Olen ihastunut tyttöön. Mitä teen??

12vpoika

Olen 12 vuotias poika. Olen ihastunut meijän luokkalaisen tyttöön. Kun teen jotain hassua luokassa niin se nauraa mulle ja vilkuilee mua päin. En uskalla mennä juttelee sille kun se sitten leviää sen kaveriporukalle. Mitä teen?

5

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 06poika

Mee vaa rauhassa juttelee ku ootte kahdestaan jossain, toimi mulla, onnea sulle niissä hommis:)

• Momomi

Jos sulla on sen numero ni mee vaa puhuu sille jotain

• Sätajuutkyl

Mä oon oppinut elämästä nyt viimeaikoina kaksi tärkeää asiaa, Tee ennenkuin on liian myöhäistä ja jos et tehnyt sitö ajoissa niin turha valittaa, omaa tyhmyyttä. Mä ajoin skootterilla kolme viikkoo sitten rotvalliin 40km/h kaveri takana kyydissä. Mä katoin vasemmalle ja sit eteenpäin että korjaisin suuntaa kun aavistin että meinaan ajaa toiselle kaistalle tai jotain. Jos mä oisin kattonut eteeni 2s aikasemmin niin olisin tänään varmaankin kavereitteni kanssa kylillä ja ei pelkästään poikien kanssa ;) Mutta nyt minulla menee ainaki vielä 4vkk että voin niin tehdä. Tää ei oo ainoo juttu mihinkä toi älyämäni asia pätee, mul on ollu monta ihastusta ja menny päin helvettiä koska en oo toiminut ajoissa ja nyt kaduttaa mutta eteenpäin mennään vaikka polvi paskana. Joten älä välitä niistä muista tai sun vanhemmista, sä oot vitun kova äijjä jos vaan yrität tutustuu siihen ja ota iha rennosti. Josse se vilkuilee sua ni se on merkki et se on kuses suhun, ole onnellinen. Älä myöskään tee mitään tyhmää äläkä esitä, jos otat viileesti asiat niin onnistut varmasti ja sun kaverit ja muutki tajuu kuinka nössöjä ja lapsellisia ne on jos menee haukkuu ja levittää susta paskaa muille.
      Sit jos (varmasti) alkaa sun kans ni tehkää säännöt et mitä saa tehdä ja millon tapaatte... Muista antaa sille omaa aikaa et pääsee kertoo omille kavereille kuinka hyvä poikkis oot... Good Luck buddy poi :)

• Ongelmissa

Mullakin on ongelma. Oon 12v poika käyn kutosella ja oon ihastunut vuotta nuorempaan tyttöön. En kuitenkaan uskalla mennä puhumaan. Mitä teen.

• JONNETPÄRISEE

Potkaset sitä perseelle, ja sanot et tossa sulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1503
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1365
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1308
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      217
      1181
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1031
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1027
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      282
      946
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      307
      943
    Aihe