Harkinnassa kameran tilaus euroopasta, mutta olen epätietoinen. Annetaanko HP:n kameroille maailmanlaajuinen takuu, kuten käsittäkseni joillekin merkeille annetaan? Ja tarkoittaako takuu käytännössä aina sitä, että sen voi muitta mutkitta viedä suomalaiseen huoltoliikkeeseen korjaukseen?
Vastaukset 1
- ie oN
No ei todellakaan tarkoita sitä. Useinmiten ei millään muullakaan merkillä ole ihan noin helppoa. Vähintään vaaditaan lähettämään se maahantuojalle, mutta läheskään kaikki maahantuojat eivät hyväksy heidän ohitseen maahantuotujen kameroita takuun piiriin. Miksi ihmeessä tekisivätkään niin? Eihän kamerasta ole ollut heille mitään tuloja. Miksi siis voisi olla menoja? Suurin osa maahantuojista kun on erillisiä yrityksiä, ei siis kameratehtaan sivukonttoreita. Tätähän kannattaa sitäpaitsi kysyä suoraan maahantuojalta. Täällä olevat kommentit ovat suurimmaksi osaksi arvailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.832630Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt432230Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391083- 35938
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153809Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58670Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi7605- 21545
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78521- 32515