Uudet välilukutilastot 2017

NumBall64

Pattaya ei mahdu edes Thaimaan suurempien kaupungien joukkoon, ja resun mielestä pattaya on metropoli, mitens sitten nämä muut... metropoleja mahtuu siis thaimaahan...

1 Krung Thep B 5,682,415
2 Nonthaburi B 255,671
3 Pak Kret B 190,112
4 Hat Yai S 159,233
5 Chaophraya Surasak E 133,000
6 Surat Thani S 130,703
7 Udon Thani NE 130,274
8 Chiang Mai N 130,268
9 Nakhon Ratchasima NE 129,680

22

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metrotytöt

      Väkiluku ei tee metropolia. Metropoli tarkoittaa taloudellista, toiminnallista ja sosiaalista keskusta. Pattaya ei ole väkilukunsa puolesta metropoli, mutta toiminnallisuutensa, sosiaalisuutensa, palveluidensa ja taloudensa puolesta on.
      Intiassa ja Kiinassa on satoja miljoonakaupunkeja, jotka ovat hökkelikyliä. Niitä ei voi sanoa metropoleiksi. Käsite on melko väljä tosin. Tallinnaa pidetään yleisesti metropolina enemmän kuin Helsinkiä. Tiivis toiminnallinen ja kansainvälinen keskus.

      • SosiaalisuusKiinnostaa

        Kertoisitko tuosta Pattayan sosiaalisuudesta hieman tarkemmin ja miten se ilmenee Pattayalla enemmän kuin muualla edukseen ?


      • soisoiman
        SosiaalisuusKiinnostaa kirjoitti:

        Kertoisitko tuosta Pattayan sosiaalisuudesta hieman tarkemmin ja miten se ilmenee Pattayalla enemmän kuin muualla edukseen ?

        Kansainvälisin. Liki kaikkien maiden liput liehuu Pattayan katukuvassa. Ei ole toista kaupunkia Thaimaassa jossa edustettuina niin monet kansalaisuudet.
        Konferenssikeskuksia ja tapahtumia enemmän kuin muualla Thaimaassa. Show ja shoppailumahdollisuudet huipussaan. Baareja ei missään ole niin paljoa pienellä alueella kuin Pattayalla.
        ASEAN maiden kokouksia ja laivastotapahtumia. Tähtiesiintyjiä, poliittisia tapahtumia ja niin edespäin. Luxusmerkkimyymälöitä kaupunki täynnä. Maailman monipuolisimmat hotelli ja ravintolavalikoimat jokaiseen makuun. Loistavat kulkuyhteydet ja logistinen sijainti.
        Silti edelleen vireä kalastajakylä ja satamat, joista Pattaya tunnettiin jo ennen Vietnamin sotaa. Pattayalla on myös islaminuskoisille omat alueet ja moskeijat, joita ei keskithaimaassa muualla paljoa ole. Sekin kertoo kansainvälisyydestä.

        Kerro, jos olet eri mieltä. Kerro mikä sinua ärsyttää Pattayassa ja miksi.


      • SossuaSulle2010
        soisoiman kirjoitti:

        Kansainvälisin. Liki kaikkien maiden liput liehuu Pattayan katukuvassa. Ei ole toista kaupunkia Thaimaassa jossa edustettuina niin monet kansalaisuudet.
        Konferenssikeskuksia ja tapahtumia enemmän kuin muualla Thaimaassa. Show ja shoppailumahdollisuudet huipussaan. Baareja ei missään ole niin paljoa pienellä alueella kuin Pattayalla.
        ASEAN maiden kokouksia ja laivastotapahtumia. Tähtiesiintyjiä, poliittisia tapahtumia ja niin edespäin. Luxusmerkkimyymälöitä kaupunki täynnä. Maailman monipuolisimmat hotelli ja ravintolavalikoimat jokaiseen makuun. Loistavat kulkuyhteydet ja logistinen sijainti.
        Silti edelleen vireä kalastajakylä ja satamat, joista Pattaya tunnettiin jo ennen Vietnamin sotaa. Pattayalla on myös islaminuskoisille omat alueet ja moskeijat, joita ei keskithaimaassa muualla paljoa ole. Sekin kertoo kansainvälisyydestä.

        Kerro, jos olet eri mieltä. Kerro mikä sinua ärsyttää Pattayassa ja miksi.

