Sanokaa Niille, ettei puhu Pas******

Sanokaa Niille, että ei puhu Pas....
https://www.youtube.com/watch?v=QfOI3wDa5Mc
https://www.youtube.com/watch?v=N7_ZQkVvAXg

Siinä vielä...
https://www.youtube.com/watch?v=zly7pDnRTHI

Pattaya ON PARAS ! Samoin WE LOVE PATTAYA ...

9

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysytäänkö Rehellisesti, kuka edes Tiesi, että Pattayan varsinainen bussiasema
      on Na klueassa ? Onko Pattayan matka jäänyt Torsoksi ?
      Lassin Baarista Black horseen ja sieltä lava-auto Soi 8 Porilaisen baariin ja takaisin
      Lassin Baarin yläkertaan vai ja sitä koko matka vai ?
      Pattaya on toki suurempi ja sen huomaa sitten, kun pitää lähteä lentokentälle vai ?
      Lassin Baarin katolla on kyllä myös kuumia kissoja, ei sen puoleen.

      Minä olen muutaman kerran ja aika usein matkustanut Bangkokiin Bussilla ja
      tullut sieltä monella tapaa Pattayalle. Huomasin, että Pattaya on aika iso.
      Sen jälkeen olen seikkailut siellä eri paikoissa ja lähetin kaverille kuvia
      Pattayalta ja se sanoi missä helv... Sä olet ja tuo ei ole Pattayaa... Tein sen
      tahalteni, sillä ne kuvat oli Pattayaa.. !

      Oletteko Käyneet edes Pattayan kalatorilla Na Klueassa ? Heräsin yhtenä
      aamuna siellä kivan tytön kanssa... Ei toki Olin Pattayan Baarissa illalla.
      Se tyttö muuten oli kiva , tavattiin sitten muutenkin.

      Mä olen muuten ryypännyt tuossakin Baarissa:
      https://www.youtube.com/watch?v=mXcYnxrVed8

      Kyllä siellä on komeita paikkoja, pitää vain uskaltaa lähteä kiertelemään..
      Siellä on myös yksi kävelijä poika... Tunnen sen ja terveisiä.

      • NumBall64

        Höpö höpö chonburissa on useita bussiasemia, sen mukaan kuka liikennöi, samoin sen mukaan mistä bangkokista bussi lähtee... Hua hinissäkin on kaksi bussiasemaa, toinen lentokentän vierestä, toinen keskustasta, kummastakin pääsee Pattayalle mutta tulevat eri terminaaliin...Chiang maista en tiedä mutta uskon että sama peli, lisäksi on vielä joukko pikkubusseja, jotka liikennöivät omista terminaaleistaan..


    • No mihin Eekkamailta lähtevät Bussit saapuu Pattayalla ?
      Tai Lentokentältä Shuttle bussín Terminaalilta ? Mihin sitten lentokentän alakerran
      bussi saapuu Pattayalla ?

      Oliko niitä Pattayan poikia ?

      Mopo on edullista ostaa omaksi jos sen voi rekisteröidä tietyin ehdoin.
      http://pattayabike4sale.com/

      • YksinBussilla

        En tiedä mutta arvelen kuule, että sulla ei nyt ole aiheestasi kiinnostunutta sarjanussijaa tavoitettavissa, koska tuo bussiliikenne kaikkinensa ei ole varmaankaan kovin monen mielenkiinto kun siirtyvät a:sta b:hen mm. miljonääriystäviensä niillä jossa etupellillä joku elukka.
        Myös aina kaveri hakee kentältä ja jos muualle suuntaavat niin mobedi tai Dillen vaatimaton auto.


      • YksinBussilla kirjoitti:

        En tiedä mutta arvelen kuule, että sulla ei nyt ole aiheestasi kiinnostunutta sarjanussijaa tavoitettavissa, koska tuo bussiliikenne kaikkinensa ei ole varmaankaan kovin monen mielenkiinto kun siirtyvät a:sta b:hen mm. miljonääriystäviensä niillä jossa etupellillä joku elukka.
        Myös aina kaveri hakee kentältä ja jos muualle suuntaavat niin mobedi tai Dillen vaatimaton auto.

        Eli sinä ilmoitat itsesi Google-matkaajaksi hyvä !


      • YksinBussilla
        Pattayalainenmyös kirjoitti:

        Eli sinä ilmoitat itsesi Google-matkaajaksi hyvä !

        Jos on googlematkailua että kulkee omilla kulkuneuvoilla tai perheenjäsen on noutamassa, sekä käyttää taksia, siis ei koskaa bussia, olkoon asia mielipiteesi mukainen.

        Kerroppa kaikesta kaikki tietävä kun kaikki täytyy tietää että ei olisi googlematkaaja, mistä olet nuo kaikki yllä olevat tietosi alunperin hankkinut, oliko ne ladattu päähäsi syntyessäsi ?


      • YksinBussilla kirjoitti:

        Jos on googlematkailua että kulkee omilla kulkuneuvoilla tai perheenjäsen on noutamassa, sekä käyttää taksia, siis ei koskaa bussia, olkoon asia mielipiteesi mukainen.

        Kerroppa kaikesta kaikki tietävä kun kaikki täytyy tietää että ei olisi googlematkaaja, mistä olet nuo kaikki yllä olevat tietosi alunperin hankkinut, oliko ne ladattu päähäsi syntyessäsi ?

        Minä olen joskus joutunut menemään sieltä toisestakin paikasta, kun
        Bussit oli täynnä.
        Tämä on myös hyvin merkittävä juttu !
        Mitä erikoista on Hua Lamphongissa Pattayan pääkaupungissa ?


    • Toinen hyvä kysymys, kun päästiin vauhtiin ...
      Mitä erikoista on Hua Lamphongissa Pattayan pääkaupungissa ?

      Tää oli se ensimmäinen:
      No mihin Eekkamailta lähtevät Bussit saapuu Pattayalla ?
      Tai Lentokentältä Shuttle bussín Terminaalilta ? Mihin sitten lentokentän alakerran
      bussi saapuu Pattayalla ?

      Oliko niitä Pattayan poikia ?

      Mopo on edullista ostaa omaksi jos sen voi rekisteröidä tietyin ehdoin.
      http://pattayabike4sale.com/

    • Minimani300

      Tapsa aloitti taas lääkehuuruissa uuden ketjun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe