Nokia 5.1 tietoturva päivitykset

Maltra82

Ostin eilen Nokia 5.1 mutta tietoturva päivitykset näyttää että on vasta 5 kesäkuuta eikä uusia löydy hakemalla. Kokeilin jo palauttaa tehdasasetukset mutta ei löydy. Ihmeellistä! Esim viime vuoden vitoseen on jo tullut Elokuun tietoturva päivitykset.

14

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ne ei tule kaikkiin aivan heti vaan porrastetusti.

• Maltra82

Eilen tuli Elokuun tietoturva.

• Pari viikkoa sitten ostamaani Nokia 5.1 päivitykset tulleet rivakasti mutta laitteessa ei taida olla GPS ollenkaan kun ei löydy. Samoin soitin ei pelitä lainkaan, lataus tietokoneesta onnistui mutta musiikkia ei löydy mistään vaikka CD kortissa dataa on.
      Onkohan tämä 5.1 ihan susi?

• Tuo sovellus jo asennettu ja musiikki ei löydy kirjastosta. Aloitus ikkunassa vain ilmoitus että TILAA. Olen kokeillut kaikkea mutta esim, päivityskään ei tuo tallenteita esiin.

• rekale kirjoitti:

Tuo sovellus jo asennettu ja musiikki ei löydy kirjastosta. Aloitus ikkunassa vain ilmoitus että TILAA. Olen kokeillut kaikkea mutta esim, päivityskään ei tuo tallenteita esiin.

Lataa kappaleet Google Play musiciin niin näkyvät varmasti eivätkä vie tilaa: https://play.google.com/music/listen#/recents

• Eipä toimi Google playhin musiikin siirto, ei edes kapulan myyjä onnistunut joten susi tämä 5.1 on siltä osin. Onneksi löytyi vapaa MP3 soitin mutta siihenkään ei synkronointi näytä onnistuvan.
        Näytön välkkymistäkään ei myyjä saanut pois. Oliskohan Nokia 6 nämä paremmin toimivia?

• Mihin se tökkäsi?

• Vaikea sanoa kun olen amatööri. Ehkä syynä se että yritän ladata Media Playeristä ja käyttis Win 10. Eivät kai sovi yhteen nämä kaksi eri järjestelmää. Mp3 soittimeen onnistuin lataamaan äänikirjan resurssien hallinnasta. Kirja ilmestyi myös kapulan tiedostoon. Mietin miten saisin siirrettyä musiikin Playeristä ladattuihin tiedostoihin, josta lataus näköjään onnistuu.

• Pitäisi onnistua niin että muunnat CD levyn media playerilla mp3 muotoon ja senjälkeen lataat ne tuonne Google Play music palveluun selaimen kautta. Media player kopioi biisit yleensä resurssienhallinnan "musiikit" kansion alle.

• Löytyi resursseista kaikki biisit vaan ei lataudu kapulan. Tulee teksti ettei yhteyttä ole tai se on katkennut. Ei kai usp ole viallinen, on lataava ja ostin jo aika kauan sitten. Tosin valokuvat meni sillä komeasti tietsikkaan. Voiko olla niin ettei puuhassa data mene kuin yhteen suuntaan?

• Taikka puhelimesta on valittu väärä yhteystapa. Niitä on olemassa ainakin kaksi ja ne voi valita kun kytkee kännykän koneeseen ja valitsee sen yläreunasta usb yhteyden. (Siinä pitäisi näkyä että usb käytössö jne).

• Anonyymi

Päivityksen jälkeen ei enää Bluetooth yhteyttä autossa????
        Onko bugi 9 versiossa?

• larssiterr

Järjestelmäpiiri: Nokia 5.1:ssä on MediaTekin Helio P18 -järjestelmäpiiri, joka ei ole puhelimen hintaluokassa tehokkaimmasta päästä. Se lienee myös syynä hitaampiin päivityksiin HMD Globalin joutuessa odottamaan MediaTekin kehitystyötä – yleisesti ottaen nopeat päivitykset ovat kuitenkin olleet uuden ajan Nokia-puhelinten suurimpia valttikortteja.
      https://mobiili.fi/2018/09/08/nokia-5-1-testi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2528
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1811
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      127
      1541
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      51
      1521
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1327
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      162
      1317
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1285
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1208
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1148
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      66
      1105
    Aihe