Korvissa/pään sisällä soi!

näenmyösenneunia

Varsinaisesti ei liity uniin ja uneen tämä asia mutta minulla on taipumus kuulla silloin tällöin "pääni sisällä" humisevaa ääntä tai sellaista jos pitkään muoviputkeen joku puhaltaa tai pitää suullaan jotain ääntä, ei auta vaikka suljen korvani tai laitan kunnon kuulosuojaimet, olen seurannut tätä jo pitkään, usean vuoden ajan ja aina kun kuulen tämän äänen niin vähän aikaa eteenpäin on jossain päin maailmaa maanjäristys tai tulivuorenpurkaus, ääni kuuluu joskus vaimeampana ja joskus katkonaisempana mutta yleensä ääni on yhtenäinen sointi ja on kuin se tulisi maan sisältä, tämä ääni ei kuulu aivan joka paikassa vaan asunnossani, ok-talossa vain tietyssä kohden. Alan pikkuhiljaa uskoa että voin näiden äänien perusteella päättelemään milloin seuraava merkittävä maanjäristys tulee mutta sitä en tietenkään tiedä missä päin maailmaa tämä tapahtuu. Esim. Hawaijin tulivuorenpurkauksen kuulin ja muutama ilta sitten viimeksi kuului ääni eli pian on taas jossain tuhoa aiheuttava maanjäristys tai tulivuorenpurkaus.

7

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näenmyösennenunia

      Sieltähän se taas maanjäristys tuli, Costa Ricassa järisi, ääni taas tuli kuin maan alta mutta samalla se tuntuu kuin kuuluisi pään sisältä.

      • Humisevaharju

        Tyhjyys sinun kallostasi humisee.


    • näenmyösenneunia

      Pari päivää sitten kuului taas tuo sama ääni, taas tapoahtuu jossain päin maailmaan maanjäristys.

      Tämä nyt väärällä palstalla mutta vaikeuttaa unen saantia jos ääni alkaa myöhään illalla kuulumaan.

      • mistä-keksit-tuon

        jutun...

        paremmin tuo sopii valehtelu-palstalle...


    • PuutuAjoissa

      Hmm.. melkein joka päivä järisee jossain.

      Vähän kuulostaa juttu samalta kuin sanoisit ääniesi perusteella lähipäivinä sataa taikka paistaa.

      Älä päästä/aja itseäsi psykoosiin.

      • Hyvästi.jää

        Päinvastoin: mene höperötautinen metsään.
        Köysinippu kainalossasi.
        Solmi luja solmu köyteen.
        M*lkku p*skakasa.
        Ja vedä v*tunnäköinen pärstäsi- tiedät kyllä mihin
        Vai pitääkö sinua velttok*yrpää vielä tulla kädestä pitäen neuvomaan.
        Hyi h*lvetti. Jos et EDES tuosta suoriuduttu, niin senkus haudut omassa liemessäsi.


      • hyvästi.lopullisesti
        Hyvästi.jää kirjoitti:

        Päinvastoin: mene höperötautinen metsään.
        Köysinippu kainalossasi.
        Solmi luja solmu köyteen.
        M*lkku p*skakasa.
        Ja vedä v*tunnäköinen pärstäsi- tiedät kyllä mihin
        Vai pitääkö sinua velttok*yrpää vielä tulla kädestä pitäen neuvomaan.
        Hyi h*lvetti. Jos et EDES tuosta suoriuduttu, niin senkus haudut omassa liemessäsi.

        Ihanko itse keksit tuon saastasi ja toit sen nettiin. Haise pahalle ja mee talliin hevosloimen alle häpeemään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe