Ilokseni olen huomannut, että nuorten valtuutettujen aloittama lisääntyminen on levinnyt myös johtaviin viranhaltijoihin. Tästä se lähtee, syntyvyys nousuun. Onnea perusturva!
Vauvoja, vauvoja
24
653
Vastaukset
- Voevoee
Voi sentään lisää pikku kukkahattuja vidusaarelle
- KunTuliPuheeksi
Lisäksi on muistettava, että vauvojen tekeminen on erittäin rentouttavaa ja miellyttävää puuhastelua, siihen ei kyllästy koskaan.
- Hehehehee
Mutta sitten ne siemenlingot kyllästyy kun alkaa paska vaippojen vaihto ja rahan meno.
- isoskirjas
Lisääntykää ja täyttäkää maa!
- Lisääntykää
Lisääntykää ja täyttäkää valtuustosali vauvoilla.
- Hehehehee
Pikku teukkoja kylä täyteen
- älyjaväläys
Eläkeläiset lisätuloja kalastelemaan valtuustoon kun eivät muuten pärjäile. Tili juoksee kuhan siellä hissukseen vaan istuskelee.Mitäpä sitä isommin puhelee jos päässä ei liiku ajatuksia eikä ole mitään sanottavaa. Ai niin, pittäähä siellä olla senverran hereillä että muistaa sanoa joskus jaa taikka ei.
- Hehehehee
Teukka ei sano sitäkään se on kokoajan pikku viskissä
- Persurules
No eipä ne nuoremmatkaan siellä mitään puheita pidä. Varsinkaan nämä uudet tulokkaat eivät uskalla suutaan avata ja muuten esiinnytään niin polleasti että! Joku nuori luuli äänestävänsä hyvääkin ehdokasta, mutta pettyä taisi, vihreä on hyvin hiljaa. Persut ne on, jotka uskaltaa ääneen puhua!
- Ennennn
Persut on juntti puolue en äänestä ikinä
- Mullikat.mölisee
Se etupenkin pönäkkä lantapaukku on minun suosikkini.Se kun avaa suunsa niin siinä on sitä jotakin. Ukko on aivan pihalla päätettävistä asioista. Eikös se höpissyt jotain sänkyhommistakin. Peto on irti.
- Hähähähähää
Ottaako eunukkia pattiin
- Varsin.Vihreä
Olen aika pettynyt erityisesti vihreään. Luulisi jo vuoden aikana osanneen avata suutaan. Sehän kysyy vieruskaverilta aina miten pitää äänestää!
- pöljäätouhua
Vihreä on vihreä vaikka voissa paistais! Olis vaan pysyny pois, jos ei kerta mitään saa aikaseks.
- MulliOinonen
Se ukko on kuunnellu mulliauton kyytissä monenlaisia mölinöitä. Ihmekkös tuo jos siinä vähä mölinä on tarttunna. Paskakin on tainna joskus vähä haiskahtoa, nii että sehän se on tainna keänteä entisen demarin kepuliks.
- Niiihhh
Siinä toinen eunukki nillittää
- Tsuptsup
Kolkun demariko teällä veänteä?
- EnnenOliKaikkiHyvin
Nykyajan naiset ovat niin heikkoa ainesta, että nämä eivät kykene huolehtimaan lapsistaan, ja näin ollen valinneet " minä minä!" elämäntavan. Allekirjoittaneena täytyy sanoa, että nainen on kokonainen vasta pullantuoksuisena äitinä, tätä ennen vain itsekeskeisiä instagram kakaroita. Sotien jälkeen syntyi suuret ikäryhmät, jotka ovat menestyneet niin ikään työelämässä, että perhe-elämässä, mutta, alamäki alkoi 80-90-luvuilla syntyneiden "baariäitien" myötä. Voiko oksettavampaa näkyä olla kuin, räkäkännissä oleva pienten lasten äiti hyppäämässä sylistä syliin, jakamaan itseään koko kylän nuorille miehille ja vielä julkeaa kehuskella"kaadoillaan". Lisäyksenä vielä tähän ns. "puumakulttuuriin",
ette ole kunniallisia ihmisiä, olette eläimiä jotka elävät vain ruokkiakseen himojanne, olette vastenmielisiä!- Vain.muistoja.menneestä
Allekirjoitan täysin kirjoituksesi. Tämä on ikävä ja valitettava tosiasia nykyajan naisissa:(
- Voevoee
Onneksi ei tarvitse tuollasten eunukki luusereitten kanssa pentuja tehdä. No eihän se onnistukkaan kun ei nuijapäät ui eikä mittari värähdä.
- kyl.siä.sen.tiät
Älä ny viitti ku hyvinnii tiät että kyllä viisari värähtää ja nuijapää tarpeentullen ui ja syvällä;)
- Turbiinitdolmussa
Voevoee kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse tuollasten eunukki luusereitten kanssa pentuja tehdä. No eihän se onnistukkaan kun ei nuijapäät ui eikä mittari värähdä.
Kyllä niin on, ettei naiselle mikään riitä, oli etuvarustus minkälainen hyvänsä. Toiset itkevät sitä että elää seksittömässä suhteessa, toisaalla taas mies on liian viriili, mikään ei kelpaa. Naiset vain kyllästyvät saman toistoon, koska he ovat näitä kertakäyttökulttuurin mätiä hedelmiä. Yhden yön suhteiden määrillä retostellaan ystäville ostarin kahviossa expressojen ja mokkalattejen äärellä, vailla minkäänlaista merkkiä häpeästä, tai katumuksesta. Media vielä kehtaa kannustaa näitä herkkiä, heikolla itsetunnolla, sekä särkyneellä minäkuvalla siunattuja naisia hankkimaan mahdollisimman paljon tunteetonta irtoseksiä, mahdollisimman monen kumppanin kanssa, ja mikä irvokkainta, abortin helppoutta julistetaan, kuin tämä olisi vaikkapa viisauden hampaan poistoa vastaava toimenpide. Kauhealle tuntuu vaikka lapsi kuinka olisi synnin hedelmä, että sen pieni elämä tuhotaan imemällä se kohdusta ulos, rakas lapsi, jota äitinsä ei halunnut, elämä, jolta mielivaltaisesti evättiin oikeus syntyä.
Ihmiskunta on tuomittu tuhoon, eikä paluuta enää ole, homot marssivat kadulla ja perinteiset perhearvot vedetty hypoteettisesta viemäristä alas jätevedenpuhdistamolle asti.
Mutta kaikkein absurdeinta tilanteesta tekee se, jos uskallat arvostella vihervasemmistolaista perversiota, sinut viedään hullujen huoneelle, systeemi alkaa pelottavasti olla sama kuin neuvostoliitossa. - Hyiolkoon
Vidusaarella asuu juntin ja tyhmin kansa mitä voi olla. Ja ukot on niin rumia jottei niihin koske tikullakaan.
- Voi.hyvä.Sylyvi
Hyiolkoon kirjoitti:
Vidusaarella asuu juntin ja tyhmin kansa mitä voi olla. Ja ukot on niin rumia jottei niihin koske tikullakaan.
Naiset ne näyttää ensin rupsahtavan. Liukuvoide kauppaankin on jossain päin Suomea jopa tuntien mittainen jono 35 v ja sitä vanhemmista eukoista. Limakalvot kuivaa, eivoi mithän. Sitten kun ollaan vielä ollakseen ja esitetään kauniimpaa ja fiksumpaa kuin oikeesti ollaankaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579