Avensis T27 -12 aut.ilm. lämpöt.säädin sekoilee

Ransu12

Eli ko. auton sähköinen lämpötila säädin sekoilee. Aikaisemmin teki kovilla pakkasilla sitä että yrittää säätää lämpötilaa pienemmälle se meni vaan kokoajan isommalla. Nyt alkanut tekemään myös näin kesäkelillä. Eli yritin kääntää 22->21 niin pomppasi 26 ja kun käänti lisää, meni se jo HI asetukseen. Eikä suostunut pienentymään. Työpäivän jälkeen taas toimi normaalisti. Onko kokemuksia ko. viasta. Onko kosketushäiriötä, säädin menossa rikki vai jotain muuta.

13

298

Vastaukset

• Huonot juotokset sulaneet, toitsukalta saa uusia komponenttia edulliseen hintaan..............

• Sehän toimii ihan asianmukaisesti eli epämääräisesti, kuten Toyotan instrumenteilla on tapana. Automaatti-ilmastoinnin lämmönsäätö polttaa varpaat kun päätä palelee ja haluat lisää lämpöä ja sisäkierto menee päälle kun ikkunat pitäisi saada kirkkaaksi huurteesta, vakkari pitää nopeuden 10km haarukassa silloin kun mäki tai vastatuuli ei hyydytä vauhtia, törmäyksen esto toimii vain kuivilla keleillä lämpimässä, valoautomatiikka pitää takavalot sammuksissa vaikka hämärässä sataa saavista kaataen tai lumi pöllyää, nopeusmittari näyttää 10-15km/h todellista suurempaa nopeutta ja lukemattomia muita epämääräisyyksiä.

• Likaa halpaa elektroniikkaa. Nuo Toyotan massiiviset säästöt ja alihankkjoitten kiristys alkaa kantaa hedelmää. Tuota se tulee tulevaisuus Toyotakuskeilla olemaan ja lisäksi piparkakkureunat tulee tutuiksi.

• Normaalia toyota laatua.
      Toyota panostaa huonoon laatuun ja ajettavuuteen.
      Uusi camry 21980 euroa. Vaihda siihen, samaa kuraa.

• Hei!
      Saitko koskaan selville mistä kyseinen vika johtui? Itsellä teki oma avensis tänään saman tempun.

• Esivastus eli siili luultavasti posahtanut paskaksi?

• Sama homma 2010 avensiksessa. Luulen että kosketushäiriötä, en ole vielä avannut ja katsonut onko siellä mitään kohtaa mistä voisi suihkia elektroniikkasprayta kosketuspintoihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sama homma 2010 avensiksessa. Luulen että kosketushäiriötä, en ole vielä avannut ja katsonut onko siellä mitään kohtaa mistä voisi suihkia elektroniikkasprayta kosketuspintoihin.

Minun autossani sama vika, onko kenellekään selvinnyt mistä vika johtuu ? Kiitollinen vastauksesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Minun autossani sama vika, onko kenellekään selvinnyt mistä vika johtuu ? Kiitollinen vastauksesta.

Mulla samavika 1.6 vuosim.10. Pitäisikö jo valmistajan käynnistää korjauskamppanja.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla samavika 1.6 vuosim.10. Pitäisikö jo valmistajan käynnistää korjauskamppanja.

Siehän vitsin murjaisit! Kun Toyota saisi takaisinkutsuilla edes liikenneturvallisuutta vakavasti vaarantavat viat korjattua, mutta taitaa olla turha toive. Tuhannet Toyotat liikkuvat Suomen teillä vaarassa joko karata kuljettajan hallinnasta tai pienenkin törmäyksen sattuessa tappaa kuljettajan tai etumatkustajan.

• resetoi se eli vaihde vapaalle, kytkin pohjaan ja n puoli kaasua jua paina hätävilkut päälle.
      15 sekunnin päästä kaiklkin kunnossa.

• Persaukinen porukka huutaa valmistajaa apuun, kun 10 vuotiaaseen halpistuotteeseen tulee vikoja.

• Löytyykö Avensis 2010 niinsanottu vesiventtiili josta voisi manuaalisesti kääntää sopivaan asentoon?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisahan sen aloitti - pettämisen

Tässä se nähtiin. Maisa petti Jaria JO viikko kihlajaisten jälkeen. Ai ai mikä tytsy. https://www.is.fi/ralli/art-2000006654320.html Ota ja lue totuus
      221
      5080
    2. Opettaja koulutus uusittava välittömästi. Ei vastaa tätä päivää.

Kun näiden kiusaamisten ja tunnilla häiriköinti tapausten määrä näyttää vain lisääntyvän ja pahentuvan on opettajakoulutusta pakko muuttaa. Kolme asi
      Maailman menoa
      545
      4033
    3. Linnan juhlat on peruttu!

Ne järjestetään toisella tavalla: https://yle.fi/uutiset/3-11568594
      Maailman menoa
      374
      1695