Tehkää kysymyksiä, niin tiedätte ketkä on ?

Tehkää kysymyksiä, vaikka yleisistä asioista, kuten Food mart ?
Siihen liittyy monta asiaa jos on Pattayalla koskaan käynyt ja käyttänyt
tiettyä kulkuneuvoa. Myös Food mart sisällä on mielenkiintoista ja pari
asiaa mitkä olisi pitänyt huomata.

Toinen asia on kysellä Pattayasta yleisesti vaikka Uudenvuoden yleisistä
asioista mitä Pattayalla yleensä silloin on aika monessa paikkaa... ?

Missä esim. Jomtielta tuleva lavataksi vaihtaa tietä tai kääntyy yleensä ?
Paljonko kyyti maksaa yleensä viimeiseen risteykseen jossa taksi kääntyy.
lähdet vaikka food Martilta... ja mitä uutta on tapahtunut tiestössä
taulu kauppojen kohdalla ja missä on ns. arabi kortteeri Pattayalla ym.

Paljonko mopotaksi maksoi siitä ja siitä sitten .. ?

12

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 63NumBall

      Eikö helpompi olisi laittaa kuksa kaiteelle takana siamlahti, ei tarvitse selitellä, tosiasiassa vain minä ja aviomies ovat Thaimaassa muut on virtuaalimatkailijoita, netistä etsivät tiedot ja morsiamet, silloin ne eivät ole vuokralla kun eivät ole ollenkaan...

      • KaveritAuttaa

        Ei tule kolpakkoa kaiteelle, ellei se sitten satu olemaan tällä hetkellä postissa tindertutulle.

        Kauanko vie aikaa Savo-Pattaya?


    • hehehehee

      Mitä ihmettä? Onko Joukolla tyhmyyden tiivistymisen keskellä selvä hetki, kun taas kyselee selviä asioita.

    • Wisa_Mäkelä

      Viisi kipakkaa visaa ja pähkinää purtavaksi! (Älä kurki vastauksia etukäteen alhaalta)

      Mikä on kalpea, ohut, veltto ja se lerpottaa Lerpan jalkojen välissä ja siinä on punaisia näppylöitä?

      Kuka on lentänyt kaikilla mahdollisilla lentolaitteilla, jotka vain ilmassa pysyvät, kuten säähavaintopallolla ja hydrokopterilla?

      Kuka oli ensin työtön mies Hiekkaharjusta, sitten hänestä tuli toimistohommista eläkkeelle jäänyt, kunnes hänestä tuli insinööri, sitten insinöörimajuri, sitten thain aviomies ja Hua Hinilainen, sitten ansioitunut koelentäjä 8000 lentotunnilla, sitten kiinteistösijoittaja, sitten NASAn keksijä ja raketti-insinööri, kukkabisnesmies, Väisälän (ää-pilkuilla) patentti-royalttimies, Thaimaan aikavyöhykkeen asiantuntija ja pillukauhua poteva Suomen suurlähettilään kaveri?

      Kuka nautti Las Vegasissa keskiyöllä Caesars Palacessa hotelliaamiaista ja ilmoitti asiasta suomi 24 Pattaya- palstalla ilman nettiyhteyttä koska USA:ssa ei ole vielä kuulema nettiyhteyttä?

      Kuka on mies, joka pelastaa USA:n avaruusohjelman käyttämällä vaimon hiustenkuivaajaa Hua Hinissa ja pyydetään kutsuvieraaksi katsomaan Space X rakettien laukaisua Floridaan sikari suussa ja käy Pattayalla kuudesti vuodessa useiden vaimojen kanssa?

      Vastaukset:
      1) Lerpan lerppa
      2) Lentokapteeni Lerppa
      3) Super-Lerppa
      4) Reissu-Lerppa
      5) Moniavioinen Avaruus ja Raketti-insinööri Lerppa

      • KoulutAlkoiTänään

        Mukava lukea näitä juttuja joka aloituksesta ja niiden alta.

        Osoittaa todella että Pattayan tyttöjen seuralaiset ei ihan penaalin terävimpiä ole.


      • senseilerpanonni
        KoulutAlkoiTänään kirjoitti:

        Mukava lukea näitä juttuja joka aloituksesta ja niiden alta.

        Osoittaa todella että Pattayan tyttöjen seuralaiset ei ihan penaalin terävimpiä ole.

        Tänään oli myös senseilerpan onnenpäivä!
        Oi suuri senseilerppa olet todella saavuttamassa viimeinkin valaistuksen kolmannen asteen transsin. Toivottavasti mummokerhossa saat paljon seuraajia, jotka esimerkillisesti levittävät aatettasi ja vastaohjausoppiasi ympäri vanhainkodin, saavuttaen siten kehityksen nirvanan ja jopa vanhemman hoitajan luottamuksen, puhelimen käytön sallivien lepositeiden käytön yölliseen aikaan.


      • SenseiAviomies
        senseilerpanonni kirjoitti:

        Tänään oli myös senseilerpan onnenpäivä!
        Oi suuri senseilerppa olet todella saavuttamassa viimeinkin valaistuksen kolmannen asteen transsin. Toivottavasti mummokerhossa saat paljon seuraajia, jotka esimerkillisesti levittävät aatettasi ja vastaohjausoppiasi ympäri vanhainkodin, saavuttaen siten kehityksen nirvanan ja jopa vanhemman hoitajan luottamuksen, puhelimen käytön sallivien lepositeiden käytön yölliseen aikaan.

        Kuten sanoin penaalin terävin mies ........ rakas Pattayan onnellinen.........kerro lisää mietteitäsi.

        Mitä mahtaa tuollainen kusipää tarinoida naisseuralaisilleen 😎


      • Senseilerpanonni
        SenseiAviomies kirjoitti:

        Kuten sanoin penaalin terävin mies ........ rakas Pattayan onnellinen.........kerro lisää mietteitäsi.

        Mitä mahtaa tuollainen kusipää tarinoida naisseuralaisilleen 😎

        Niin piti kertomani, että nuoruudessani Pappatunturilla, salaa naapurin isännältä lainattuna, ajelin paljon vastaohjausta hyödyntäen. Kerrankin naapurin Mansikki, se hyvin lypsävä, johon jo poikasena rakastuin, oli karannut lehmihaasta ja keskellä tietä seisoa törötti, kaunis häntänsä ihanan kutsuvasti pystyssä sojottaen. Minä tunturilla melkein kolmeekymppiä kaahasin ja onneksi havaitsin harittavilla silmilläni ihanan Mansikin, ja nopea jarrutus ja jarrut pois, vastaohjauksella kiersinkin ovelasti Mansikin samalta puolelta, minne vastaohjauksen tarjosin. Piru viekööt kaikkee ne puhuukin vastaohjauksesta mopo ainakin meni just ojaan vastaohjauksella, onnkeksi Mansikin kiertäen. Ojasta kun työnsin hieman vääntynyttä mopoa pois, Mansikki rakkaani tuli ja nuolaisi minua kiitollisena, pelastumisestaan. Arvatkaa sykähtikö siinä nuoren miehen sydän onnesta, armaansa tämän onnenhetken tarjotessaan.


      • TampereenVili
        Senseilerpanonni kirjoitti:

        Niin piti kertomani, että nuoruudessani Pappatunturilla, salaa naapurin isännältä lainattuna, ajelin paljon vastaohjausta hyödyntäen. Kerrankin naapurin Mansikki, se hyvin lypsävä, johon jo poikasena rakastuin, oli karannut lehmihaasta ja keskellä tietä seisoa törötti, kaunis häntänsä ihanan kutsuvasti pystyssä sojottaen. Minä tunturilla melkein kolmeekymppiä kaahasin ja onneksi havaitsin harittavilla silmilläni ihanan Mansikin, ja nopea jarrutus ja jarrut pois, vastaohjauksella kiersinkin ovelasti Mansikin samalta puolelta, minne vastaohjauksen tarjosin. Piru viekööt kaikkee ne puhuukin vastaohjauksesta mopo ainakin meni just ojaan vastaohjauksella, onnkeksi Mansikin kiertäen. Ojasta kun työnsin hieman vääntynyttä mopoa pois, Mansikki rakkaani tuli ja nuolaisi minua kiitollisena, pelastumisestaan. Arvatkaa sykähtikö siinä nuoren miehen sydän onnesta, armaansa tämän onnenhetken tarjotessaan.

        Mielenkiintoista saada tietoa lerpan nuoruudesta. Ei ole ihme, että vanhempana on tuollaiseksi olioksi kasvanut.


    • MaunoÄidinPoika2010

      KYSYKÄÄ MINULTA MITÄ VAAN, TIEDÄN KAIKEN, OLEN KOKENUTKAIKEN, MINÄ OLEN MAUNO 2010.

      Minä olen varmuudella komeampi 👦, 
      vahvempi 🏋🏋, 
      nopeampi 🏃, 
      varakkaampi 💰💲, 
      sosiaalisempi ⚰⚰, 
      fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫, 
      seurallisempi 🍻, 
      mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊, 
      sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja 
      minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻💻💻💻⤵⤵⤵⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺🍸🍹🍺
      minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰, 
      fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒, 
      paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘🏍 ja 
      ennenkaikkea minulla on elämä 👙👠🍺💻💻💻.

      MEINASI UNOHTUA, MINULLA ON ENITEN SMURFFIN VÄRISIÄ JA MUSTIAKIN NIMIMERKKEJÄ.

    • PattayaRane

      paljo maksaa jos ei pane leidaria antaa vaan suuhun?

      • Pissaamisväline

        Lerppa, tuo on neuvottelukysymys..paljos itse veloitit aktiiviaikoinasi?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1517
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1235
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1178
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      974
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      144
      970
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      175
      950
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      852
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      824
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      754
    Aihe