"Läheltä piti-"tilanne moottoripyörän kanssa.

Melkeinmurhaaja

En ole koskaan ajanut moottoripyörällä eli anteeksi tietämättömyyteni. Kyseessä oli joku chopper tai custom-tyylinen moottoripyörä.

Ajoin tänään 100 km/h Perniön tiellä (lähellä Saloa), kun ko. kuski kääntyi eteeni ST1-aseman pihasta. Hänellä oli ilmeisesti vaikeuksia saada ajokkinsa vauhtiin ja seuraavaksi motoristi kurvasi autoni keulan edestä kohti penkkaa. Onneksi olin jo tässä vaiheessa hidastanut vauhtia enkä ajanut kolaria. Seuraavaksi motoristi kaasutti ohitseni niin, että hän vei melkein autoni sivupeilin mennessään.

Ihmettelen tätä käytöstä. Minkä takia pitää kääntyä satasta ajavan auton eteen, kun välimatkaa on enää n. 10 - 15 metriä? Hän ei voinut olla huomaamatta autoani, koska minulla oli ajovalot päällä ja eikä aurinkokaan häikäissyt hänen näkökenttäänsä.

8

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seniorbiker50v

Motoristi on todennäköisesti aineissa, soita poliisille...

• Jutustelija1

Tai liivimies perintäpuuhissa...

• Näpistelijä1

Olin ollu just varkaissa marketissa, ja sain kyynelkaasuu vartijalt. Mää menin iha sekaste.

• moottoripyäräilijä

Onko siellä yhä aurauspenkat jäljellä, vai mikä penkka?? Näiks sää kuitenkii unta? Valoista puheenollen, eihän autoilijatkaan näe vastaantulevaa motoristia, vaan kääntyvät sen eteen.. EKA väittäm. kääntyä satasta ajavan auton eteen, kun matkaa on 10-15m.. ei siihen millään ehdi, auto meni jo.. tuokin väittämä on hevon kukkua.

• Jutustelija1

Kilokyykyllä ehtii eteen aikas häätäseen...

Toki sitä ei aloittaja raportoinut.

• moottoripyöräilijä

Ei ehdi eteen niin, etteikö kolise.. tullu tässä ihan jokunen vuosi kakspyöräistäkin veivattua, itseasiassa noin 42 vuotta.. tällä hetkellä blakkäri tallissa.. vm- 97, kuristelematon.

• hepulishei

100 km/h=27.77 m/s. Välimatka 10-15m. Aikaa n.1/2 sek.
      Sä et oo hidastanu, et väistäny, etkä tehny mitään muutakaan.
      Jatka unias.

• Täytynee myöntää et oli lähellä ja oma vika. Kaistan vaihdon yhteydessä jäi hauto kuolleeseen kulmaan ja minä ajoin eteen onneksi kotilokuski oli hereillä nyt seuraava hankinta on peili sellainen vähä kaareva joka näyttää tuon kuolleen kulman

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1861
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      143
      1741
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1562
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1382
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1375
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1055
    Aihe