Varaosat ja palvelu Felkellä

Työniloa

Hei kaikki kanssa-autoilijat! Mikäli olette autoonne vailla varaosia,suosittelen unohtamaan Osatuonti Felke Oy:n,niin Jyväskylän kuin Hyvinkään toimipisteiden osalta.Myivät autoomme väärän varaosan. Soppa oli melkein valmis.Veimme automme korjaukseen eräälle taholle,jouduimme tietenkin maksamaan turhasta työstä,koska osa oli väärä,kiitos Felken,ja lisäksi menetimme aiemmin ostetun samaan asiaan liittyvän toisen osan(muualta hankittu) kuin tuosta vaan Felken myymän väärän osan vuoksi.Palasimme Felkelle harmissamme.Heille on OK myydä vääriä osia,ja näkivät koneelta heti osan olevan väärä autoomme.Heillä ei kuitenkaan ole aikaa tarkistaa osia ja saada näin ollen tyytyväisempiä asiakkaita.Toivon siis todella,että kukaan ei erehdy kyseistä yritystä kannattamaan,vaan ostaa osansa mistä muusta purkaamosta tahansa.Tai vaikka uutena,kukin tavallaan.Säästäkää rahanne muualle,ja olkaa iloisia,jos teitä edes tervehditään mennessänne sisälle liikkeeseen.Ja jos vielä tulette palvelluksi edes kohtuullisesti ja saatte mitä tarvitsette,hyvä niin.Nuokaan asiat kun eivät ole itsestäänselviä.Ja jos silti myyty tuote on väärä,niin toivokaa,että yritys ymmärtää korjata virheensä.Ikään kuin ihminen ihmiselle.

4

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saabisti

      Etkö saanut rahoja takaisin väärästä osasta? Minä olen aina sanut, siksi siellä uskallan asioidakin.

      • Työniloa

        Ei tullut mitään vastinetta,ja erityisesti otti päähän se turha rahanmeno,mikä Felken huolimattomuudesta koitui ns.turhasta työstä muualla.Felkellä suhtauduttiin niin nurinkurisesti,että myötähäpeä tulee sellaisesta tavasta kohdata asiakkaat.


    • Pekkanen

      Täys paska koko romufirma, kuinkahan paljon menee esim. verottajalta äyrejä ohi?

    • Anonyymi

      Ei kannata ostaa mitään. Konkurssi kypsä. Tilasin netistä osan . Ja maksoin etukäteen. Pari kuukautta odoteltu ja soiteltu. Mitään ei tapahdu. Hyviä lupauksia kyllä on.
      Jää minun kauppa paikoista pois ja myös todennäköisesti useamman muunkin. Tilatkaa ennemmin ulkomailta. Tulee nopeasti ja oikea kama.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      161
      2617
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      183
      1649
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1065
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe