Onko homoseksuaalisia kummituksia olemassa?

Gayjo69

Voivatko ne esim. yöllä tunkeutua takapuoleeni?

2

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aaretti

      Homppelikummituksista ei ole tietoa, mutta eräs kaktusviinaan aikoinaan kuollut amerikansuomalainen tunkee pieniä kaktuksia nukkuvien ihmisten perseisiin.

    • Siouxiemiuxie

      Ei, mut oon siis 13vee tyttö itte mut itsel on tapahtunu sellane ainaki ku olin yöllä nukkumassa nii tunsin kun joku oli päälläni ja pani mua emättimeen. Ja siis nukuin oikein päin sillä sehän siis tosiaan pani mun emöttimeen, ja siin avasin siltmät. Nii siin sellane noin 190-207cm pitkä mies joka näytti hyvältä, eli oli lihaksikas mut ei liian lihaksikas nii 68kg-80kg, ja noin 20v-22v. Nii ihan siis valkone naama ja iho todella kalpea, ja siis virnuili mulle ja silmät oli ihan pikimustat. Tulka oli tummanvioletti, ja huulet verenpunaiset. Sen hampaat oli todella terävät, ja kiiltävät, ja normaali kokoiset. Sen kalu, jota työnteli mun sisäl vimmatusti oli paksu ja iso. Sen kalu tuntu hyvältä, mut ei sattunu. Se ei tuntu missää, vaan hyväktä ei sattunu siis. Sitte 20 ninsan tai noin 30 minsan päästä, se otti jonku piikin tai pari kolmekin piikkii ja sit niis pari kolme piikis siis oli jotai verenpunaista, vihreää jotai ainetta ja jotai nii pisti mun suonee. Mul tuli huono olo, pyörrytti ja sit nukahdin. Aamulla ku heräsin, nii mun ikkuna oli auki. Illalla se oli ihan varmana kii, ja kii yöl ku tää tapahtu. Aamulla en kehdannut mennä ulos huoneestani, enkä siis koko päivänäkään näyttänyt naamaani. Mä siin sit kuljin pari päivää kpulussa huppari, ja huppu päässä, ja yöhousut jalassa. Mun best friend vaa ihmetteli mitä teen, nii mentii vessaa ja siel vessas kerroin sen.

      Joo, tää kuulostaa et ei olis totta. Ja ei oo pakko ny uskoo, mut tää on uskottava ja totta.

      PS. Tän jälkee joka tapahtu puolisen vuot sitte, nii ei oo wnäö tapahtunu mulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe