Lippu pitää olla jo ...

Jos sinulla on Lippu, niin voit katsella jo Air Asian ja monen muunkin paikallisen
yhtiön lentotarjouksia, vaikka Phukettiin tai Buriramiin ?
Siellä voi välissä käydä hillittömän menon jälkeen rauhoittumassa ja taas sitten
voi palata Pattayalle uusissa voimissa ?

Google matkaajille voidaan lantseerata tämä Virtuaalinen Pattaya-baari.
Voi olla, että meillä tulee hieman erimielisyyksiä tästä Virtuaali Baarista, sillä
Pattayalla niitä taitaa olla tuhansia ja entistä ehompia vaihtoehtoja. Virtuaali
Baarin tarjonta jää kyllä laihaksi myös nautittujen juomien suhteen, sillä Singhaa ja
Changia ei suomeen saa.

Myös todellisen tunnelman suhteen kosketukset jäävät kovin muovisiksi. Tietenkin
kylmään on vaikea laittaa tuulettimille sopivaa lämpötilaa, vaikka meillä onkin
käytössä ajoneuvoihin sopivat talvilämmittimet .

11

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seponsepposeppo

      Itse en vielä osta. Koska en ole vielä päättänyt lähtöpäivänä. Pitää tehdä pari muuta reissua alle. Luultavasti joulun jälkeen Qatarin business glass on minun juttu.
      Erittäin hyvä palvelu eikä tunnu pakolliselta pahalta. Matkastakin voi nauttia.
      6kk reissussa tarkoitus ois useampi paikka.
      Hua Hinnissä 2 viikkoa kavereiden kanssa golfaamassa sitten 2 viikkoa rai Rai Pattaya. Siitä vietnam 2 viikkoa takas Pattayalla sieltä 2 viikkoa Filippiinit takas Pattayalla sitten pohjois Thaimaa viikko tai pari Siitä viikko rayaong ja lopu reissu Pattayalla viimeistään toukokuussa Espanjaan ja kesäksi Suomeen.
      Siinä on alustavasti mun talvi. Miten muilla.

      • Cold66

        Millainen on tuo business "glass"


    • Paistikas

      Et oo vissiin ollu vähään aikaan Pattayalla ku lipun hankinnasta pitää tehdä noin iso numero.

    • Cellona

      Singhaa myy k-kaupat suomessa, mutta eihän sitä tietenkään YouTubessa kerrota? Mitä teet, sen puolivuotta ennen lentoa? Tubetat. Vittu, mikä Väinö!
      Kohta Lerpattaja väittää mua Avariksi tai Numeroksi?
      Siinä on kans yks vitun Einari. Sanoo itseään "palstalaiseksi" ja kopio amme kuvia netistä. Kohta vastaa olevansa vastaamatta! Otus, jolle ainoa oikea lääke olisi luuvitonen! Rakkaudella...

      • lerppisärtsynä

        Kylläpä lerppis on ärtsyllä päällä, mutt eipä tuo ihme, kun koko vuorokauden on eri nimimerkeillä joutunut kaikenlaisiin viesteihin vastaamaan ja lehmälerpaksi vielä törkeimmät ovat todenneet.
        Onneksi pian lounasaika, niin saa olla hetken palstoilta poissa.


      • Ei se nyt kannata suuttua jos juuri tällä hetkellä ole rahaa ostaa lippua.

        Ei se haittaa jos parisataa maksaa enemmän myöhemmin lipusta ja juo sitten
        kraanavettä ja potkii kiviä ja käveleksii Pattayalla, niin kyllä sen sitten voi
        säästää silläkin lailla.

        Ajoissa, kun vataa ja maksaa lipun niin sitten, on niin kuin helpompi olo !
        Voi sitten, niin kuin suunnitella jo moneen kivaan juttuun budjettia ja
        naatiskella ajatuksilla ja naureskella pakkasen pistämiä.


      • Pietromennea
        VilliPattaya kirjoitti:

        Ei se nyt kannata suuttua jos juuri tällä hetkellä ole rahaa ostaa lippua.

        Ei se haittaa jos parisataa maksaa enemmän myöhemmin lipusta ja juo sitten
        kraanavettä ja potkii kiviä ja käveleksii Pattayalla, niin kyllä sen sitten voi
        säästää silläkin lailla.

        Ajoissa, kun vataa ja maksaa lipun niin sitten, on niin kuin helpompi olo !
        Voi sitten, niin kuin suunnitella jo moneen kivaan juttuun budjettia ja
        naatiskella ajatuksilla ja naureskella pakkasen pistämiä.

        Jutuista päätellen olet persaukinen hölmö. Montako viikkoa ajattelit Pattayalla lomailla ku lipun hinta on tärkeä. Itse ,noin kolme kilometriä riippuen miten saan hommat valmiiksi. Joten ei vielä tiedä voiko lähteä joulu vai tammikuussa.


      • pitelehevosiasi
        Pietromennea kirjoitti:

        Jutuista päätellen olet persaukinen hölmö. Montako viikkoa ajattelit Pattayalla lomailla ku lipun hinta on tärkeä. Itse ,noin kolme kilometriä riippuen miten saan hommat valmiiksi. Joten ei vielä tiedä voiko lähteä joulu vai tammikuussa.

        Ei se pietrokaan mikään einsteini ole, kun mittaa aikaa kilometreissä.
        Et ole ilmeisesti kauaakaan vietellyt aikaasi Thaimaassa, kun et tunne farangien rahankäyttöä? Thaimaassa asuvat farangit kun tuppaavat olemaan tarkkoja siitä mitä he mistäkin maksavat, jottei hintataso nouse. Siitä noususta kärsisi sitten turismi ja sitäkautta palvelujen tarjoajilla ja myyjillä ei olisi töitä. Sitä kutsutaan inflaatioksi myös ja kysynnän ja tarjonna laiksi.
        Monelle viikkoturistille käy niin että rahat tuhlataan humussa ekoina päivinä ja sitten vaellellaan alakuloisina koettaen vipata jostakin. 100 euroa on iso raha Pattayalla oikein käytettynä, mutta ei mitään jos paukuttelet henkseleitä.
        Pattaya on maailman kallein halpa kaupunki.


      • Pietromennea
        pitelehevosiasi kirjoitti:

        Ei se pietrokaan mikään einsteini ole, kun mittaa aikaa kilometreissä.
        Et ole ilmeisesti kauaakaan vietellyt aikaasi Thaimaassa, kun et tunne farangien rahankäyttöä? Thaimaassa asuvat farangit kun tuppaavat olemaan tarkkoja siitä mitä he mistäkin maksavat, jottei hintataso nouse. Siitä noususta kärsisi sitten turismi ja sitäkautta palvelujen tarjoajilla ja myyjillä ei olisi töitä. Sitä kutsutaan inflaatioksi myös ja kysynnän ja tarjonna laiksi.
        Monelle viikkoturistille käy niin että rahat tuhlataan humussa ekoina päivinä ja sitten vaellellaan alakuloisina koettaen vipata jostakin. 100 euroa on iso raha Pattayalla oikein käytettynä, mutta ei mitään jos paukuttelet henkseleitä.
        Pattaya on maailman kallein halpa kaupunki.

        Joo kuukautta tossa pitäis lukea , johon tarkkana poikana heti tartuitkin.
        Jaa 100 90 katso paljonko tekee päivää kohden. Toiseksi lennän Qatarin busineksessä.
        Silloin ei pikkurahalla ole juuri merkitystä eikä se vaikuta iinflaatioon.


    • lentokapteeni

      Ainoastaan perasukiset vertailevat lippujen hintoja. Minä lennän omalla Falcon 7x:llä ilman aikatauluja silloin kun mieleni tekee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      442
      2114
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      217
      1839
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1522
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1501
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1253
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1201
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      144
      1192
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1052
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1016
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      97
      1010
    Aihe