Ei ainakaan satakunnassa ole valittamista, proagrian kuuluukin valittaa. Ei vaadi juurikaan kuivaamista .
Paras sato kolmeen vuoteen
heikkijuu
4
352
Vastaukset
- parassato
Paras sato kolmeen vuoteen, tietäähän tuon eikä sovi valittaa.
- EiOikeinSelviä
No kuinka surkeita ne edelliset kolme vuotta on olleet? Ja kuinka paljon parempia on tullut sitä ennen? Sanahelinää tuollaiset kommentit ilman mitään lukuarvoja.
- asphaltfermer
Paljoko tuli hehtaarilta ja hl- paino?
- vainperunakasvoi
Ainut mistä tuli meidän tilalla todella hyvä sato, oli peruna. Peruna kasvoi todella hyvin, se vaan, että pinta-ala oli viljelyssä aika vaatimaton, kun lähinnä omaan käyttöön.
Viljat kasvoivat tosi huonosti kuivuudesta johtuen, ruis parhaiten, ohra aivan floppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749