Tottuneena verkkokauppa comin asiakkaana ajattelin tsekata mitä muualla maksaa, koska verkkokaupasta oli loppu juuri se mitä hain. Powerista löytyi etsimäni tuotteet ja vieläpä 30% halvemmalla. huhhuh. Menee kyllä jatkossakin hinnat syyniin.
todennäköisesti aina halvempi..?
5
1968
Vastaukset
- Enää.historiaa
Aikaisemmin ostin kaiken mahdollisen sieltä, kun pääsin raitiovaunulla suoraan eteen, mutta jonkun tavaran oltua loppu huomasin saman ettei muualla aina ollutkaan kalliimpaa.
Kaupan aloittaessa varmaankin oli edullista.
En voi kuvailla tarkemmin, mutta sähköisen asiakaspalvelun vastaus kysymykseeni lopetti sitten suhteeni kokonaan. - PöljäPeter
Onko siellä Dildoja? M-Kdilto nyt tarpeen
- joopase
Joo, nykyään kun powerin hintarobotti valvoo yötä päivää niin ei aina todennäköisyydet osu kohdalleen.
- 7776688
Sen mitä itse olen Powerissa käynyt kysymässä tarjouksia 75" telkkuihin niin heidän trajoukset on olleet 200-00e kalliimpia kuin Verkkiksen listahinta. Noiden jälkeen en ole enää vaivautunut Powerissa käymään.
- vertailen_aina
Juu, kyllä se aina kannattaa käydä kyselemässä useammasta liikkeestä hinnat ennen ostopäätöstä. Saa samalla useampia vaihtoehtoja nähtyä tuotteelle ja saattaa mieli muuttua, minkä haluaa ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492669
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1401656Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501391- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2921205The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899