Kaikki tämän palstan pojat ja tytöt..

Kaikki varmaan kuitenkin haluaa matkustaa Pattayalle tällä palstalla ?
Onko niin, että tällä palstalla kaikki haluaa neuvoja esim. Thaimaan lentolipuista ?

Onko tällä palstalla paljon ensikertalaisia, jotka kyselevät apua vanhemmilta
sediltä ja tädeiltä ?

Onhan Teillä kaikilla jo lentolippu... ?

Lomaromanssit on kivoja. Voi kun odotan sitä hetkeä,
kun voi repäistä paidan auki ja huudahtaa... Tuli Kesä kertaheitolla !

23

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luettelo-ongelmaisista

      Pattaya on ongelma vain:

      Niille jotka ovat hukanneet sinne miehensä tai naisensa.
      Niille joilta thai vei puolison.
      Niille, joiden vaimo ei päästä sinne.
      Niille, joilla ei ole varaa sinne matkustaa.
      Niille, jotka joutuvat lähtemään sieltä pois.
      Niille, joiden kaverit siellä käy mutta itse ei voi.
      Tekopyhille tekouskovaisille.
      Kaksinaismoralisteille ja muille henkisesti rajoittuneille.
      Miehestään mustasukkaiselle vaimolle.
      Kateellisille impotenteille.
      Köyhille ja sulkeutuneille pihilisteille.
      Sosiaalisesti rajoittuneille.
      Urbaaneihin legendoihin uskoville blondeille bimbobloggareille.
      Niille jotka lukevat vain negatiiviset uutiset ymmärtämättä kokonaisuuksia, suhteellisuutta, logiikkaa ja matematiikkaa.
      Suomessa ilman miestä vaikertaville katkerille ja lihaville naisille.
      Lääkärin tai poliisin taholta matkustuskieltoon määrätyille.
      Suomessa himassa ja ostarilla lusiville Viron viinaa kiskoville juopporetkuille, jotka tuhlaavat rahansa sätkiin ja halpaan viinaan ja nillittävät sitten kurjuuttaan.
      Naisvihaajille ja muille rasisteille.

      Kaikille muille Pattaya on The Paratiisi.

      • Täydennys

        Niille jotka haavejoulumatkailevat, haavejuhannusmatkailevat, niille jotka laativat yllä olevan kaltaisia luetteloita ja pitävät itseään kaikessa parempina kuin muut ja ovat rakastuneita Pattayaan niin voimakkaasti että Pattayasta täytyy joka päivä kirjoittaa.


      • googlemiehelle
        Täydennys kirjoitti:

        Niille jotka haavejoulumatkailevat, haavejuhannusmatkailevat, niille jotka laativat yllä olevan kaltaisia luetteloita ja pitävät itseään kaikessa parempina kuin muut ja ovat rakastuneita Pattayaan niin voimakkaasti että Pattayasta täytyy joka päivä kirjoittaa.

        Niin... ethän sä kirjoitakaan tänne kuin muutaman sata kertaa päivässä. Muut kirjoittajat 0 - muutaman kerran.


      • googlemiehelle
        Täydennys kirjoitti:

        Niille jotka haavejoulumatkailevat, haavejuhannusmatkailevat, niille jotka laativat yllä olevan kaltaisia luetteloita ja pitävät itseään kaikessa parempina kuin muut ja ovat rakastuneita Pattayaan niin voimakkaasti että Pattayasta täytyy joka päivä kirjoittaa.

        Mainittakoon vielä että Tapsa on todistanut tietämyksellään monet kerran olevansa Pattayan matkaaja ja suuri Thaimaan ystävä. Sinä et kertaakaan.


      • Täydennys kirjoitti:

        Niille jotka haavejoulumatkailevat, haavejuhannusmatkailevat, niille jotka laativat yllä olevan kaltaisia luetteloita ja pitävät itseään kaikessa parempina kuin muut ja ovat rakastuneita Pattayaan niin voimakkaasti että Pattayasta täytyy joka päivä kirjoittaa.

        Pattaya on meidän elämä !
        Eihän me eletä muualla, kuin Pattayalla ja Thaimaassa... Sitä moni kertoo....
        En minä halua elää missään suomessa ja vielä vähemmän kylmässä ja kaikessa
        siinä mitä suomi ja joku huom. poliittinen suomalainen edustaa.

        Ettäkö Te ole täällä jotakin työtä ja kelaa ja sossua huutamassa ?
        Nämä ihmiset rakastaa ja ihannoi Thaimaata ja Pattayaa ja Thaimaan ihmisiä ja
        kaikkea mitä siellä on. Moni on kyllä köyhä tai siinä elämäntilanteessa, että ei
        voi toteuttaa elämäänsä. Ei se ole väärin jos ihmisellä on haaveita ja tavoitteita
        ja aina käy ja menee Pattayalle, kun voi. Moni itkee ja suree, kun joutuu sieltä
        palaamaan ja moni oikeasti tappaa itsensä, ennen kuin palaa suomeen.
        Se on rakkautta ja se on tunnetta ja sitä ei valtio ja suomi ja sellaiset pysty
        ymmärtämään. Minä rakastan Thaimaata ja voi siellä tulla turpiinkin, mutta siellä
        silti on miljoonia kivoja ihmisiä.


      • Limberi
        VilliPattaya kirjoitti:

        Pattaya on meidän elämä !
        Eihän me eletä muualla, kuin Pattayalla ja Thaimaassa... Sitä moni kertoo....
        En minä halua elää missään suomessa ja vielä vähemmän kylmässä ja kaikessa
        siinä mitä suomi ja joku huom. poliittinen suomalainen edustaa.

        Ettäkö Te ole täällä jotakin työtä ja kelaa ja sossua huutamassa ?
        Nämä ihmiset rakastaa ja ihannoi Thaimaata ja Pattayaa ja Thaimaan ihmisiä ja
        kaikkea mitä siellä on. Moni on kyllä köyhä tai siinä elämäntilanteessa, että ei
        voi toteuttaa elämäänsä. Ei se ole väärin jos ihmisellä on haaveita ja tavoitteita
        ja aina käy ja menee Pattayalle, kun voi. Moni itkee ja suree, kun joutuu sieltä
        palaamaan ja moni oikeasti tappaa itsensä, ennen kuin palaa suomeen.
        Se on rakkautta ja se on tunnetta ja sitä ei valtio ja suomi ja sellaiset pysty
        ymmärtämään. Minä rakastan Thaimaata ja voi siellä tulla turpiinkin, mutta siellä
        silti on miljoonia kivoja ihmisiä.

        Minä olen erimieltä. Tykkään kyllä Pattayalla ja muualla Thaimaassa tai Aasiassa matkustella. Kolme kk on minulle Max aika sitten on päästävä sivistyksen pariin.
        Vaimokaan ei välttämättä anna enempää olla yksin reissussa.
        Suomen kesä on minusta paras. Talvi taas on huonoin.
        26.12 taas lähtö ja maaliskuun lopussa paluu Espanjan kautta.
        Kaveri asuu Fuengirolassa jossa käyn morjestaa paikallisia päälliköitä.
        Kaikille hyvää Thaimaan reissua sitten ku sinnepäin menette.
        PS. Älkää jaksako mollata toisia jos ei ole mitään hyvää sanottavaa olkaa hiljaa.
        Se että kehutte miten paljon teillä on ja miten tyhmiä muut ovat on perseestä.
        Eläkää omaa elämää ja antakaa muiden tehdä samoin.


      • Limberi kirjoitti:

        Minä olen erimieltä. Tykkään kyllä Pattayalla ja muualla Thaimaassa tai Aasiassa matkustella. Kolme kk on minulle Max aika sitten on päästävä sivistyksen pariin.
        Vaimokaan ei välttämättä anna enempää olla yksin reissussa.
        Suomen kesä on minusta paras. Talvi taas on huonoin.
        26.12 taas lähtö ja maaliskuun lopussa paluu Espanjan kautta.
        Kaveri asuu Fuengirolassa jossa käyn morjestaa paikallisia päälliköitä.
        Kaikille hyvää Thaimaan reissua sitten ku sinnepäin menette.
        PS. Älkää jaksako mollata toisia jos ei ole mitään hyvää sanottavaa olkaa hiljaa.
        Se että kehutte miten paljon teillä on ja miten tyhmiä muut ovat on perseestä.
        Eläkää omaa elämää ja antakaa muiden tehdä samoin.

        Mee sä sinne Espanjaan ja maistele johtajan elämää...
        https://www.youtube.com/watch?v=4e0toh93nSM&t=15s


      • PattayaNro-1
        VilliPattaya kirjoitti:

        Mee sä sinne Espanjaan ja maistele johtajan elämää...
        https://www.youtube.com/watch?v=4e0toh93nSM&t=15s

        Se oli "aviomiehen" kommentti, joka toivoo että kuntoutuu ja taivaasta putoaa rahaa Thaimaan matkaan. Ei kuntoudu eikä putoa. Hyvää matkaa sinulle!


      • Limberi
        VilliPattaya kirjoitti:

        Mee sä sinne Espanjaan ja maistele johtajan elämää...
        https://www.youtube.com/watch?v=4e0toh93nSM&t=15s

        Kotimalla olen siis viikon Espanjassa ja toi Pälikkö juttu on vain sanonta.
        Siis käyn morjestaa kavereita.olen ollut Thaimaassa 15 talvea joten jotain mikäkin Thaimaasta tiedän.
        Onneksi olkoon jos olet löytänyt onnen keitaan ja elät siellä. Kukin meistä taaplaa tyylillään me ihmiset olemme erilaisia.
        Itse matkustan myös paljon muualla kuin Thaimaassa.
        Älä tuomitse toisia paikkoja varsinkaan jos et tiedä missä minä vietän aikaani.
        Sano mitä sanot minusta Suomen kesä on huippu juttu.


      • SenseiAviomies
        PattayaNro-1 kirjoitti:

        Se oli "aviomiehen" kommentti, joka toivoo että kuntoutuu ja taivaasta putoaa rahaa Thaimaan matkaan. Ei kuntoudu eikä putoa. Hyvää matkaa sinulle!

        Aha.....siis nyt olen siis myös smurffin värinen VilliPattaya, .......jaha ja jassoo.
        Sairas oot.

        Tämä tässä, kiitos.


      • Numball63

        Päivystys ainakin toistaiseksi voimassa.


      • ööliläikkyy
        Numball63 kirjoitti:

        Päivystys ainakin toistaiseksi voimassa.

        Lerppa nukkumaan.


      • NumBall63

        Unohdit listastasi pattayaboyssit jotka kaikki resuperseiksi myös kutsuvat, Thaimaan matkailu vaatii massia, hyvää, rahaa, fyrkendaalia, resu jonka ajautuksissa on pääosin kilju, kela, ja fatta tuskin enimmäinen joka tänne matkustaa, toki on mahdollista kerran viiteen vuoteen, mutta sekin äiteen rahalla.


      • NumBall63
        VilliPattaya kirjoitti:

        Pattaya on meidän elämä !
        Eihän me eletä muualla, kuin Pattayalla ja Thaimaassa... Sitä moni kertoo....
        En minä halua elää missään suomessa ja vielä vähemmän kylmässä ja kaikessa
        siinä mitä suomi ja joku huom. poliittinen suomalainen edustaa.

        Ettäkö Te ole täällä jotakin työtä ja kelaa ja sossua huutamassa ?
        Nämä ihmiset rakastaa ja ihannoi Thaimaata ja Pattayaa ja Thaimaan ihmisiä ja
        kaikkea mitä siellä on. Moni on kyllä köyhä tai siinä elämäntilanteessa, että ei
        voi toteuttaa elämäänsä. Ei se ole väärin jos ihmisellä on haaveita ja tavoitteita
        ja aina käy ja menee Pattayalle, kun voi. Moni itkee ja suree, kun joutuu sieltä
        palaamaan ja moni oikeasti tappaa itsensä, ennen kuin palaa suomeen.
        Se on rakkautta ja se on tunnetta ja sitä ei valtio ja suomi ja sellaiset pysty
        ymmärtämään. Minä rakastan Thaimaata ja voi siellä tulla turpiinkin, mutta siellä
        silti on miljoonia kivoja ihmisiä.

        Oletkohan sinä oikeasti muutakuin viikkomatkaaja, olen käynyt läpi jo vuosia sitten tuon thaimaa on paratiisi vaihteen, pattaya ei ole sitä koskaan minulle ollut, kun täällä on tarpeeksi kauan, aluksi kaikki vaikuttaa hienolta, tosiaan kuin olisi paratiisissa, kun aika kuluu... mieli muuttuu

        Thaimaassa on paljon siis todella paljon hyvää, mutta vastaineeksi täällä on myös paljon paskaa, ongelma on vaan siinä että vaatii kokemusta huomata todellisuus, ja sitä täältä palstalta todella puuttuu...

        ongelmia on paljon, muutamia vain mainitaksen, köyhyys, eri arvoisuus, huono koulutustaso, likaisuus, thaikut on varsin itsekeskeisiä, liikenne perseellään, huonot palkat, sää liian kuuma hieman vanhemmille, minua ei haittaa, kulkukoiria joka paikassa, seksikauppaa, en ole vielä yhtään kaupunkia nähnyt vaikka olen kiertänyt täällä suht paljon, jossa ei persettä myydä... se on surullista, tuolla lähellä laosin rajaa on monta paikkaa jossa on myytävänä lapsia, ja se on todella sairasta, tulevat laosista joka on vielä heikommassa asemassa kuin thaimaa...

        Hyvääkin on: köyhät, on ihania ihmisiä, rikkaat ja ylempi keskiluokka ei edes katso farangiin päin, lämmintä, ei ole homofobiaa jokainen saa olla mitä haluaa, edullisuus varsinkin ruoka, uskomaton thairuoka, hedelmät, ihmiset iloisia ja valoisia, mukavaa matkustella eri paikoissa, jokainen kaupunki on varsin pitkälle toistensa kopioita, mutta kun ajautuu hieman syrjemmälle, voi löyttää ihan mitä tahansa, ajelin muutaman kuukausi sitten hua hinistä phetchaburiin kaikkia pikku teitä pitäkin mitä kartasta löysin, uskomaton matka, elefantteja, apinoita, tekojärviä, hiekkatietä, pikku kinttupolkuja joista juuri ja juuri pääsee autolla, ukkoja kalastamassa tekojärvillä... ja sokerina pohjalla mansikoita todella hyviä, suomalainen mansikka on huippua, täällä on myös erinomaista olivat tulleet chiang maista... Kun ajalen pääteitä pitkin käyn useasti amazon kahviloissa, niissä on joskus aivan käsittämättömiä kukka istutuksia, ja ovat laajentaneet valikoimiaan muutamasta saa jopa mustikkapiirakkaa...


      • Jalkasilsa
        NumBall63 kirjoitti:

        Unohdit listastasi pattayaboyssit jotka kaikki resuperseiksi myös kutsuvat, Thaimaan matkailu vaatii massia, hyvää, rahaa, fyrkendaalia, resu jonka ajautuksissa on pääosin kilju, kela, ja fatta tuskin enimmäinen joka tänne matkustaa, toki on mahdollista kerran viiteen vuoteen, mutta sekin äiteen rahalla.

        Kuvittelet reppana vähän liikoja Thaimaasta ja koitat korottaa Thaimaata joksikin ihmeelliseksi paikaksi.
        Thaimaan matkailu ei vaadi sen kummempia rahoja kun mikään muukaan matkallu.


      • Jalkasilsa

        Minäkin pärjään hyvin Kela rahoilla.


      • NumBall63
        Jalkasilsa kirjoitti:

        Minäkin pärjään hyvin Kela rahoilla.

        mitä mitä eikö pattayanpojat olekaan varakkaita, viriilejä jopa alfauroksia... näin on minulle ainakin kerrottu mutta tosiaan en olen moisia pattayalla koskaan tavannut, tuo sinun kela raha homma voi olla totuuden mukaisempi.


      • Seponsepposeppo

        Mitä ihmemiehiä nämä Pattayan pojat ovat kun niistä jatkuvasti puhutaan.


      • Seponsepposeppo
        NumBall63 kirjoitti:

        mitä mitä eikö pattayanpojat olekaan varakkaita, viriilejä jopa alfauroksia... näin on minulle ainakin kerrottu mutta tosiaan en olen moisia pattayalla koskaan tavannut, tuo sinun kela raha homma voi olla totuuden mukaisempi.

        Pidät selvästi itseäsi tärkeänä ja parempana henkilönä kuin Pattayan normaali turisti.


    • Lääkärin tai poliisin taholta matkustuskieltoon määrätyille ja
      Niille, jotka ovat joutuneet mustalle listalle Thaimaassa.

      Jälkimmäisestä syystä etsitään syitä omaan tilanteeseen ! Ne on muuten niitä
      nämä miehet suurimmaksi osaksi... ! On tapahtunut joku ikävä juttu ja sitten
      sen varjolla leimataan kaikki ja näin se menee....

    • LehmänkauppaAnssi

      Miksei Tapsa ole hoidossa?

    • Onko sinulla lippu jo ? Kuule jos ei saa lippua, niin se vituttaa ?
      Tuossa oli kaveri laittanut listan:
      luettelo-ongelmaisista
      8.8.2018 20:33

      UUSI
      Pattaya on ongelma vain:

      Niille jotka ovat hukanneet sinne miehensä tai naisensa.
      Niille joilta thai vei puolison.
      Niille, joiden vaimo ei päästä sinne.
      Niille, joilla ei ole varaa sinne matkustaa.
      Niille, jotka joutuvat lähtemään sieltä pois.
      Niille, joiden kaverit siellä käy mutta itse ei voi.
      Tekopyhille tekouskovaisille.
      Kaksinaismoralisteille ja muille henkisesti rajoittuneille.
      Miehestään mustasukkaiselle vaimolle.
      Kateellisille impotenteille.
      Köyhille ja sulkeutuneille pihilisteille.
      Sosiaalisesti rajoittuneille.
      Urbaaneihin legendoihin uskoville blondeille bimbobloggareille.
      Niille jotka lukevat vain negatiiviset uutiset ymmärtämättä kokonaisuuksia, suhteellisuutta, logiikkaa ja matematiikkaa.
      Suomessa ilman miestä vaikertaville katkerille ja lihaville naisille.
      Lääkärin tai poliisin taholta matkustuskieltoon määrätyille.( Myös Thai viranomainen)
      Suomessa himassa ja ostarilla lusiville Viron viinaa kiskoville juopporetkuille, jotka tuhlaavat rahansa sätkiin ja halpaan viinaan ja nillittävät sitten kurjuuttaan.
      Naisvihaajille ja muille rasisteille.

      Kaikille muille Pattaya on The Paratiisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      829
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe