Moi
Mitä teen? Ite 15v koht 16v. Mietin että mistä saan rahaa ruokiin ja muihin asioihin kun ei voi pyytää heti kelalta rahaa koska siskoni asuu [asui] siellä et olisiko jotain helppoja juttuja mistä saisi rahaa mut en oo mistään isosta paikasta et
Kiitos jos vastaat
ps:Pahoittelen jos on virheitä
Kerrottiin tänä aamuna että muutan
5
344
Vastaukset 5
- tsuttsutt
Kerrotttiinko myös että pitää tänne Suomelle tehdä aloitus?
- protipper
palauta pulloja. 1,50 maksaa kilo kaurapuuroa, ei tarvii montaa pulloa saalistaa
- humpsista
Googleta eu-ruokaa, mistä jaetaan. sieltä saat kaikkea tarpeellista. Sit marssit sossutädin puheille niin se kirjoittaa sulle lapun jolla ostat k-kaupasta voita ja sokeria ja myyt ne jollekkin mummalle tai paapalle vähän halvemmalle, kuin kaupas ja näin saat rahaa jolla ostat sixpäkin.
Elämä nauraa sulle, jos olet tyttölapsi niin pian keksit muitakin tulolähteitä.
(kuten lapsenhoitoakin) Moi vaa tässä oon alkanu kerää pulloja pyörällä ihan ok hommaa saan vähän rahaa liikuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91787Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja120565Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483