Kaupitellaan suomessa huomattaville alennuksilla ja tarjous lisävarustepaketeilla? Sakkaako myynti eikö ihmisille kelpaa muuten ellei kättelyssä saa 5000euron alennusta ja talvirenkaita ja metalliväriä kaupanpäälle? Buahahhahaaaa 😂🤣😁. Volkkaria yritetään paineeessa mollata eikä se tarjoa mitään ilmaiseksi ja hinta on normaali silti se on nettiautojen katsotuin ja suomen ostetuin auto buahahahahahaa😁. Siinä karua faktaa soon se saksalainen laatu ja jämäkkyys ja ergonomia kaikki nupit ja napit on sielä missä kuuluukin että ajaminen on turvallista ja muutenkin miellyttävä pirssi.
Vastaukset 5
- Juu-tuu
On siinä miehellä huolet...
"Osta Renault niin saat omakotitalon kaupan päälle"
- KysynVaan
Mistä moinen into esitellä tyhmyyttään?
- OnHänLahja
Lantsu on tuossa ihan pistämätön esittelijä.
- Älynjuhlaa
Rellu on muuten ainoa joka on myynyt autoja tarjouksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510