Uudessa as.oy:ssä pidetään 1-, 5- ja 10 vuotistarkastukset. Niissä käydään läpi IV, salaojat ym. Tekeekö yksikään talotoimittaja omaehtoisesti minkäänlaista lopputarkastusta kohteelleen ja korjaako virheitä loppulaskun maksamisen jälkeeen?
Etenkin "levyvalmiina" myytävissä on talotoimittajan maksut pitänyt maksaa ennen rakennusvalvonnan muuttotarkastusta. AS oyissä löytyy välillä tosi isoja juttuja takuukorjauksiin, ja ei kai omakotitalot tästä ainakaan parempaan suuntaan poikkea? Maallikko-omistajat toki ei niin asioita huomaa :).
Korjaako talovalmistaja loppulaskun jälkeen mitään
HomeSweetHome
2
156
Vastaukset
- en.ole.kuullutkaan
Mikä on 5-vuotistarkastus?
- Eiikinäenää
Levyvalmis perustuu nimenomaan siihen ettei takuita ja tarkastuksia ole lainkaan, en suosittele kenenkään ottamaan muutamien tuhansien säästöllä kaikkia vastuita itselleen, on huonoin vaihtoehto vallankin nyt kun pitäisi alkaa oikeustaistoon puutteista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751