        Ei minua Pattayassa ärsytä yhtään mikään vaan rakkaat Pattayan idiootit kuten sinä Dille jatkuvalla nimimerkkivaihdannallas samaa paikkakuntarakkauttas jauhamassa kuin olisit jonkun uskonlahkon johtaja yksinoikeudellasi olla ainoa ihminen mailmassa jonka mielipiteet on ainoa oikea.
        Sosiaalisuutta luxusmyymälät, jepjep.


      • Numball64

        Vajaa 100.000 asukasta joista 22.000 vuokramorsiamia, siinä sosiaalisuus.


      • Persläpilerppasabotoi
        SossuaSulle2010 kirjoitti:

        Ei minua Pattayassa ärsytä yhtään mikään vaan rakkaat Pattayan idiootit kuten sinä Dille jatkuvalla nimimerkkivaihdannallas samaa paikkakuntarakkauttas jauhamassa kuin olisit jonkun uskonlahkon johtaja yksinoikeudellasi olla ainoa ihminen mailmassa jonka mielipiteet on ainoa oikea.
        Sosiaalisuutta luxusmyymälät, jepjep.

        Näin kehtaa kirjoittaa vain aito persläpilerppa, joka tuhansilla nimerkeillä vuorokaudet ympäriinsä riekkuu palstoilla, siamilaisen kaksosensa BalliNumban kera.


      • Numball64
        soisoiman kirjoitti:

        Kansainvälisin. Liki kaikkien maiden liput liehuu Pattayan katukuvassa. Ei ole toista kaupunkia Thaimaassa jossa edustettuina niin monet kansalaisuudet.
        Konferenssikeskuksia ja tapahtumia enemmän kuin muualla Thaimaassa. Show ja shoppailumahdollisuudet huipussaan. Baareja ei missään ole niin paljoa pienellä alueella kuin Pattayalla.
        ASEAN maiden kokouksia ja laivastotapahtumia. Tähtiesiintyjiä, poliittisia tapahtumia ja niin edespäin. Luxusmerkkimyymälöitä kaupunki täynnä. Maailman monipuolisimmat hotelli ja ravintolavalikoimat jokaiseen makuun. Loistavat kulkuyhteydet ja logistinen sijainti.
        Silti edelleen vireä kalastajakylä ja satamat, joista Pattaya tunnettiin jo ennen Vietnamin sotaa. Pattayalla on myös islaminuskoisille omat alueet ja moskeijat, joita ei keskithaimaassa muualla paljoa ole. Sekin kertoo kansainvälisyydestä.

        Kerro, jos olet eri mieltä. Kerro mikä sinua ärsyttää Pattayassa ja miksi.

        Hups paljon on ahdettu tavaraa 22,2km2, lienee olleen tehokas zip algoritmi...


      • 44xsanoomoro
        Numball64 kirjoitti:

        Vajaa 100.000 asukasta joista 22.000 vuokramorsiamia, siinä sosiaalisuus.

        Rentoudu Lerppa ja käytä vain yhtä nimimerkkiä. Vai ei ärsytä ;)))??? Sinua ärsyttää vain se että joudut tekemään ne kuusi vuosittaista Pattayan matkaasi fantasioissasi, etkä tosielämässä. Joudut miettimään sitä mitä ne tuhannet suomalaiset isokulliset miehet siellä tekee joka päivä, kun sinä kuset katetriin sillä välin ja kiukkuat hoitajille. Sulla tuli taas luki ja laskuvirhe tuossa hutussasi. Prostituutio on kielletty Thaimaassa. Pattayalla ei ole yhtään maksullista naista. On naisia siinä missä muuallakin ja jos olet mukava mies, voit saada heistä seuraa ja jos olet vielä antelias ja reilu mies, niin saat sponsoroida heidän arkeaan.
        Minä lähden toimistolta nyt lounaan kautta kiertelemään työmaita. Kiinalainen buffa maistuu tänään stadissa.
        PS: Lerpan neliökilometrissä on kuulema vain 1000 neliömetriä. Siinä meillä on kaikkien lentävien insinöörien äiti.


