Tiedoksi joutsan poliisi johtajalle ylikonstaapeli Eero Mällöselle. Täällä liikkuu harmaalla ilmeisesti Toyota Avensiksella sairas yksilö joka ilmeisesti yrittää murhata minut tai jotain. Tämä tapahtui tänään klo. 8.00-9.00 välisenä olin tulossa S-Marketista ja lähdin ylittämään suojatietä ,kun tämä avensis heppu kaahaa pitkästä matkasta olen suojatien puolivälissä, aUtolla oli hyvää aikaa hiljentää mutta ei. Tuli tasasen tappavaa vauhtia kohti . en sitten minäkään lähtenyt loikkimaan vaan jatkoin omaan tahtiini ja pääsin yli törmäämmättä auton kanssa joka ei hiljentänyt sekuntiakaan vaan suhahti selkäni takaa. No tämä ei ollut ensimmäinen kerta joten pidän tätä epä-suorana murha yrityksenä. Joten napatkaa se paskiainen ennen kuin sattuu jotain ikävää. En ,ehkä kirjoittaisi tätä jos olisin päättänyt huilata pari askelta.
POLIISILLE TIEDOKSI
18
4435
Vastaukset
- Mielikuvitushuvi
Nooo hyvä että suhahti ohi . Ilmeisesti auton merkki &väri ovat hämärtyneet rekkarin tavoin kun ilmoitusta ei kehdannut suoraan seriffille julki tuoda . Vaikka toteamus on tilanteen kertautumisesta .
- KaikkeaSeLeipäElättää
Joku yrittää murhata aloittajan tämä höynä kirjoittaa asiasta poliisille tiedoksi Suomi24:lle. Lycka till.
- naapurinmiäs
Jopas jotain,Joutsassakin siis tapahtuu jotain !
- syyhyäkö
Alokasmainen julkitulo aloittajalla . Tiedotteet pitää kohdistaa niille oikeaan osoitteeseen , täällä ne herättävät säälintunteen siitä mikä onkaan pitkästymisen seuraus .
- konu
Eilen olikin hopeinen/harmaa Avensis poliisin pysäyttämänä alkuillasta Pertunmaantien alussa. Sattumaa? Tämä kyseinen auto on herättänyt huomiota omanlaatuisilla ajolinjoillaan jo pitkän aikaa. Sitä ennen punainen Corolla...
- katinlakki
Ehkäpä takapenkillä tehtiin edestakaisin-liikkeitä ! Sellaistakin harrastetaan. Joutsalaiset mölötoosat vaan eivät tajua kuin oman p...läpensä.
- Suosittelenkin
Että kyseessä olikin käteenveto ? Viisas havainto !
- ohikiitänyt
Sori,mutta asuuko siellä yhtään fiksuja ihmisiä? Kuulemani mukaan sivistymättömiä juntteja enin osa.Oletan että varakas väki älykästä sakkia ,mutta muut jotain junttieinareita.
- FerrariFani
Joutsassako varakkaita ,ei yhtään 10 miljoonan vuosituloista .
- Anonyymi
Ihan fiksua väkeä täällä on. Eräjormat ajavat omia etujaan onneks niistä kohta aika jättää pilaavat koko kylän maineen kun öykkäröivät ja puhuvat paskaa..
- Anonyymi
FerrariFani kirjoitti:
Joutsassako varakkaita ,ei yhtään 10 miljoonan vuosituloista .
Jousassa olet varakas jos tienaa yli 300e kuukaudessa
- kyykkaak
Onhan tok se yks suulas,jolla yläpää vaihtunut alapääks.
- KasKaskummaa
Taitaapi koko virkakoneiston haarara olla jo talviunessa vai lieneekö vain siestalla ? Nooo pääasiahan on että tilipussin osoite toimii .
- E.R-X
Anteeksi jos olen juntti säälittävä ja idiootti jos en hyväksy idiootimaista liikenne kulttuuria johon kuuluu suojatiellä toiselta kaahaaminen lämä pohjassa. Ilman pientä hidastusta kun joku on suojatiellä. Minun puolesta erimieltä olevat jotka tekevät minusta luuserin haistaa pitkän veen mistä ovat tulleet .olen minäkin autoa ajanut kuin kusipää nuorena mutten taajamsssa ja kiitän sitä mihin en usko etten ole tappanut ketään tai vammauttanut ketään holtittomAlla ajo tavalla. ON ollut pari ulosajoa jossa olisi voinut käydä pahasti eli pahimmillaan henki. Miettikääpä tätä jotka pidätte minua kusipää luiserina tiedän mistä puhun asiaa think about. Hyvää loppu elämää kaikki en aio enää potea syyllisyytä asiasta 650 000. Km takana. Hyvää yötä.
- ElämäähänSe
Tokkopa tuolla km määrällä ihan jokaista opettamaan kykenee , vain mielipiteitä näyttää jääneen paikaamattomaan hampaaseen .
- hirvikolaari
Sitä voi kanssaihmisiä monin tavoin vammauttaa.
- kloikloikl
kukas -63 syntynyt joutsalainen ajeli kännissä kylällä
- Samatvuodestatoiseen
Oho. Onko joku kännikuski ihan joutunut virkavallan pystyttämäksi? Leivonmäellä saa ajella rauhassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356