keuda kerava

älytön

Käsittämättömän huonosti hoidettu datanomiopinnot Keravalla. Vuodesta toiseen sama onneton tumpelo saa opettaa siellä. Oppilaat turhautuvat eivätkä opi mitään ja lopettavat koulun kesken.

Oppilaita ei kohdella tasa-arvoisesti sillä toinen ryhmä saa kunnon opetusta. Ovat jo koodaamassa, toinen ryhmä vasta leikkaa liimaa askartelee. Edes lukujärjestystä ei tämä "opettaja" ole osannut antaa oppilaille.

10

4661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eimitäänjärkee

Samaa voisin sanoa Keuda Mäntsälän toimipisteestä paitsi että eri ala. Oppilaat nimenomaan turhautuvat eivätkä opi mitään ja tuntuu että meitä kohdellaan tunneilla kuin pieniä lapsia vaikka osa on sielä jo aikuisia. Ekat 2kk opiskelusta meni ihan hukkaan kun meillä oli todella tumpelo sijainen. Onneksi kuitenkin vaik 2kk eikä vuosi. Siinä olisikin ollut sitten ihmeteltävää.. Ihmettelen miten sellainen voi edes opettaa kun olemme hoitoalan opiskelijoita.

• Anonyymi

Itse olen Mäntsälän keudalla ja opettajat ei osaa antaa tehtäviä vaikka kuinka kysyy ja vihdoin sain niitä, mutta ne on ollut nyt noin 3viikkoo arvioimatta vaikka he sanoivat että arvoi samantien.. en suosittele kenellekään

• Anonyymi

Huonoja kokemuksia myös minulla. Valmistuin juuri taloushallinnon merkonomiksi. Viimeisenä lukuvuotena ei ollut neljään kuukauteen opintoja. Muutenkin opinnot oli vain hengailua ja pinta puolista taloushallinnon oppimista. Mitään ei jäänyt kunnolla käteen. Lisäksi oli melko ikävä tapa lopettaa opinnot työssäoppimisen arviointi keskusteluun, jossa opettaja ei rakentavasti pystynyt kritiikkiä antamaan vaan haukkui minun kommunikointi taidot rankasti. Jopa työpaikka ohjaaja oli ihmeissään opettajan käytöksestä. Ilmeisesti Keudassa kunnioitetaan suulaita ihmisiä jotka pilaavat työrauhan ja suurin ongelma ovat hiljaiset ja ujot ihmiset. Tosin haukkui hän muutkin oppilaat huonoiksi pitämään huolta opinnoistaan. Eikä ollut ainut päivä jolloin oli epäkohtelias. Todella ikävä olo jäi tuon viimeisen päivän jälkeen.

P.S. Irvokkain kokemus oli keväällä kun stipendit jaettiin. Stipendit jaettiin keväällä sellaisille jotka esim. pelasivat tunneilla nettipelejä. Sellaisilla arvoilla siellä mennään. Vaikka olisit kuinka hyvin asennoitunut opiskeluun ja pärjännyt, se ei paina kun sosiaalisuus on siellä uskonto. En ole kohdannut koskaan yhtään samantasoista luonnerasismia.

• Anonyymi

Ilmeisesti he savustivatkin minua sittenkin pois harrastamalla jonkin sortin demoilua. Ongelmanuoria koko talo täynnä. Elin pussissa näköjään siis nuo vuodet. Paska ilmapiiri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti he savustivatkin minua sittenkin pois harrastamalla jonkin sortin demoilua. Ongelmanuoria koko talo täynnä. Elin pussissa näköjään siis nuo vuodet. Paska ilmapiiri.

Ilmeisesti oikeasti onnistuivat sotkemaan maailmankuvaani. Meni järki.

• Anonyymi

Maailman paskin koulu vittu ei oo ikinä mitään vittu että vituttaa voi vittu menee penki alle nää vitun vuodet ois voinu mennä vaa lukioo ni ois olemassa lukujärjestys perkeeeleeen pekrkele kolme opettajaa lähteny vittuu ja kukaa osaa mitä vitun juntit hahahah

• Anonyymi

Millä linjalla opiskelet/opiskelit?

• Anonyymi

Hei olen leon mä haluan opiskelen koki

• Anonyymi

Samaa voisi sanoa Järvenpään keudasta. Ihan sysi paska amis

• Anonyymi

Totta masentava fiilis jää ja tulee heti kun astuu ovesta sisään tuosta Järvenpään Wärtsilä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      151
      6294
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      48
      1743
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1404
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      45
      1018
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1009
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      45
      913
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      899
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      866
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      857
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    Aihe