Monellako on jo mitä odottaa ?
Pitääkö meidän alkaa buukkaamaan tyttöjä vai Thaicupidosta ?
Eihän sitä tiedä, kuinka monta yötä sitä oikeasti tulee Pattayalla ja jos kamarin
saa jo valmiiksi.... ? Köyhänä miehenä se on hyvä jos tulee näitä halvempia
majoitusmuotoja ?
Kuinka monella on jo Lippu Pattayalle ?
18
430
Vastaukset
- LiekkiKolli
Koita reppana saada muita naisia kun huoria.
Ei taida onnistua naisen saanti. On se kuule kiva lähteä Pattayalle katsomaan Joulupukkeja vai mitä naiset ?
Joulua vietetään Pattayalla sillä lailla perinteisesti... vähän lauleskellen ja ....
Uutena vuonna pistetään poksautellen raketteja rantatuolissa mukavan iltatuulen
vilvoittamina. Siinä saattaa samassa asennossa suomessa majakka jäätyä samalla
huuhtelumäärällä ?- TapsaPallomerestä
Mites aktiivimalli, Tapsa? Oletko lähetellyt hakemuksia?
Minä ostin sen lentolipun ja nyt minä olen hyvin aktiivimallissa.
Oletko sinä Aktiivimallissa Joulu ja tammikuun ?
Joko pojat meni lipunostoon ?
Bensa kalliistuu kovaa vauhtia... Tiedä vaikka huomenna olisi jo vähän korkeammat...- hehehehee
Kailla Joukoilla on jo google lippu Thaimaahan, Tosiasia on, Joukoissa tyhmyys tiivistyy.
Lippu pitää olla katsokaa vaikka video:
https://www.youtube.com/watch?v=cPJ12wcPsGo- Seponsepposeppo
Miksi lippu pitää jo olla jos lähtee joulukuun lopussa.
Lippu pitää olla jotta ei maksa itseään kipeäksi ja tee naurunalaiseksi.
https://www.aurinkomatkat.fi/thaimaa/phuket-nai-yang-beach?season=talvi-2018-2019- VilliPattayaa
Pakko ostaa valmismatka kun savonkielellä en yksin pärjää maailmalla. Tarvitsen aina oppaan mukaan.
- Seponsepposeppo
Höpötät hölmöjä en todellakaan hanki lippua vielä. Tai no pelkän menon voi hankkia jos haluaa.
Joulukuun alussa saa monesti äkkilähtöjä lähes ilmaiseksi. Jättää vaan paluun käyttämättä.
Kerran maksoi lennosta phuketti 195 ostin siten honkkarista lipun Saksaan jossa olin huhtikuun. Jos on aikaa niin kuin minulla ei ole tarvetta kiirehtiä.
Sitäpaitsi maailmassa on muitakin kivoja paikkoja esim Kuuba. Seponsepposeppo kirjoitti:
Höpötät hölmöjä en todellakaan hanki lippua vielä. Tai no pelkän menon voi hankkia jos haluaa.
Joulukuun alussa saa monesti äkkilähtöjä lähes ilmaiseksi. Jättää vaan paluun käyttämättä.
Kerran maksoi lennosta phuketti 195 ostin siten honkkarista lipun Saksaan jossa olin huhtikuun. Jos on aikaa niin kuin minulla ei ole tarvetta kiirehtiä.
Sitäpaitsi maailmassa on muitakin kivoja paikkoja esim Kuuba.Tuolla periaatteelle on vaara jäädä ruikuttamaan pakkaseen ja sitten
tälle palstalla haukkumaan Thaimaata, kun ei itse päässy mukaan ja
rahat tuhlattu ja ei ollut tavoitteita säästää...
Se on " High Season " ja paluu noin 400 euroa joulu-, tammikuussa.
Siellä Pattayalla on joulu parhaimmillaan ja raketit ja muut paukut ihan
kohdillaan... Helsingissä torilla tavataan ja kaupungin poliittinen kerma
pitää mellevän puheen ja sitten ammutte raketin, no kaksi... ja sitten
kotiin.. ja yksi päivä huilitaan ja sitten työhön... ja raaputtamaan autoa
ja sanotte, että oli kiva uusi vuosi.
No mitä se Pattayalla mahtoi tuohon verraten olla ?
- TaasMäni
Jouluksi on jo uus reissu varattuna.
Joulu, uus vuos ja loppiainen Pattayalla, se on lähes jo traditio.TaasMäni
9.8.2018 11:01
Jouluksi on jo uus reissu varattuna.
Joulu, uus vuos ja loppiainen Pattayalla, se on lähes jo traditio.
Se on Oikein: Siinä on mies mikä lähtee Pattayalle !
Joulu pukki joulu pukki ... Pattayalla on Uutena vuonna suvi kelit... !
- villiPattayaa
Varasin googlematkan koko talveksi Pattayalle, eikä ollut edes kallis. Pullonkeräysrahat riittää hyvin matkabudjetiksi.
- hehehehee
Yksi hullu kysyy enemmän kuin kymmenen viisasta ehtii vastata. Tosiasia on, Joukossa tyhmyys tiivistyy.
- MissäViisaat
10 viisasta.
Mistä nämä viisaat löytyy?
- JuuriVarasin
Joulu Pattikselle hotelli Jompparilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä742289Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa502219SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1622025Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää171801Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön861228Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.741133HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a362931005Jumalauta! Ukraina hyökkää jo Suomeenkin!
Ukrainan drooneja tullut Suomeen ainakin kolme, ehkä enemmäkin! Syvälle Suomeen! Nyt on klovnipressa hukkapätkä mennyt T321948Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah99904- 57843