En ole koskaan ajanut moottoripyörällä eli anteeksi tietämättömyyteni. Kyseessä oli joku chopper tai custom-tyylinen moottoripyörä.
Ajoin tänään 100 km/h Perniön tiellä (lähellä Saloa), kun ko. kuski kääntyi eteeni ST1-aseman pihasta. Hänellä oli ilmeisesti vaikeuksia saada ajokkinsa vauhtiin ja seuraavaksi motoristi kurvasi autoni keulan edestä kohti penkkaa. Onneksi olin jo tässä vaiheessa hidastanut vauhtia enkä ajanut kolaria. Seuraavaksi motoristi kaasutti ohitseni niin, että hän vei melkein autoni sivupeilin mennessään.
Ihmettelen tätä käytöstä. Minkä takia pitää kääntyä satasta ajavan auton eteen, kun välimatkaa on enää n. 10 - 15 metriä? Hän ei voinut olla huomaamatta autoani, koska minulla oli ajovalot päällä ja eikä aurinkokaan häikäissyt hänen näkökenttäänsä.
"Läheltä piti-"tilanne moottoripyörän kanssa.
8
304
Vastaukset
- Seniorbiker50v
Motoristi on todennäköisesti aineissa, soita poliisille...
- Jutustelija1
Tai liivimies perintäpuuhissa...
- Näpistelijä1
Olin ollu just varkaissa marketissa, ja sain kyynelkaasuu vartijalt. Mää menin iha sekaste.
- moottoripyäräilijä
Onko siellä yhä aurauspenkat jäljellä, vai mikä penkka?? Näiks sää kuitenkii unta? Valoista puheenollen, eihän autoilijatkaan näe vastaantulevaa motoristia, vaan kääntyvät sen eteen.. EKA väittäm. kääntyä satasta ajavan auton eteen, kun matkaa on 10-15m.. ei siihen millään ehdi, auto meni jo.. tuokin väittämä on hevon kukkua.
- Jutustelija1
Kilokyykyllä ehtii eteen aikas häätäseen...
Toki sitä ei aloittaja raportoinut.
- moottoripyöräilijä
Ei ehdi eteen niin, etteikö kolise.. tullu tässä ihan jokunen vuosi kakspyöräistäkin veivattua, itseasiassa noin 42 vuotta.. tällä hetkellä blakkäri tallissa.. vm- 97, kuristelematon.
- hepulishei
100 km/h=27.77 m/s. Välimatka 10-15m. Aikaa n.1/2 sek.
Sä et oo hidastanu, et väistäny, etkä tehny mitään muutakaan.
Jatka unias. Täytynee myöntää et oli lähellä ja oma vika. Kaistan vaihdon yhteydessä jäi hauto kuolleeseen kulmaan ja minä ajoin eteen onneksi kotilokuski oli hereillä nyt seuraava hankinta on peili sellainen vähä kaareva joka näyttää tuon kuolleen kulman
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055