      • AviomiesPhuketista
        44xsanoomoro kirjoitti:

        Rentoudu Lerppa ja käytä vain yhtä nimimerkkiä. Vai ei ärsytä ;)))??? Sinua ärsyttää vain se että joudut tekemään ne kuusi vuosittaista Pattayan matkaasi fantasioissasi, etkä tosielämässä. Joudut miettimään sitä mitä ne tuhannet suomalaiset isokulliset miehet siellä tekee joka päivä, kun sinä kuset katetriin sillä välin ja kiukkuat hoitajille. Sulla tuli taas luki ja laskuvirhe tuossa hutussasi. Prostituutio on kielletty Thaimaassa. Pattayalla ei ole yhtään maksullista naista. On naisia siinä missä muuallakin ja jos olet mukava mies, voit saada heistä seuraa ja jos olet vielä antelias ja reilu mies, niin saat sponsoroida heidän arkeaan.
        Minä lähden toimistolta nyt lounaan kautta kiertelemään työmaita. Kiinalainen buffa maistuu tänään stadissa.
        PS: Lerpan neliökilometrissä on kuulema vain 1000 neliömetriä. Siinä meillä on kaikkien lentävien insinöörien äiti.

        No nyt tämäkin selvisi........

        PATTAYALLA EI OLE YHTÄÄN MAKSULLISTA NAISTA !!!!!!!!

        Kertakaikkisen hieno tieto, kiitos Dille.
        Mukava kun tällä palstalla voi puhua asioista ja saa ihan oikeaa tietoa, kiitos vielä kerran sinne Hesaan.

        Ps. Onko muuten tietoa minne ne maksulliset on mennyt, että ei junttilan taas lähtee seksimatkailijat ihan turhaa matkaa tee ?


    • By the way.... Pattayalla on muuten liki 2 miljoonaa asukasta 100 kilometrin
      säteellä ! Keskusta-alue on rannasta noin 10 kilometriä ja leveyttä yli 20 kilometriä!

      Mä kanssa tykkään Pattayasta hirveen kovasti ja on siellä vuokra-morsiamia myös.
      Taitaa siellä olla turistejakin ihan mukavasti ja Kiinalaiset kait suurin ryhmä ?
      Pattaya on kiva siinäkin mielessä, että siellä on ihmisiä kaikkialta maailmasta.
      Ajattele,, siellä ei tartte juntin kanssa puhua suomi ja suomalainen ja sipilä ja
      kuinka joku asia on perseeltään ja eikö sillekään tehdä mitään... ¨ Olethan sinä
      toveri ja rodultasi suomalainen ?

      Minä olen ainakin oppinut hirveästi asioita Pattayalla ja olen nähnyt ja oppinut
      ymmärtämään ... Eikä tarvitse olla, kuin juntti suomessa Heti lentokentällä, että
      toi on varmaan somali ja toi on varmaan venäläinen ? Muistan aina, kun tulen
      lentokentälle ja näen suomalaisia, että puhuminen loppu tasan tarkkaan nyt.

      • Numball64

        Pattayan pinta-ala on 22,2 km2


      • Numball64 kirjoitti:

        Pattayan pinta-ala on 22,2 km2

        Se ei sitten pidä paikkaansa kylläkään..
        Yacht Club on Jomtien Beach, Pattaya. Sieltä Na kluen on jo Google maps
        mukaan noin 17 kilometriä. Siellä on Pattayan koulu Maryvit School Pattaya.
        Sinne on myös matkaa liki 20 kilometriä.

        Kyllä minä olen sen omin silmin nähnyt, että siellä on aika paljon porukkaa
        noin 2 miljoonaa nyt ainakin. Huom. Jomtien lavataksi kääntyy
        rantaan Na kluean liikenneympyrässä. Siis se menee läpi Pattayan ja Pattayan
        Varsinainen Bussiasema on hyvin liki Na klueaa.

        Joka tapauksessa Te törmäätte siihen, että siellä on liki 2 miljoonaa ihmistä,
        kun Te sinne menette. Oli se sitten viraston tai kunnan tai valtion luku mikä
        vain. On se noin 4 kertaa Helsinki ainakin.


      • DorkaaSakkiaTodella
        Pattayalainenmyös kirjoitti:

        Se ei sitten pidä paikkaansa kylläkään..
        Yacht Club on Jomtien Beach, Pattaya. Sieltä Na kluen on jo Google maps
        mukaan noin 17 kilometriä. Siellä on Pattayan koulu Maryvit School Pattaya.
        Sinne on myös matkaa liki 20 kilometriä.

        Kyllä minä olen sen omin silmin nähnyt, että siellä on aika paljon porukkaa
        noin 2 miljoonaa nyt ainakin. Huom. Jomtien lavataksi kääntyy
        rantaan Na kluean liikenneympyrässä. Siis se menee läpi Pattayan ja Pattayan
        Varsinainen Bussiasema on hyvin liki Na klueaa.

        Joka tapauksessa Te törmäätte siihen, että siellä on liki 2 miljoonaa ihmistä,
        kun Te sinne menette. Oli se sitten viraston tai kunnan tai valtion luku mikä
        vain. On se noin 4 kertaa Helsinki ainakin.

        Omin silmin olet nähnyt sellaiset ainakin 2 miljoonaa ihmistä siellä, grattis taas Dille.

        Mitä jos ryhtyisit silmäileväksi väestönlaskijaksi ?


      • 63NumBall

    • Kemincowboy

      "kaupungien joukkoon"? Mitä koulua aloittaja on käynyt vai onko ollenkaan, ja kuka se oikein on se resu josta puhut? Haluan tietää sen koulun siksi etten laita ainakaan omia lapsiani sinne. Soisoimanin perustelu osui oikeaan. Se ansaitsee oman aloituksen.

      • VittuEttäDorkaaPorukkaa

        Älä ole huolissasi lapsiesi koulutuksesta, laita kakaras vain kouluun siellä Kemissä.


    • Rahaeikasvaomenapuussa

      En ota kantaa Pattayan pinta-alaan, tai asukasmäärään. Mutta sen tiedän että Thaimaassa ei ole samanlaista väestörekisterin kuin mitä täällä on. Ihmisiä tulee etenkin sesonkiaikaan ympäri maata harjoittamaan eri ammatteja. Se ei tarkoita että he rekisteröityisivät Pattayan asukkaiksi. Thaimaassa tunnetaan käsitteet "home" ja "room". Home on se koti missä asuu esim vanhemmat, ja sen kaupungin tai kylän väestörekisterissä ollaan. Room on monesti kimppakämppä, eikä siihen rekisteröidä. Lisäksi Pattayalla toimii ainakin Laosista tulleita ihmisiä.
      Joten tilastot on tässä asiassa suurta vaihetta.
      Jos ette usko, kysykää Thaimaalaisilta.

      • OmenaEiPuustaJne

        Kysyin Thaimaalaisilta ja ihmettelivät miksi tuo koskee vain Pattayaa ja mitä tarkoitit ammateilla, kun Thaimaalaiset sanoi Pattayan olevan huorakeskittymä mutta ei aloituksen muut.


      • opettajasikin

        Thaimaalainen kirjoitetaan pienellä lauseen keskellä lerppa. Thaimaalainen ei koskaan kutsuisi mitään paikkaa huorakeskittymäksi. Se on erittäin loukkaavaa eikä h - sanaa käytetä missään yhteydessä tai tulee turpaan.


      • Oppilaasikin
        opettajasikin kirjoitti:

        Thaimaalainen kirjoitetaan pienellä lauseen keskellä lerppa. Thaimaalainen ei koskaan kutsuisi mitään paikkaa huorakeskittymäksi. Se on erittäin loukkaavaa eikä h - sanaa käytetä missään yhteydessä tai tulee turpaan.

        Onko siis Thaimaalisilla ja Savolaisilla eri käsitys mikä on loukkaavaa?

        Tahdotko pataas?


      • HuoraOnHuora
        opettajasikin kirjoitti:

        Thaimaalainen kirjoitetaan pienellä lauseen keskellä lerppa. Thaimaalainen ei koskaan kutsuisi mitään paikkaa huorakeskittymäksi. Se on erittäin loukkaavaa eikä h - sanaa käytetä missään yhteydessä tai tulee turpaan.

        Voit sinä Dille ihan siniselläs tuota jatkuvaa kirjoitusvirhettä korjailla, ole mies.


    • hehehehee

      Jos Pattyalla on asukkaita 2 miljoonaa, niin rottia on nelinkertainen määrä, eli 8 miljoonaa rottaa pienellä alueella. Revi siitä huumoria!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe