ja hänen lapset ja mun lapset ja mun ex mies ja uuden miehen exä. Kaikki sulassa sovussa. Minä olen myös päällikkö talossa ja päätän asioista. Exällä ei ole uusia lapsia onneksi, he eivät tänne edes mahdu.
- fsdfsdfsdf
Kannattaa rakentaa taloon lisäsiipi. Lapset voivat mennä välillä sinne leikkimään kun te aikuiset pidätte kimppakivaa.
- YinYang
fsdfsdfsdf kirjoitti:
Kannattaa rakentaa taloon lisäsiipi. Lapset voivat mennä välillä sinne leikkimään kun te aikuiset pidätte kimppakivaa.
Siellä tuulikellojen katveessa, kuinka romanttista
- kolmasrikkooaina
fsdfsdfsdf kirjoitti:
Ei kannata, yksi huone on tarpeeksi. Kaikki muut paitsi minä olen työttömiä. Naikkoset on laiskoja ja rumia, he siivoovat ja minä pomotan. Lapset ei saanähä naikosia jolloin naikkoset menee hotelliin.
- Miemie
Meilläpä ex akka ei sisustele yhtään mitään ei ole kutsuttu henkilö meille ja lapsiaan tapaa ihan missä muualla tahansa muttei meillä !
- Hullujanuomuutamat
Minä en ole 15 vuoteen edes nähnyt ex äijääni ,enkä missään nimessä menisi sen luokse, lapset jo aikuisia 30 kymppisiä ja sinkkuja.
- faetetetyf
Hullujanuomuutamat kirjoitti:
Minä en ole 15 vuoteen edes nähnyt ex äijääni ,enkä missään nimessä menisi sen luokse, lapset jo aikuisia 30 kymppisiä ja sinkkuja.
Saitko lapset 15-vuotiaana vai rikoitko perheen ja varastit toisen lapset?
- Hullujanuomuutamat
faetetetyf kirjoitti:
Saitko lapset 15-vuotiaana vai rikoitko perheen ja varastit toisen lapset?
Siinä yksi kaheli ,joka ei edes osaa lukea, ja olettaa ihan skeidaa, no ,yksin elän ,enkä ole varas, enkä muutenkaan rikollinen, käyn töissä ja elän hyvää elämää .
- faetetetyf
Hullujanuomuutamat kirjoitti:
Siinä yksi kaheli ,joka ei edes osaa lukea, ja olettaa ihan skeidaa, no ,yksin elän ,enkä ole varas, enkä muutenkaan rikollinen, käyn töissä ja elän hyvää elämää .
Totta, kirjoitit "30-kymppisiä," mikä tarkoittaa 300-vuotiaita. Lisäsin tuohon väliviivan, koska et oikein taida osata yhdyssanojakaan.
- sisustajammmmm
Minä sisustin ex miehen nyksän exän siskon miehen exän tyttären kaiman serkun lapsen huoneen kun järkytyin et oli niin kamala. Laiton mustat tapetit ja oranssin sohvan ja violetit nojatuolit, pöytä on lavoista tehty ja maalattu kirkkaan punaisiksi.
Kyllä se tykkää ja me kaikki tykkäämme. Lamppuna sojottaa roikka.- teryeyryer
Upeat värivalinnat! Itse laitoin eksän nyksän siskon isän tyttärelle sellaisen retrotyylisen 70-lukulaisen vessan, jossa kaikki on ns myrkynvihreää. Siellä kelpaa isommallakin opiskelijaporukalla byytata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124480MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872303Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71211
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o63941Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918