Sanokaa Niille, ettei puhu Pas******

9

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysytäänkö Rehellisesti, kuka edes Tiesi, että Pattayan varsinainen bussiasema
      on Na klueassa ? Onko Pattayan matka jäänyt Torsoksi ?
      Lassin Baarista Black horseen ja sieltä lava-auto Soi 8 Porilaisen baariin ja takaisin
      Lassin Baarin yläkertaan vai ja sitä koko matka vai ?
      Pattaya on toki suurempi ja sen huomaa sitten, kun pitää lähteä lentokentälle vai ?
      Lassin Baarin katolla on kyllä myös kuumia kissoja, ei sen puoleen.

Minä olen muutaman kerran ja aika usein matkustanut Bangkokiin Bussilla ja
      tullut sieltä monella tapaa Pattayalle. Huomasin, että Pattaya on aika iso.
      Sen jälkeen olen seikkailut siellä eri paikoissa ja lähetin kaverille kuvia
      Pattayalta ja se sanoi missä helv... Sä olet ja tuo ei ole Pattayaa... Tein sen
      tahalteni, sillä ne kuvat oli Pattayaa.. !

Oletteko Käyneet edes Pattayan kalatorilla Na Klueassa ? Heräsin yhtenä
      aamuna siellä kivan tytön kanssa... Ei toki Olin Pattayan Baarissa illalla.
      Se tyttö muuten oli kiva , tavattiin sitten muutenkin.

Mä olen muuten ryypännyt tuossakin Baarissa:
      https://www.youtube.com/watch?v=mXcYnxrVed8

Kyllä siellä on komeita paikkoja, pitää vain uskaltaa lähteä kiertelemään..
      Siellä on myös yksi kävelijä poika... Tunnen sen ja terveisiä.

• NumBall64

Höpö höpö chonburissa on useita bussiasemia, sen mukaan kuka liikennöi, samoin sen mukaan mistä bangkokista bussi lähtee... Hua hinissäkin on kaksi bussiasemaa, toinen lentokentän vierestä, toinen keskustasta, kummastakin pääsee Pattayalle mutta tulevat eri terminaaliin...Chiang maista en tiedä mutta uskon että sama peli, lisäksi on vielä joukko pikkubusseja, jotka liikennöivät omista terminaaleistaan..

• No mihin Eekkamailta lähtevät Bussit saapuu Pattayalla ?
      Tai Lentokentältä Shuttle bussín Terminaalilta ? Mihin sitten lentokentän alakerran
      bussi saapuu Pattayalla ?

Oliko niitä Pattayan poikia ?

Mopo on edullista ostaa omaksi jos sen voi rekisteröidä tietyin ehdoin.
      http://pattayabike4sale.com/

• YksinBussilla

En tiedä mutta arvelen kuule, että sulla ei nyt ole aiheestasi kiinnostunutta sarjanussijaa tavoitettavissa, koska tuo bussiliikenne kaikkinensa ei ole varmaankaan kovin monen mielenkiinto kun siirtyvät a:sta b:hen mm. miljonääriystäviensä niillä jossa etupellillä joku elukka.
        Myös aina kaveri hakee kentältä ja jos muualle suuntaavat niin mobedi tai Dillen vaatimaton auto.

• YksinBussilla kirjoitti:

En tiedä mutta arvelen kuule, että sulla ei nyt ole aiheestasi kiinnostunutta sarjanussijaa tavoitettavissa, koska tuo bussiliikenne kaikkinensa ei ole varmaankaan kovin monen mielenkiinto kun siirtyvät a:sta b:hen mm. miljonääriystäviensä niillä jossa etupellillä joku elukka.
        Myös aina kaveri hakee kentältä ja jos muualle suuntaavat niin mobedi tai Dillen vaatimaton auto.

Eli sinä ilmoitat itsesi Google-matkaajaksi hyvä !

• YksinBussilla
        Pattayalainenmyös kirjoitti:

Eli sinä ilmoitat itsesi Google-matkaajaksi hyvä !

Jos on googlematkailua että kulkee omilla kulkuneuvoilla tai perheenjäsen on noutamassa, sekä käyttää taksia, siis ei koskaa bussia, olkoon asia mielipiteesi mukainen.

Kerroppa kaikesta kaikki tietävä kun kaikki täytyy tietää että ei olisi googlematkaaja, mistä olet nuo kaikki yllä olevat tietosi alunperin hankkinut, oliko ne ladattu päähäsi syntyessäsi ?

• YksinBussilla kirjoitti:

Jos on googlematkailua että kulkee omilla kulkuneuvoilla tai perheenjäsen on noutamassa, sekä käyttää taksia, siis ei koskaa bussia, olkoon asia mielipiteesi mukainen.

Kerroppa kaikesta kaikki tietävä kun kaikki täytyy tietää että ei olisi googlematkaaja, mistä olet nuo kaikki yllä olevat tietosi alunperin hankkinut, oliko ne ladattu päähäsi syntyessäsi ?

Minä olen joskus joutunut menemään sieltä toisestakin paikasta, kun
        Bussit oli täynnä.
        Tämä on myös hyvin merkittävä juttu !
        Mitä erikoista on Hua Lamphongissa Pattayan pääkaupungissa ?

• Toinen hyvä kysymys, kun päästiin vauhtiin ...
      Mitä erikoista on Hua Lamphongissa Pattayan pääkaupungissa ?

Tää oli se ensimmäinen:
      No mihin Eekkamailta lähtevät Bussit saapuu Pattayalla ?
      Tai Lentokentältä Shuttle bussín Terminaalilta ? Mihin sitten lentokentän alakerran
      bussi saapuu Pattayalla ?

Oliko niitä Pattayan poikia ?

Mopo on edullista ostaa omaksi jos sen voi rekisteröidä tietyin ehdoin.
      http://pattayabike4sale.com/

• Minimani300

Tapsa aloitti taas lääkehuuruissa uuden ketjun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe