Karjalan Timpurit. Tiedoksi teille jotka etsitte remontointiin / rakentamiseen liittyen ammattilaisia. Karjalan Timpureita ei voi suositella. Päädyin kirjoittamaan tänne omistajan ylimielisen asenteen ja huonon asiakaspalvelun vuoksi.
Silloin kun tehdään sisäremontointia, lopputulos kertoo ketkä ovat ammattilaisia. Haluttujen ammattilaisten palvelua joutuu Joensuun seudullakin odottamaan kuukausia, Karjalan Timpurit tulee paikalla aloittamaan hyvin nopealla aikataululla ja pomppivat aloittamassa työmaita siellä täällä....
Sopimuksen mukainen töiden tekeminen yhteen putkeen alusta loppuun ei päde, huonoa laatua ja epäselvyyksiä. Sopimuksen mukainen raportointi viikoittain täyttä kukkua. Lopuksi lyödään lasku kouraan ja ollaan tilaajalle kiukkuisia / vihaisia. Omistajalla vilistää vaan eurot silmissä. Laatua ei tarkkailla, eikä ole kiinnostunut remontoinnin lopputuloksesta millään lailla, raharaharaha! Omistaja laskee siten, ettei samalle asiakkaalle enää mennä toista kertaa.
Joka paikassa pieniä silmiin näkyviä virheitä, jotka alentavat myyntihintaa siinä vaiheessa kun olen myymässä asuntoani eteenpäin.
Osaaminen ei vaan riitä siinä vaiheessa kun kokonaisuus ratkaisee.
Karjan Timpurit Kulho / Kontiolahti / Joensuu
3
2864
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin näin.Tosin tässä tapauksessa ei ole rahan kiilto se suurin ongelma.Omistajan ylimielinen asenne muita ihmisiä kohtaan ja oman osaamisen yliarviointi tuottaa ongelman.Lupaillaan uskomattomia joihin itsekkin uskoo ja kun lupaukset ei päde niin se on muitten vika.
Olen näyhnyt aitiopaikalta tilanteen ja seurannut sitä pitkään.
Aivan uskomaton tapaus. - Anonyymi
En minäkään suosittele,lupailee paljon ja tulee kalliiksi kun hyppii työtehtävästä toiseen ja tahallaan venyttää työn valmistumista kun tekee tuntihommia.Osa lupauksista jäi tekemättä jne
- Anonyymi
Välttäkää!!! Ei millään tavalla sanojensa mittainen ja laskuttaa miten huvittaa. Työn jäljessä ei kehuttavaa ja keksii mitä ihmeellisimpiä syitä laskuttaa lisää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443