niiku otsikossa lukee mun peli sekoilee ja se sekoilee sillai et se väittää et et voi tehdä tätä kun sim on ikääntymässä vaik kukaa mun simeist ei oo ikääntymäs ja ton jutun takii en pysty mennä rakennustilaa tai lähtee silt tontilt mihinkää joka ei oo hauskaa osaisko joku auttaa?
pelini sekoilee
1
150
Vastaukset
- OutoSim
"niiku otsikossa lukee mun peli sekoilee ja se sekoilee sillai et se väittää et et voi tehdä tätä kun sim on ikääntymässä vaik kukaa mun simeist ei oo ikääntymäs ja ton jutun takii en pysty mennä rakennustilaa tai lähtee silt tontilt mihinkää joka ei oo hauskaa osaisko joku auttaa?"
En osaa auttaa, kun ei ole itselläni ollut tuota, enkä siksi ole kokeillut mikä auttaisi. JOILLAKIN pelaajilla näkyy auttaneen jokin seuraavista, mutta joillakin taas ei mikään:
- ikäännyttänyt jonkin simin syntymäpäiväkaakulla (ja nuorruttanut sitten huijaamalla myöhemmin)
- ikäännyttänyt casfulledit-huijauksella
- laittanut simin nukkumaan joksikin aikaa ja bugi meni ohi
- resetoinut simin
- lemmikkieläin vanheni ja peli vaan odotutti sitä
- simi oli naapurustossa mistä pääsi salaiseen kohteeseen ilman varsinaista matkustamista. Siellä sai yllättäen tallennettua ja peli tuli kuntoon
- pelannut vaan sitkeästi menemään ja peli korjasi viimein itsensä ja kaikki toimi taas
Tämä bugi on ollut pelissä vasta 4 vuotta, joten ei sitä ole tietenkään ehditty mitenkään korjata. Kuvittelen, että modit mahdollisesti vaikuttaisivat, mutten ole varma. Samoin automaattisen ikääntymisen poistaminen saattaisi vaikuttaa bugiin, vaan en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903406Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3422981Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911596Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2441410Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 741020
- 791017
- 117980
- 72944