Onko kellään kokomuksia panorama hotellista?
Pitäisi lähteä sinne, mutta en ole aiemmin käynyt Kreetalla.
Hotelli Panorama
2
264
Vastaukset
- PaveS
Panorama on varma valinta, kaikki toimii, ruoka ja palvelu on hyvää. Ei mikään bilehotelli, mutta vieressähän on Platanias ja ja Haniaan n 5-6- km. Busssilla pari euroa, taksilla n 10. Kokemukset vuodelta -16 ja nyt syyskuun alussa uudestaan.
- Silveri
Panoramassa on hienot maisemat, mutta itse olisimme ehkä kaivanneet vähän enemmän "menoa", olimme tosin toukokuun puolella v. 2014 ja pääkatua sai kävellä pitkäänkin ennenkuin löytyi ravintolavaihtoehtoja. Muutaman kerran söimme hotellilla, kun oli all inclusive. Aamupala oli kyllä hyvä! Auton vuokrasimme hotellin kautta ja ajelimme saaren länsiosaan. Meidän huoneemme sijaitsi päärakennuksessa (ei siis "sinisellä" alueella, jossa oli omat altaat) ja oli turhan hotellimainen, muilla Kreikan ja Kreetankin reissuilla on ollut huone jossa oma sisäänkäynti heti ulkokautta eikä ole tarvinnut mennä hissillä kolmanteen kerrokseen jne.
Itse hotelli oli kyllä ihan kiva, mutta toista kertaa kuitenkaan juuri samaan tuskin päädytään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6781635Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231288Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221284- 431248
- 251165
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142