Kertokaa oma arvionne.
Miksi Kuparipannu jakaa mielipiteitä
6
490
Vastaukset
- ent-masa10
Alkuperäiseen kysymykseen:
Tuskin pannu tässä määrin kenenkään mielipiteitä jakaa. Tuskin sitä monikaan suuremmin muistaa.
Yksinkertainen syy sen esilläoloon tällä palstalla on vain ja ainoastaan se, että eräs henkilö haluaa sitä kaikin tavoin mollata.
Mitään muuta syytä ei ole.
Parisen vuotta sitten keksin tälle surkimuksellekin nimen, eli zikasairas pienipää. Nimi näyttää hyvin kelpaavan, jopa tyypille itselleen. - Kupruvaipohjola
Menkas pfc,hen Pikku pohjolasn.Se on saarten bsrss bssri ja ravintola
- Cccggg
Meencaannän menccään.pohjola on pppaaaarrrs vrraasi kauttrrra aikkojerrr.Mikäbon kuparibvbbvarru onko se misssdffffä.Bannuvai pohjolllla.pdccconparaskohhhhhdee.onko näin
- Palstaa_seurannut
Kirjoittajien motiivit ovat jotain muuta kuin ravintolan arvostelu. Jutut on sitä tasoa, ettei niitä voi oikeinTripadvisoriinkaan laittaa. Ne jotka lukee ravintoloiden tai hotellien arvosteluja, eivät tältä palstalta niitä etsi.
Tripadvisorissa hajontaa arvosteluissa ei ole havaittavissa: https://www.tripadvisor.fi/Restaurant_Review-g562819-d2624291-Reviews-Ravintola_Kuparipannu-Playa_del_Ingles_Maspalomas_Gran_Canaria_Canary_Islands.html
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703289
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753107Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682982On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662641Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442152- 611719
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251687- 351675
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181669- 591586