Moi!
Onko kenelläkään tietoa, miten vuoden 2002 mallin Polosta saa käynnistykseneston pois päältä? Auto starttaa mutta ei lähde käyntiin. Välillä lupaa mutta käyntiin ei suostu lähtemään. Akun kengät on irroitettu noin puolen tunnin ajaksi ja sulakkeet tarkistettu.
VW Polo -02 käynnistyksenesto-ongelma
7
3322
Vastaukset
- SetäNeuvoo
Tarkista että virranjakajan kansi on paikallaan. Ja bensaa tankissa.
- AutonaPoloOrpoOnOlo
Käynnistyksenestolaitteen merkkivalo palaa mittaritaulussa, joten ei ole kiinni virranjakajasta eikä polttoaineesta.
- eityhmille
Umpityhmä aloitus taas. Älkää viitsikö tehdä noita naurettavia aloituksia, Jos ette tiedä miten käynnistyksenesto toimii, niin ei kannata kirjoittaa mitään.
Perustieto ensin kuntoon!! - ApuaOngelmaan
Arvoisa aloittaja, älä välitä tuosta ajattelemattomasta viestistä tuossa ylhäällä. Teetä uusi avain merkkiliikkeessä. Sen uskoisin auttavan.
- Anonyymi
Avaimessa on siru, joka ohjailee käynnistyksen estoa. Teetätin uuden avaimen ja häröilylle stop.
- Anonyymi
Onko vw polo mk4 virtalukolta johto immoreleelle? Minulla oli golf mk3 ja siihen napsahti käynnistyksen esto päälle. ( kävi vain hetken ns. rykäisi ) Merkkiliikkeessä koodasivat uudelleen ja viikon päästä sama vika. Minulla oli immoreleen johto hyllyssä ( vaihdoin virtalukon rungon purkuosaan ) ja vaihdoin olevan johdon tilalle. Auto toimi moitteitta sen jälkeen. Epäilin, että entisessä johdossa kosketushäiriö tai jotain.
Oispahan surkeat varkauden estosuojat jos ne vois ohittaa jokainen rassaaja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627