Onko kellään kokomuksia panorama hotellista?
Pitäisi lähteä sinne, mutta en ole aiemmin käynyt Kreetalla.
Hotelli Panorama
2
224
Vastaukset
- PaveS
Panorama on varma valinta, kaikki toimii, ruoka ja palvelu on hyvää. Ei mikään bilehotelli, mutta vieressähän on Platanias ja ja Haniaan n 5-6- km. Busssilla pari euroa, taksilla n 10. Kokemukset vuodelta -16 ja nyt syyskuun alussa uudestaan.
- Silveri
Panoramassa on hienot maisemat, mutta itse olisimme ehkä kaivanneet vähän enemmän "menoa", olimme tosin toukokuun puolella v. 2014 ja pääkatua sai kävellä pitkäänkin ennenkuin löytyi ravintolavaihtoehtoja. Muutaman kerran söimme hotellilla, kun oli all inclusive. Aamupala oli kyllä hyvä! Auton vuokrasimme hotellin kautta ja ajelimme saaren länsiosaan. Meidän huoneemme sijaitsi päärakennuksessa (ei siis "sinisellä" alueella, jossa oli omat altaat) ja oli turhan hotellimainen, muilla Kreikan ja Kreetankin reissuilla on ollut huone jossa oma sisäänkäynti heti ulkokautta eikä ole tarvinnut mennä hissillä kolmanteen kerrokseen jne.
Itse hotelli oli kyllä ihan kiva, mutta toista kertaa kuitenkaan juuri samaan tuskin päädytään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882