ja karttelevat liian äänekkäitä, yliseksuaalisia ja ylimielisesti käyttäytyviä naisia. Miehet inhoavat naisia jotka ovat liian olevinaan parempaa, rikkaampaa kansaa vaatien VIP kohtelua!
Miehet pitävät miellyttävämpänä tavallista naista. Ehkä hiukan kainoa. Naista jonka rinnalla voi olla mies eikä perässä vedettävä edustuskelpoinen nössö hiiri
Miehet haaveilevat dominoivista naisista sängyssä mutta pelästyvät sitä tosipaikan tullen. Miehet on luontaisia johtajia. Haluavat olla sitä kotona ja sängyssä tunteakseen olevansa mies
Miehet pelkäävät
45
1028
Vastaukset
- Miehetpitää
Miehet eivät pidä asetelmasta jossa suhteessa nainen on seksuaalisempi ja aina vonkaamassa seksiä!
Miehet ahdistuvat ja kokevat itsensä riittämättömiksi! Epämiehekkäiksi- panomiess
Unelmien nainen joka olisi aina vonkaamassa seksiä. Tykkäisin.
- Eipahalla
Siis sen takia joku mies voi ajatella noin jos ei aina seiso.
- Tiedänkokemuksesta
Eipahalla kirjoitti:
Siis sen takia joku mies voi ajatella noin jos ei aina seiso.
Ei se vaikuta aina seisokkiin. Voihan olla että mies saa sen verran kovemman orgasmin että paikat voi olla muutaman päivän hellänä/kipeänä ettei sen takia pysty uusintaan. Onhan meitä naisiakin jotka ei välttämåttä halua heti uusintaa jos orgasmi on ollut sen verran voimakas.
- kainoatyttöätänne
Joo hyi vittu äänekäs dominoiva ahnasvittu saa munan surkastumaan.
- pelisilmää
Nam! Kikutteleva äänekäs dominoiva narsistiakka, siinä olisi sitä jotain, saisi joka päivä tapella ja syyllä lähteä kuppia kaatamaan :)
- Nainenvastaa
Tappelu voi päättyä kiihkeään seksiin - usein. Mieti sitä. Kyllä usein voimakasluonteinen nainen haluaa, että mies on perheen pää ja hallitsee sängyssä. Ainakin minä haluan. Siinä tapauksessa miehestä pitää löytyä sitä vastusta. Ehkä jotkut miehet nauttii siitä, että nainen ei ole pelkkä seinäruusu myötäilijä. Naiset rakastaa voimakkaita, maskuliinisia miehiä ihan luonnostaan. Niin..ja mielummin petipuuhissa kotona se mies kuin kuppia kaatamassa.
- näinsivusta
Nainenvastaa kirjoitti:
Tappelu voi päättyä kiihkeään seksiin - usein. Mieti sitä. Kyllä usein voimakasluonteinen nainen haluaa, että mies on perheen pää ja hallitsee sängyssä. Ainakin minä haluan. Siinä tapauksessa miehestä pitää löytyä sitä vastusta. Ehkä jotkut miehet nauttii siitä, että nainen ei ole pelkkä seinäruusu myötäilijä. Naiset rakastaa voimakkaita, maskuliinisia miehiä ihan luonnostaan. Niin..ja mielummin petipuuhissa kotona se mies kuin kuppia kaatamassa.
Älä valehtele, sinä et kyllä muuta haluakkaan kuin dominoida miestä ja nautit siitä että saat olla perheen pää. Tuollaista on ihan turha alkaa väittämään. Jos siitä saat paljon niin kannattaisi hakeutua sellaiseen seuraan, joka siitä välittää- minä en välitä. Haluan hellän ehkä vähän arkaluontoisenkin naisen rinnalleni.
- VastausSulle
näinsivusta kirjoitti:
Älä valehtele, sinä et kyllä muuta haluakkaan kuin dominoida miestä ja nautit siitä että saat olla perheen pää. Tuollaista on ihan turha alkaa väittämään. Jos siitä saat paljon niin kannattaisi hakeutua sellaiseen seuraan, joka siitä välittää- minä en välitä. Haluan hellän ehkä vähän arkaluontoisenkin naisen rinnalleni.
Hui.. En halua dominoida miestä parisuhteessa. Haluan tasavertaisen parisuhteen, jossa on paljon liikkumatilaa molemmille mutta jossa kuitenkin selvät roolit. Saatan olla ehkä joissakin muissa lähisuhteissani dominoiva - enkä ole siitä ylpeä. Älä leiki kaikkitietävää siellä. Voimakasluonteinenkin nainen voi olla herkkä, hauras ja epävarma - oikeassa seurassa. Elämä, maailma ja kärsimys kovettaa mutta myös vahvistaa.
- lepahtelija
VastausSulle kirjoitti:
Hui.. En halua dominoida miestä parisuhteessa. Haluan tasavertaisen parisuhteen, jossa on paljon liikkumatilaa molemmille mutta jossa kuitenkin selvät roolit. Saatan olla ehkä joissakin muissa lähisuhteissani dominoiva - enkä ole siitä ylpeä. Älä leiki kaikkitietävää siellä. Voimakasluonteinenkin nainen voi olla herkkä, hauras ja epävarma - oikeassa seurassa. Elämä, maailma ja kärsimys kovettaa mutta myös vahvistaa.
Ihan turhaan valehtelet taas itsellesi, voisi melkein jo kutsua patologiseksi valehteluksi näitä juttuja. En ole kiinnostunut valehtelijoista, joskus kun sinut tapasin niin heti toisella kertaa valehtelit minulle ja riitti, et tietenkään myöntänyt sitä, koska olet patologinen valehtelija. Kyllähän tuollekkin hoitomuoto löytyy, ja se tekisi sinulle ihan hyvää, näyttää vain siltä että sinulla on yllättävän paljon kaiken näköistä ongelmaa itsesi kanssa. Eiköhän ne siitä.
- IhanuudelleSiellä
Huhhuh, nyt tulee aika vahvaa settiä. En ole patologinen valehtelija. En ole myöskään täydellinen millään lailla. Kukaan ihminen ei ole - et sinäkään. Olen aina ollut tietoinen siitä, että olen keskeneräinen, epätäydellinen, epävarma, rikkinäinen monin tavoin jne. Tämän, minkä kirjoitan, puhun sydämestäni.
- SinulleVielä
lepahtelija kirjoitti:
Ihan turhaan valehtelet taas itsellesi, voisi melkein jo kutsua patologiseksi valehteluksi näitä juttuja. En ole kiinnostunut valehtelijoista, joskus kun sinut tapasin niin heti toisella kertaa valehtelit minulle ja riitti, et tietenkään myöntänyt sitä, koska olet patologinen valehtelija. Kyllähän tuollekkin hoitomuoto löytyy, ja se tekisi sinulle ihan hyvää, näyttää vain siltä että sinulla on yllättävän paljon kaiken näköistä ongelmaa itsesi kanssa. Eiköhän ne siitä.
Jos nyt olet hän, joka luulen, olen pahoillani, jos olen loukannut sinua sanomisillani milläänlailla sinun suhteen. Anteeksi. Kestääkö sinun kaikki puolet päivän valoa?
- PyydänAnteeksi
lepahtelija kirjoitti:
Odotan edelleen vastaustasi..
- kaikinpuolinon
PyydänAnteeksi kirjoitti:
Odotan edelleen vastaustasi..
Mitkä puolet? Kerro yksikin asia millä tavalla vaikeutan elämääsi? Olet todellakin loukannut minua ja syvästi, pitäisi vain hymyillä ja olla onnellinen vai? Samassa veneessä uiskennella ja touhutaan selän takana. Kyllä minulla oli luotto sinuun, mitä luulet onko sellaista enää? Kenenköhän ehdoilla sinäkin mahdat touhuta, en puhu sinulle enää koskaan mitään, saat minut vain päivä päivältä vihaisemmaksi ja miksi?
- lepahtelija
IhanuudelleSiellä kirjoitti:
Huhhuh, nyt tulee aika vahvaa settiä. En ole patologinen valehtelija. En ole myöskään täydellinen millään lailla. Kukaan ihminen ei ole - et sinäkään. Olen aina ollut tietoinen siitä, että olen keskeneräinen, epätäydellinen, epävarma, rikkinäinen monin tavoin jne. Tämän, minkä kirjoitan, puhun sydämestäni.
Patologiset valehtelijat tunnistaa siitä, että he uskottelvat itselleen valheita, niin kuin huomaat, nämäkin asiat valehtelit! - IhanuudelleSiellä
Kyllä minunkin piti saada puhua siitä asiasta jollekin. Olen aika yksin koko jutun kanssa. Toivottavasti ymmärrät. Kaikki on minun puoleltani koko asiasta anteeksi annettu siis kaikille. Teillä on toisenne - ja keskinäinen ymmärrys. No, minulla on Hän, joka kaiken näkee ja tietää ja jolle puhua tästä. Anteeksi, en halua loukata sinua.
- SulleVielä
lepahtelija kirjoitti:
Patologiset valehtelijat tunnistaa siitä, että he uskottelvat itselleen valheita, niin kuin huomaat, nämäkin asiat valehtelit!En valehdellut. Ei syntinen voi olla muuta kuin epätäydellinen ja keskeneräinen, rikkinäinen ja vailla kirkautta - loppuun saakka. Tämä on aina ollut ymmärrys itsestäni. Olen paska ihminen monella tapaa. Itsekäs paska. Kaikkein eniten niille, joille ei pitäisi olla ja jotka eniten minua rakastaa.
- IhanuudelleSiellä
kaikinpuolinon kirjoitti:
Mitkä puolet? Kerro yksikin asia millä tavalla vaikeutan elämääsi? Olet todellakin loukannut minua ja syvästi, pitäisi vain hymyillä ja olla onnellinen vai? Samassa veneessä uiskennella ja touhutaan selän takana. Kyllä minulla oli luotto sinuun, mitä luulet onko sellaista enää? Kenenköhän ehdoilla sinäkin mahdat touhuta, en puhu sinulle enää koskaan mitään, saat minut vain päivä päivältä vihaisemmaksi ja miksi?
Minä olisin tarvinnut sinua asian käsittelyyn.
- lepahtelija
En halua kanssasi kyllä käsitellä yhtään mitään, sekin näyttää olevan liian vaikea ymmärtää! Oikeus olla omissa oloissa kuuluu jokaiselle! Jos ei kerran halua selvittää mitään niin silloin ei halua piste
- SulleVielä
lepahtelija kirjoitti:
En halua kanssasi kyllä käsitellä yhtään mitään, sekin näyttää olevan liian vaikea ymmärtää! Oikeus olla omissa oloissa kuuluu jokaiselle! Jos ei kerran halua selvittää mitään niin silloin ei halua piste
Vielä kirjoitan. Pyydän anteeksi kaikkia sanomisiani, jotka ovat sinua tässä jollain tavalla loukanneet. Minuakin on tässä asiassa monin tavoin loukattu ja kärsimystä tuotettu. Elämää hankaloitettu. Olen ollut aikalailla kuin puun ja kuoren välissä koko asian kanssa. Olisin halunnut tavata vielä tai edes keskustella. Tiedät syyt, miksi pidän sinusta. Sinussa on paljon totuudellista ja kaunista. Hyvää ja ihailtavaa. Arvostettavaa. Sinua rukouksissani muistan komistus.
Minusta tuo ukkeli, jolle kirjoittelet
ei vaikuta kovinkaan ihanalta.
Näkyy pistävän kaiken sinun syyksesi ja kontollesi,
mokoma pupupöksymies!- Jårjenääni
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Minusta tuo ukkeli, jolle kirjoittelet
ei vaikuta kovinkaan ihanalta.
Näkyy pistävän kaiken sinun syyksesi ja kontollesi,
mokoma pupupöksymies!No kyl kaikkien pitää ymmärtää että kyseessä on trolli/sekopää loukkaantuja. 99.999999% eivät tunne toisiaan.
- Eiköotaposkeen
Epävarma mies taas huutelee puskista. Kotona taitaa olla harmaavarpunen...
- dankesör
tämä tarvitsisi tunnisteita? noin törkeästi huudellaan
- Eivoe
Ei sitä voi opettaa sitä joko on tai ei ole.
- Nainenvastaa
Kyllä naisten tulee kunnioittaa miehiä yhtälailla - siis sellaisia miehiä, jotka arvostaa ja kunnioittaa naisia. Ei naiset ansaitse erityiskohtelua sen suhteen. Ymmärrän, että miehet inhoaa prinsessasyndroomaisia, siis niitä naisia, jotka sitä erityiskohtelua vaatii. Molempien sukupuolien tulisi kohdata samalla tasolla. Miestenkin pitäisi ymmärtää, että kunnioitus ansaitaan. Naisten halventava kohtelu ei sovi millään muotoa.
- ihanvarmasti
Onneksi ei tarvi tämän naisen kanssa olla samassa huoneessa, voi olla että alkaisi tavarat lentelemään!
- VoiIhanuusSiellä
ihanvarmasti kirjoitti:
Onneksi ei tarvi tämän naisen kanssa olla samassa huoneessa, voi olla että alkaisi tavarat lentelemään!
Älä viiti...
- Kukahänon
ihanvarmasti kirjoitti:
Miksi?
- Yeeaaaahdundunduun
ihanvarmasti kirjoitti:
Jotku naiset ...
😐👓
😎
vievät painovoimatkin huoneesta
*csi miami soundtrack*
- Keittiöpsykoloogi
Miehet sitä ja naiset tätä! Minusta ei pitäisi yleistää omien ajatustensa koskevan koko sukupuolta. Ihmiset on erilaisia se on hyväksyttävä. Niin ne tykkäämisetkin vaihtelee niitä on turha yleistää. Toivottavasti kaikille jotka sitä haluavat löytyy se omanlaisensa kaveri ennemmin tai myöhemmin. Lapasia ei kannata heittää maahan ennen aikojaan ja ajatella ettei mulle kun oon tämmöinen!
- huvittava
Ja palaset katosi palapelistä 😂 itsekritiikkiä voi harrastaa yksinäänkin!
Ihan mielenkiinnosta naisena haluaisin tietää minkälainen on liian äänekäs ja yliseksuaalinen nainen?
Tarkoittaako äänekäs sitä että hän on koko ajan äänessä, eikä anna puheenvuoroa? Missä menee raja että on liian äänekäs?
Entä yliseksuaalinen? Tarkoittaako seksillä vonkaamista? Pukeutuuko provosoivasti? Jotain muuta?
Voisiko joku avata asiaa, jotta tyhmä (=minä) tietäisi minkälaista käyttäytymistä pitäisi välttää ;) Ei tosin pelkoa että olisin äänekäs tai yliseksuaalinen, mutta kyllähän ihmeitäkin voi tapahtua. :P- Jännäkäsitys
ja teksti. Kunhan ei imetä kaikkia energioita niin silloin vois pärjätä mun kanssa ja antaa munkin olla loistava.
Kirjoittelen tässäkin ketjussa vain alla näkyvällä
rekisteröidyllä nimimerkillä.
Sivusta totean ylempänä ketjussa sanan vaihtoa käyneistä
naisesta ja miehestä: Nainen älä koskaan ota seurustelukumppaniksesi, saati avo-tai aviomieheksesi sutkia, valehtelevaa epeliä,
joka syyttää sinua aina ja kaikesta.
Omalta kohdaltani kerron:
En ole koskaan ehdottanut kiusaajalleni tapaamista.
Koetin saada kiusaaja/stalkkaajan
lopettamaan kyttäilyni somessa ja IRL.
Soitin hänelle tasan yhden puhelun joulukuussa 2016
'Muita puheluita en ole stalkkerille soitellut.
En vain välitä itseäni stalkkaavasta, ilkeistä ja valehtelevista
rööriroopeista! (Niin se vain on!)- Pelottavaa
Miksi soitit yhtäkään?
Minua on oikeasti stalkattu ja uhkailtu ja pelkkä ajatus että joutuisin hänet kohtaan jossain tai minun olisi soitettava hänelle on niin ahdistava että saan paniikkireaktioita!
Minua ei saa millään keinolla tekeen niin. Hän on pelottava ja yksikin yhteydenotto tai sattumalta kohtaaminen voi johtaa minun häirintääni.
Toisinaan ahdistun jo kun näen hänen autonsa näköisen asuntoni pihoilla en halua poistua asunnostani koska pelkään että sitten hän saa selville uuden tarkan osoitteeni.
Miten voit ajatellakaan stalkkerille soittoja?
Näen painajaisia vieläkin menneisyydestäni ja jos miesten katse, sanavalinnat tai ilme vähääkään muistuttaa stalkkeristani menen johonkin paniikkitilaan ja minusta alkaa tuntua että menetän itsekontrollini...ja tietoinen itseni hallinta siirtyy minun hallinnasta pois. Riistäytyy käsistäni ja alan toimimaan tiedostamattoman allukantaisemman vaiston varassa. Autopilotilla
Se on tila jota pelkään koska en tiedä miten silloin saatan käyttäytyä
En ole enää hallinnassani
Joskus olen miettinyt että ehkä minun pitäisi hakeutua johonkin terapiaan... varmuuden vuoksi..
Koska se tunne tulee joskus että kauhu valtaa niin suuren osan tunteistani että alan tuntea menettäväni itseni hallintaa..
Se on pelottavaa - Pelottavaa
Kai sitä pelkää kun on kuristettu, painettu puukkoa selkään ja sanottu
”sähän et mua jätä! Tajuatko.”
”Ja jos näen sut jonku jätkän kanssa ajan teidän päälle. ”
” tapan sut huora jos jätät mut ”
Facebookissa mullakin murtoja mutta niistä on ihan näkyvä todiste ja sen lisäksi henkilön oma tunnustus että sinne murtautui.
Hän kun ei raivokohtauksiaan hallinnut ikinä mustasukkaisuuttaan joten sillä räjähti ja tunnustuksia satoi samaa rataa kuin syyttelyjä et kuka tää ja tää mies on... suhteen jälkeen!
Hän ei murtautunut kiusanteon takia vaan mustasukkaisuus syistä. Hän vain kävi läpi kaverilistat ja kaikki miehet sieltä. Miesten kanssa käydyt keskustelut ja sitten parhaiden ystävieni kanssa käydyt keskustelut joista etsi tietoja miehistä joita elämässäni oli
Olin todella raivona nimittäin siinä meni sitten 4 mun hyvinhän ystävänikin salaisuudet sitten sen lukuun ilman lupiani.
Tietää monen nykyhetkessä elämässäni olevan ihmisen nimiä ja asioita vain sillä että rikkoi kirjesalaisuutta...
Eipä ihme etten 10 kuukautta kauempaa sen kanssa suhteessa jaksanut.. jättämisestä se sekosi täysin.
Noita murtoja facebookkiin ja sitten keskellä yötä asuntoni ikkunoita heitteli kivillä, huusin rappukäytävissä, paukutti asuntoni ovea ja häiriköi puolen tunnin ajan öisin ovisummeria soitellen
Jos pääsi sisälle alkoi raivokohtaus jossa tiukkasi ” onko sulla huora täällä joku mies. Missä se on piilossa”
Sitten se ihan sekopäisen kävi huoneet ja kaapit läpi. Kaikki jättämisen jälkeen
Seuraili mua etäämmältä sitten muutaman vuoden ja lähestyen kavereitani ja sukulaisia ja stalkaten heitäkin facebookissa
Jos näki minut jossain seurassa yritti heti etsiä nimet selville ja selvittää facebookista mikä asema ihmisellä on elämässäni
Levitteli kyllä pitkään ja varmaan vieläkin kurapaskaa siitä et petin sitä ja muuta sellaista sen sairaalloisen mustasukkaisen mielen harhaluuloja joihin suhteemme kaatui kun mulle riitti olla jatkuvasti syytettynä asiasta jota en ollut tehnyt ja jätin hänet kun en enää jaksanut
Hän jopa valokuvasi salaa asuntoni ikkunoita joista näkyi sisälle ja lähetteli kuvia minulla mms viesteinä uhkailuun et ” näen kyllä mitä tapahtuu kotonas”
- Miehetpitää
Mitä päällekäyvämpi nainen on sitä enemmän miehet suhteissaan kokevat itse seksuaalista haluttomuutta! Näin tyrkyttää,jankuttaa tuputtaa, työntää värkkejään väkisin eteeen niin mies ahdistuu ja vetäytyy.
Mies alkaa kokea haluttomuutta kun ei saa olla dominoiva ja seksuaalisenpi
Miehen miehuus varastetaan ja miehen sekä naisen roolit kääntyy päälaelleen! Miehen miehinen itsetunto katoaa
Mies kokee et on haluttomampi eikä kykene tyydyttämään naisensa tarpeita eikä ole miehinen miesImpotenssia voivat aiheuttaa myös vaikeat sairaudet ja niihin kuuluvat vahvat lääkitykset. Tällöin voi olla, että nainen on niin "päällekäyvä", että on ehdottanut miehelleen sukupuolista kanssakäymistä 0 kertaa suhteen aikana. Kun lääketieteelliset syyt, ja vieraantuminen, vievät kyvyt ja halut, ei voida puhua, että vika olisi naisten "dominoivuudessa"!!! (Asioihin kun ei aina ole vain yhtä syytä.)
Olen huomannut, että naisia ovat ensimmäisinä tunkemassa perinteisten roolien mukaisiin muotteihin eli alistettuun asemaan huonolla itsetunnolla varustetut, tyhmät klopit.
Hyvällä itsetunnolla varustetut. älykkäät ja sanavalmiit miehet, jotka ovat varmoja miehuudestaan eivät hätkähdä vähästä eivätkä ole ensimmäisinä kertomassa naisille,
miten näiden tulee olla hiuksiaan tekokynsillä harovia, kainosti piipittäviä tipusia.
- Tähmitävidduu
Mitä vidduuu selität onko sun mielipide nyt kaikkien heteromiesten mielipide? Ootpa ääliö!
- tutinaa
Minäkin pelkään tuollaisia naisia. Ja miehiä kans yhtä lailla.
- Postimerkki
Mihin helvettiin kantasi perustat? Et ainakaan tasaarvoon. Miehet ovat ökkäröineet hallinnet ja vallinneet kautta historian. Suomi ei ole tasa-arvon maa se on vain korulause täälläkin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582830Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1022281Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121970Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841413- 681394
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181310TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43984- 71973