Viime yö oli niin kylmä, että piti kaivaa oikein peitto esiin. Oli niin saamarin likainen ja kärsinyt, että pitänee käydä peittokaupassa. Onko peitot kehittyneet johonkin viimeiseen 20 vuoteen vai onko ihan sama minkä Jyskista tai muualta ostaa? Telkkarissa oli keväällä joku erikoispitkä peittokin, löyty googlella www.happytoes.shop kauppa mistä sen saa. Onko siitä mitään kokemuksia? Vai pitääkö olla joku Familoni tms? Viime peittohankinnasta vähän aikaa jo :D
Paras peitto?
6
1212
Vastaukset
- Nyt.on.hyvä
Aivan mahtava ilma oli yöllä ja nytkin on,ei hiki valu kokoajan.Kyllä nautin,toivottavasti ensi kesä olisi yhtä viileä
- Samavanha
Ei ole kokemuksia https://www.happytoes.shop peitosta, mutta näin myös telkkarissa jossain ohjelmassa, oiskohan ollut sohvaperunoissa. Meillä on käytetty Ikean tavispeittoja. Liekkö nuo mihinkään muuttuneet vuosiin?
- kuuma.kalle
nukun pelkän lakanan kanssa kesät talvet. lisää pökköä pesään jos kylmä.
- Lyhyellähelpompi
Naapurin rouva kertoi ostaneensa miehelleen joululahjaksi tuon Happy toussin ja on kuulemma tykännyt siitä. Meillä käytetään Unikulman untuvapeittoja. Ollaankin tämmöisiä 152 ja 168 cm mini-ihmisiä. Naapurin ukko taas hakkaa päätään meidän oven karmeihin aina välillä, tuli varmaan tarpeeseen.
- suosittelija
On peitot kehittyneet - stand up koomikko Patronen kehui just iltalehden "uni ja terveys" palstalla Tempurin peittoa, jossa on nasan tiedemiesten avaruuspukuihin suunnittelema keksintö: lämmön säätely; kun on kuuma, peitto ottaa lämmön itseensä ja keho pysyy viileämpänä. Toisaalta kun tulee viileä, niin peitto luovuttaa varastoitua lämpöä takaisin. Siinä on untuvaa täytteenä, mutta tuo lämmön säätely tapahtuu päällisen kankaassa, jossa on pieniä vahakapseleita jotka sitovat ja luovuttavat lämpöä kehon tarpeen mukaan. Peiton alla on oma mikroilmasto. Nerokas keksintö. Patronen kehui, että enää ei heräile hikoiluun tai paleluun. Nukkuu vaan.
- winteriscoming
Keväästä asti ollut tämä ja on ihan paras! https://www.happytoes.shop/collections/frontpage/products/erikoispitka-peitto-150-x-240-cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265