Hei Kanariansaarilla asuva Suomalainen

m.a.n.d.y

Kertoisitko, millaista on asua siellä? Olen miettimässä sinne muuttoa jonnekin päin, mutta vielä en tiedä tarkalleen, että minne sinne. Miten voi saada työpaikan, asunnon ja neuvoa paperiasioihin? Ol

11

976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerttusetä.Inglesistä

      Inglesissä asuva Kerttusetä haluaa toivottaa sinut tervetulleeksi Inglesiin. Täällä on ihmisen hyvä olla. Inglesissä asuu vakituisesti jonkin verran suomalaisia miehiä sillä täällä he voivat olla vapaasti omia itsejään. Täällä Inglesissä ei kukaan tuomutse miestä hameessa tai kahta käsi kädessä kulkemassa. Siksi valitse Ingles varsinkin jos olet mies. Ingles on rakkauden kaupunki jossa mies voi rakastaa miestä ilman tuomitsevia katseita. Lisäksi Inglesissä on saarten paras ruokaravintola Kuparipannu. Kaikki nautinnot samasta paikasta.

      • virtuaalikinvielä

        Kerttusetä on virtuaalihenkilö joka ei ole koskaan käynytkään Inglesissä.


      • Mauri23

        Kerttusetä ei ole virtuaalihenkilö. Olen hänet henkilökohtaisesti tavannut.


      • HyvinUskottavaa
        Mauri23 kirjoitti:

        Kerttusetä ei ole virtuaalihenkilö. Olen hänet henkilökohtaisesti tavannut.

        Niin tietysti. Viime talvna tapasin joulupukin itse teossa....


    • Espanjafani

      Työtä et Canarialla saa,saaren nuoria on työttöminä,etkä myöskään ilman Espanjan kielen osaamista,siinä on tarpeeksi tietoa.

      • eläkeukko

        Espanjanfani: Kun tunnut olevan harvoja asiallisia keskustelijoita, niin mitä tiedät Gran Canarian, tarkemmin sanottuna Inglesin suomalaisyhteisöstä? Olen kuullut sellaisesta.
        Paljonko maksaisi vuokrata Inglesistä tai Las Palmasista kalustettu huone , esim. kuukaudeksi tai kahdeksi. Miten se tapahtuu. ?
        Näin eläkeukkona olisin valmis lähtemään tammi- helmikuussa Suomen talvea pakoon.


      • Espanjafani

        Inglesissä on vuokraajia,jopa joku suomalainenkin,kannattaa olla varovainen ,vuokran ja välitysmaksujen kanssa,Las Palmas myös ,Suomikerholta löydät vuokraajia,tammi-helmikuu on talvi myös Canarialla ja nyt 2018 oli kylmää,tuulista ja sateista,ei tosin pakkasta,olen käynyt Espanjassa jo yli 45v,ja aina yhtä kivaa olla siellä auringossa.


      • eläkeukko
        Espanjafani kirjoitti:

        Inglesissä on vuokraajia,jopa joku suomalainenkin,kannattaa olla varovainen ,vuokran ja välitysmaksujen kanssa,Las Palmas myös ,Suomikerholta löydät vuokraajia,tammi-helmikuu on talvi myös Canarialla ja nyt 2018 oli kylmää,tuulista ja sateista,ei tosin pakkasta,olen käynyt Espanjassa jo yli 45v,ja aina yhtä kivaa olla siellä auringossa.

        Kiitos ! Siellä on Suomi-kerholla hyvät nettisivut, josta saa lisätietoa.


    • Kerttusetä.Inglesistä

      Kerttusetä täällä taas. Varsinkin Playa del Ingles on kaltaiseni homoseksuaalin mielestä taivas asua. Täällä on kaikki mitä kaipaan elämääni. Lisäksi vielä vapaus olla oma itsensä ilman tuomitsevia katseita. Valitse siis Ingles jos olet kaltaiseni mies. Nyt hyvää yötä mussukat.

    • Poliisinnäkrmys

      Pahvilaatikoissa asuvia Suomi faneja siellä kyllä on.

    • MasaNysä

      Inglesissä tosiaan homo, trans ja bi-miehet viihtyvät. Täällä on kaikille kaikkea. On hyvää ruokaa, varsinkin Kuparipannussa ja on Yumbon kaltainen vähemmistöjen baarikeskittymä, jossa kaikki käy ja voi juhlia elämänsä onnea vapautuneesti. Lisäksi vielä dyynien nakurannat ja siellä oma miehille tarkoitettu alue. Kyllä kelpaa. Tervetuloa mukaan.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe