Minkälainen hotellialue on Palmusaaret, entä Jumeirah Beach-alue? Haluan meren lähelle, enkä betoniviidakkoon. Mitä hotellia suosittelet? Hinnalla ei niinkään ole väliä.
Palmusaarelta vai mistä hotelli
2
313
Vastaukset
- leeviska
No ompas nyt kysymys! Jos ei oo rahalla väliä ja ootte rikkaita ni luulis menevän kalleimpaan palmusaarten hotelliin! Kato vaikka youtubesta miltä siellä näyttää...
- BurDubai
Palmusaarella on useita 5 tähden hotelleja. Hyviä varmasti kaikki kattavine palveluineen jos haluaa viettää ranta- ja hotellielämää. Kannattaa katsoa bookin.comista tai vastaavasta, mikä miellyttäisi. Omasta mielestäni Jumeirah Zabeel Saray on hyvä, koska siellä on upea Talise Ottoman Spa.
Ainoa miinus palmussa on mielestäni se, että sieltä on pitkä matka kaikkialle muualle Dubaihin.
Mantereen puolella The One and Only Royal Mirage on upea. Madinat Jumeirahin alueella lähellä Burj Al Arab hotellia on myös useampi iso rantahotelli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203028EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041269
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133998- 60937
- 41737
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22723Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112681