"Läps läps!"

Ylläpidon_suojelua

Ylläpito suojelee näköjään vihreiden pj. Touko Aaltoa, koska kaikki homoklubilla ilman paitaa homon ahteriin suoritetut läpsyttelyt ja siihen liittyvät keskustelut on moderoitu pois.

Vihreillä on sellainen puheenjohtaja, jonka ne ansaitsevat.

34

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etiketti

      Ilman paitaa homon ahteriin suoritetut läpsyttelyt kuuluivat Touko Aallon mukaan homoklubin etikettiin...

      • kuumayö

        Riisuminen ja pakaroiden hyväily on esileikkiä siihen mitä "etiketti"pitää sisällään. Hiki siinä tulee .


      • vihreää_hikeä
        kuumayö kirjoitti:

        Riisuminen ja pakaroiden hyväily on esileikkiä siihen mitä "etiketti"pitää sisällään. Hiki siinä tulee .

        Vihreät taitaa olla aika hikinen puolue.


    • 8-D
      • viher-arvot

        Touko A. esiintyi reilusti puolueen arvojen mukaisella tavalla.

        Jokainen aito vihreä arvostaa Toukon toimintaa ja riisuu paitansa sen kunniaksi.


      • IlmanPaitaa
        viher-arvot kirjoitti:

        Touko A. esiintyi reilusti puolueen arvojen mukaisella tavalla.

        Jokainen aito vihreä arvostaa Toukon toimintaa ja riisuu paitansa sen kunniaksi.

        Innokkaimmat vihreät ovat nykyään koko ajan ilman paitaa. Touko Aallon esimerkin innoittamana.


    • ulos.Punavuoresta

      Punavuoressa on niin tylsää ja saakelin porvarillista, että pitää mennä jo Tukholmaan asti purkamaan homouspaineitaan. Toukon kannattaisi muuttaa vaikka Puhoksen kulmille laajentamaan maailmankuvaansa.

      • Toukon_homous

        Eihän Toukon homous teille demareille kuulu!


      • ylpeilet
        Toukon_homous kirjoitti:

        Eihän Toukon homous teille demareille kuulu!

        Läpsytys kuuluu ja näkyy..


      • Läpsyttävät_p
        Toukon_homous kirjoitti:

        Eihän Toukon homous teille demareille kuulu!

        En käännä takapuoltani vihreille


      • vihreitävapaana
        Läpsyttävät_p kirjoitti:

        En käännä takapuoltani vihreille

        Nyt oltava slmät selässä heterolla!


      • Harha-Ahonsisko

        No sinulla ei siis hätää, hhe....


      • pidänvarani
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        No sinulla ei siis hätää, hhe....

        Suojaudun homovihreiltä ja sinulta.


    • Vihreähittibiisi

      Läps! Läps! Rakas, avaa hakas

      • Pekka_ja_kumppani

        Ja avaajaksi kelpaa vain toinen miespuolinen henkilö.


    • Saapa nähdä mitenkä nämä vihreiden aatteet homoudesta/lesboudesta sovitetaan islamilaiseen kulttuuriin ja tapoihin.Taitaa tulla aika-ajoin rajujakin yhteenottoja.Vastakkain asetelussa vapaamieliset vihreät, vastaan ääri-islamistit (ahdasmieliset) tulkitsijat.

    • Ylläpito on näköjään viherpiiperön hallinnassa.

    • Paskanvihreä on taas lempityössään sensuroimassa.

    • oligarkki

      Haista homeenvihreä vittu spede.

    • oligarkki

      Terveisiä kyrpiäiselle.

    • Hävettää

      Vihreillä on sellainen puheenjohtaja, jonka ne ansaitsevat.

      Totta! Hävettää.

      • Olisiko

        Lyhyesti ja selkeästi.


    • iSOPERSEMERJaaaggg

      Yhtä surkeá puheenjohtaja on Vasureilla tunnen myötähäpeää heidän puolesta.

    • PJ_näyttää_esimerkkiä

      Jokainen aito vihreä seuraa puheenjohtajan mallia ja liikkuu kaiken aikaa ilman paitaa.

      • Jännä_juttu

        Noinko kulkevat koko ajan ilman paitaa.


      • Totuuden_ystävä
        Jännä_juttu kirjoitti:

        Noinko kulkevat koko ajan ilman paitaa.

        Kyllä.


      • Miten_oli

        Olivatko myös Itsenäisyyspäivän vastaanotolla ilman paitaa?


      • Kysy_sieltä
        Miten_oli kirjoitti:

        Olivatko myös Itsenäisyyspäivän vastaanotolla ilman paitaa?

        Vihreiden puoluetoimistolta voisi kysyä tuota.


    • Kysellään

      Täytyypä kysellä.

      Eikös se T. Aallon vosukin ole siellä töissä.

    • Hävetkää

      Iris ja Touko = avioliiton rikkojapari. :((

    • Junnun.kynästä

      Junnu Vainio biisi,kuljen ahon laitaa ilman paitaa,olisiko paras päivittää tämäkin vetelen hinttiä pepulle homo klupilla ilman paitaa.

    • Vaaliuurnilla

      Jos joku tulee ensi vaaleissa äänestämään ilman paitaa, niin tiedämme hänen olevan viherpiipertäjä ja Touko Aallon innokas fani.

      • fani_äänestää

        Bingo !!


    • selvä.peli

      Mikä täällä läpsyy?

      Ai jaa - Touko on äänestämässä toisen homomiehen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe